יום ראשון, 08.09.2024 שעה 03:04

"המשחק של ברק בכר סוף סוף נראה כמו משהו"

הביקורת הנוקבת בסרביה הפכה להתלהבות אחרי ה-0:5 הענק של הכוכב האדום: "יורד שלג, אבל הקבוצה שיחקה כאילו היא בקיץ". המאמן: "היינו צריכים את זה"

|
ברק בכר  (האתר הרשמי של הכוכב האדום)
ברק בכר (האתר הרשמי של הכוכב האדום)

הביקורות על ברק בכר הלכו וגברו בתקופה האחרונה אחרי התוצאות הלא טובות בליגת האלופות והעובדה שקבוצתו רק במקום השני בליגה, אבל הערב (רביעי) הגיעה תצוגה נהדרת של הכוכב האדום, שהוליכה 0:5 בהפסקה וניצחה את ראדניצ’קי בשמינית גמר הגביע הסרבי וניצחה בתוצאה הזו בסיום.

“הכוכב האדום מבריקה במרקאנה”, פרגנו ב’קוריר’, כאשר ב’מונדו’ נכתב: “יורד שלג בבלגרד, אבל הכוכב האדום משחקת כאילו היא במחנה האימונים בקיץ, כאשר יש ילד בן 16 על המגרש”. ב’אלו’ פרגנו: “התלהבות יתר של הכוכב האדום, ראדניצ’קי לא יודעת מה היכה בה”.

ב’אספרסו’ נדהמו מהכוכב האדום: “מה קורה פה?” וגם ב’ספורטל’ התלהבו: “הצגה במרקאנה, שערים ששווים היילייט בטלוויזיה, המשחק של ברק בכר סוף סוף נראה כמו משהו”. ב’טלגרף’ הסרבי סיכמו: “הקבוצה של בכר רקדה על המגרש”, וב’אינפורמר’ נכתב: “פסטיבל של שערים על המגרש!”

ברק בכר (האתר הרשמי של הכוכב האדום)ברק בכר (האתר הרשמי של הכוכב האדום)

ברק בכר אמר אחרי הניצחון המשכנע: “היינו צריכים משחק כזה, השערים היו משמעותיים עבורנו בכל הקשור לבניית הביטחון העצמי. הרבה צעירים שותפו והיינו טובים מאוד. אני מרוצה, נצטרך לשחק בגישה דומה בשבת. לא משנה מי משחק, חשוב שכל מי שמקבל צ’אנס יראה גישה טובה ואז התוצאות תהיינה דומות להיום. חשוב שנמשיך לספק משחקים טובים”.

אסור לפספס
נגןבבית בהולנד: צ'רון שרי בנה מגרש כדורגל
מגרש הכדורגל של טיירון שרי בבית בהולנד
נגןמיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
מיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
נגןבנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
בנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
נגןספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
ספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
/* LAST / NEXT ROUNDs */