יום רביעי, 03.07.2024 שעה 13:48
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

"הפוסט של סבע? כבר אמרתי את שלי בנושא"

דגו התייחס לפוסט של השחקן לפני המשחק מול אשדוד הערב ב-20:00: "מתרכז רק במשחק. אם נשחק כמו בדרבי יהיה קשה מאוד לעצור אותנו". מוחמד יהיה בסגל

|
מסאי דגו (עמרי שטיין)
מסאי דגו (עמרי שטיין)

מכבי חיפה נמצאת בשבוע הטוב ביותר שלה מפתיחת העונה הנוכחית. הירוקים ניצחו 1:2 את פנאתינייקוס ביוון ו-0:3 את הפועל בדרבי והערב (רביעי, 20:00), יפגשו את מ.ס אשדוד בניסיון להמשיך במומנטום. מאמן הקבוצה, מסאי דגו, דיבר לקראת ההתמודדות במסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי כאן באתר. דניאל סונדגרן ושון גולדברג לא בסגל של דגו להתמודדות, בעוד עלי מוחמד ערך אימון מלא ויחזור לסגל. גם גרשון יהיה בסגל 

מסאי, אני רואה את עיליי פיינולגד לידך, עוד שחקן צעיר ממחלקת הנוער, מה זה עושה לך כמאמן?
”לי זה עושה ממש טוב. בסוף אחת המטרות שרציתי מההתחלה זה לשלב שחקנים שבאו ביחד איתי מהנוער, בדיוק כמו שאני קיבלתי צ’אנס. עיליי היה שחקן מוביל בנוער ודווקא לא קיבל הרבה צ’אנסים השנה, אבל הוא תמיד עבד בשקט, תמיד נותן מעצמו בכל אימון, עבר איזו פציעה קטנה בנבחרת האולימפית וכמו כולם הוא צריך להוכיח את עצמו. להיכנס בלי שום רגשי נחיתות במשחק כזה באירופה זה מראה שאפשר לסמוך עליו ואני סומך עליו כמו שאני סומך על החבר’ה האחרים בקבוצה. לא הייתי צריך את המונדיאליטו כדי להכיר את היכולות של השחקנים האלה. כמו שאמרו על אוסקר גלוך שאם לא היה לו מאמן שמאמין בו הוא היה הולך לבית”ר ת”א או משהו כזה, ככה גם השחקנים האלה צריכים שיאמינו בהם”.

“כשהחתמנו את קנדיל זו הייתה בקשה שלי כי קנדיל ועיליי הם שני שחקנים שונים מאוד באופי שלהם. קנדיל הוא יותר מגן/כנף בחמישה שחקני הגנה וגם יכול לשחק מגן בקו 4, עיליי שיחק גם בלם בנוער. אין אצלי מגן שני, ראשון, או שלישי. ברור שבהיררכיה דניאל סונדגרן הוא המגן הראשון שלי, אבל מי שיוכיח את עצמו ייכנס ברוטציה ואני שמח שעכשיו עיליי נכנס לשם”.

על חזרת הקהל לראשונה מאז המלחמה: “ברגע שיצאה הבשורה שהקהל חוזר אותי זה מאוד שימח, כמובן שזה אחוז קטן מהקהל העוצמתי שלנו אבל יהיה כיף לחזור לסמי עופר ולשמוע קצת את הקהל מעודד את השחקנים, אני אשמח שזה יגדל ויגדל לאט לאט כי כולם יודעים כמה הקהל של מכבי חיפה עוצמתי. מי ייתן ויגיעו ימים יותר טובים ושקטים וכל הקהל יחזור וידחוף אותנו”.

מסאי דגו ועיליי פיינגולד (עמרי שטיין)מסאי דגו ועיליי פיינגולד (עמרי שטיין)

על השיפור במשחקים האחרונים: “היו לי חששות כי לבוא אחרי פיק כזה כמו שהיינו ביוון, לרדת לקרקע זה לא פשוט. דיברתי עם השחקנים ואמרתי להם שלדרבי צריך לבוא עם גישה ואני מאוד שמח שבאנו עם גישה נכונה. אנחנו רוצים להמשיך, אנחנו יודעים שאם אנחנו באים מהרגע הראשון חזקים ועוצמתיים, יהיה קשה מאוד לעצור אותנו”. 

“לא שיניתי איזשהו משהו מיוחד, בסוף זה גם עניין של כושר שהקבוצה נכנסה אליו. דין דוד פתח מול יאנג בויז ביחד עם פרנזי פיירו באותו מערך, זה לא משהו שהוא חדש. אני חושב שגם בתקופה האחרונה שהתחלנו להתאמן יותר ביחד וגם הווידאו, זה חיבר את הקבוצה והרים את הרמה הטקטית, אנחנו לוחצים יותר טוב וכשזה בא עם ניצחונות זה מתחבר יותר טוב ואני מקווה שזה יימשך”.

האם היכולת של דין דוד נותנת לך את ההבנה או המחשבה שדין דוד צריך לשחק?
”יצא לי לדבר השנה הרבה על דין דוד וגם היום הייתה לי איתו שיחה. דין דוד הוא לא עוד שחקן במכבי חיפה, שחקן שמאוד חשוב לי ולקבוצה, בחור מדהים, גם כשלא הלכתי איתו הוא לא הוריד את הראש ותמיד נתן הכל. אבל כולם צריכים להבין שלא כל יריבה היא פנאתינייקוס, יכול להיות שהוא או פרנזי פיירו ישבו בספסל ונשחק במערך אחר. בסוף אני מסתכל גם על הקבוצה היריבה וככה אני מלביש את ההרכב שלנו כדי שלנו יהיה יותר קל. נגד הפועל פ”ת הוא אמור היה לפתוח בהרכב ובסוף היו לו כאבים והוא לא היה יכול. דין יודע אם הוא משחק מחר או לא. מה שהכי חשוב שתבינו שכל משחק הוא משחק שונה לגמרי”.

דין דוד חוגג (עמרי שטיין)דין דוד חוגג (עמרי שטיין)

מה דעתך בנושא דיא סבע?
”לא רוצה להיכנס לסיפור הזה, אני אמרתי את שלי ואני רוצה להתעסק רק במשחק הקרוב”.

המגן עיליי פיינגולד אמר: “האמת שזה ספתח הכי טוב שיכולתי לחלום עליו. הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו ומפה אני מקווה שנמשיך להציג יכולת טובה ונמשיך קדימה”.

על הקיץ שעבר והעובדה שכמעט חתם באולימפיאקוס: “זה חלק מהכדורגל אבל אני בחרתי מתוך הרבה מאוד מחשבות להישאר במכבי חיפה ואני חושב שזה המקום הכי טוב בשבילי להתפתח ולגדול, אני מקווה שאמשיך לקבל צ’אנס ולהוכיח שאני ראוי לזה”.

עיליי פיינגולד (עמרי שטיין)עיליי פיינגולד (עמרי שטיין)

על התחרות הגדולה על העמדה שלו: “כדורגל זה ספורט תחרותי ובמיוחד במכבי חיפה שהיא הקבוצה הטובה בארץ, אני חושב שתחרות עושה רק טוב לשחקן ודוחפת אותו קדימה. עבדתי קשה ואני עדיין צריך לעבוד קשה ואני שמח שלאחרונה אני מקבל יותר דקות”.

על ההיררכיה בחדר ההלבשה עם הוותיקים: “אצלינו כולם ביחד, אנחנו לומדים מהשחקנים הוותיקים יותר וכיף להגיע לפה בכל יום, יש לנו אווירה מאוד מיוחדות, הם עוזרים לנו המון וזה מה שחשוב”.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */