יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:39

נאתכו בישל בניצחון פרטיזן, כהן הצטיין בתאילנד

הקשר וחבריו שמרו על הפער מבכר כשניצחו 1:3 את וויבודינה, לזכותה כבש ניקוליץ' אקס מכבי ת"א. הקיצוני בישל ב-1:3 של טראט, קארצב ובשאקשהיר הפסידו

|
ביברס נאתכו ושחקני פרטיזן בלגרד (הטוויטר של פרטיזן בלגרד)
ביברס נאתכו ושחקני פרטיזן בלגרד (הטוויטר של פרטיזן בלגרד)

ליגת העל חזרה הערב (שבת) באופן מלא ובינתיים גם הלגיונרים המשיכו את דרכם בליגות השונות ברחבי העולם. במוקד, ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד שמרו על הפער בפסגה, עדן קארצב ובשאקשהיר שוקעים בתחתית ולידור כהן עושה חיל בטראט התאילנדית.

# אחרי שספגה את הפסד הליגה הראשון שלה עם 4:0 מהדהד לבאצ’קה טופולה, פרטיזן בלגרד התאוששה עם ניצחון 1:3 יקר על וויבודינה. ביברס נאתכו פתח בהרכב, בישל את היתרון לפרנק קנוטה בדקה ה-53, אבל אקס מכבי ת”א, אורוש ניקוליץ’ השווה בדקה ה-67.

קפטן נבחרת ישראל לשעבר ירד אל הספסל בדקה ה-76 וראה את חבריו שומרים על הפער בצמרת כשג’יאס זאהיד כבש בדקה ה-88 ומתאוס סלדאנה בפנדל הכריע. ברק בכר, עומרי גלזר והכוכב האדום ישחקו מחר ב-16:00 נגד נפרדאק וינסו לצמצם את הפער בפסגה לשלוש נקודות בלבד.

# בקפריסין, רן בן שמעון ועוזרו גל ברשאן סיימו עם א.א.ק לרנקה ב-0:0 מול אנורתוזיס פמגוסטה. המשחק החל בסערה עם אדומים בשני הצדדים, אך הצוות הישראלי לא הצליח לנצח. אליאל פרץ לא שיחק ב-2:2 של אפולון לימסול.

# עדן קארצב נכנס כמחליף בדקה ה-88 בהפסד איסטנבול בשאקשהיר 3:2 לריזספור, כשאיברהים אולווהין הניגרי השלים צמד עמוק בתוספת הזמן והכריע. הקבוצה של הקשר בצרות ונמצאת מתחת לקו האדום.

# יואב הופמייסטר שיחק 74 דקות בהפסד קורונה קיילצה 1:0 ללך פוזנן.

# בתאילנד, לידור כהן השלים 90 דקות, בישל והצטיין בניצחון קבוצתו טראט 1:3 על פוליס טרו. בזכות הניצחון טראט טיפסה למקום השביעי בטבלה.

# באזרבייג’ן, ניר ברדע שיחק 90 דקות ב-1:1 של סבאיל נגד אראז, בעוד ידין לוגסי נכנס בדקה ה-63 וגם ספג כרטיס צהוב. רועי קהת שיחק 90 דקות ב-2:2 של סומגאייט מול טוראן.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */