יום ראשון, 29.09.2024 שעה 00:01

פאנצ'ב: זה הזוי לחשוב על החלפתו של ברק בכר

אגדת הכוכב יצא להגנת הישראלי: "צריך לתמוך בו כדי שימשיך לעשות את עבודתו. הוא מאמן טוב, אבל צריך הסתגלות. לא צריך להתאכזב מההדחה מהאלופות"

|
ברק בכר  (הפייסבוק הרשמי של הכוכב האדום)
ברק בכר (הפייסבוק הרשמי של הכוכב האדום)

הכוכב האדום של ברק בכר סיימה כקבוצה עם המאזן הכי גרוע בשלב הבתים של ליגת האלופות. אלופת סרביה פתחה את העונה עם שאיפות גדולות, אך לא הצליחה על הבמה הגדולה ביבשת והיא הקבוצה שאספה הכי קצת נקודות במפעל. המאמן הישראלי, שהיה במרכז אחרי הכישלון, קיבל אמש (חמישי) תמיכה לא צפויה מאגדת המועדון, דרקו פאנצ’ב. 

“היו הרבה שחקנים חדשים, מאמן חדש וזה קשה לחבר את הקבוצה”, אמר פאנצ’ב. “טוב שבכר נתן לשחקני הנוער הזדמנות, זה לא פשוט לשחק בצ’מפיונס עם ילדים. צריך לנתח את הדברים, אבל צריך לתמוך בבכר כדי שימשיך לעשות את עבודתו. אנחנו צריכים לחכות שהוא יראה את מה שהוא יודע. זה הזוי לחשוב על החלפת מאמן”.

פאנצ’ב הוסיף: “הוא מאמן טוב, אבל צריך הסתגלות, להתרגל למנטליות שלנו, להתרגל לשחקנים. צריך להסתכל על שאר העונה, לחשוב על העתיד, וההצלחה תגיע. העובדה שראינו הרבה מהשחקנים הצעירים שלנו בפעולה היא הצלחה גדולה בפני עצמה כי הם העתיד של הכוכב”. 

ברק בכר (הפייסבוק הרשמי של הכוכב האדום)ברק בכר (הפייסבוק הרשמי של הכוכב האדום)

“ידענו מההתחלה שכנראה נאבק עם יאנג בויז על המקום השלישי. לא הצלחנו, למרות שהיו לנו הזדמנויות טובות בבלגרד ובברן. היו לנו שתי הזדמנויות גדולות ב-10 הדקות הראשונות בשווייץ, מי יודע מה היה קורה אם היינו עולים ליתרון. לא צריך להתאכזב”, סיכם.

"מסאי השיג את המטרה שהציבו לו באירופה"
אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */