יום ראשון, 08.09.2024 שעה 04:33

גורבנקו השיגה קריטריון ושיא חדש ב-400 מעורב

השחיינית הישראלית נכנסת לכושר, לאחר שזכתה במדליית הכסף בארה"ב במשחה עם זמן מצוין של 4:37.90 דקות ושיפרה את השיא הישראלי כמעט בשלוש שניות

|
אנסטסיה גורבנקו  (סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה)
אנסטסיה גורבנקו (סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה)

אנסטסיה גורבנקו נכנסת לכושר לקראת החודשים החשובים ביותר של השנה האולימפית - ומשיגה קריטריון אולימפי נוסף ושיא לאומי חדש. הבוקר (שבת) השחיינית הישראלית המובילה זכתה במדליית הכסף באליפות ארצות הברית הפתוחה במשחה ה-400 מטר מעורב אישי, אחרי שסיימה אותו בזמן של 4:37.90 דקות.

בעקבות התוצאה הזו ב-400 מעורב, גורבנקו למעשה קבעה שיא ישראלי חדש לאחר ששיפרה אותו באופן משמעותי של כמעט שלוש שניות מלאות בתוך חצי שנה בלבד, הרי ששיאה הקודם עמד על 4:40.76 דקות ונקבע בחודש מאי האחרון. בנוסף, השיגה את הקריטריון האולימפי לפאריס גם במשחה הזה, הרי שהזמן שנקבע להשגתו עומד על 4:38.53 דקות.

בתחרות בארצות הברית הפתוחה, גורבנקו סיימה במקום השני מבין המתחרות, כאשר רק סאמר מקינטוש הקנדית הקדימה אותה וניצחה עם 4:29.96 דקות. אין ספק כי מדובר בשיפור משמעותי של הישראלית שמתקרבת לצמרת העולמית, כשמונה חודשים לפני אולימפיאדת פאריס 2024.

אנסטסיה גורבנקו (סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה)אנסטסיה גורבנקו (סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה)

גם במשחה ל-200 מטר מעורב, גורבנקו רשמה תוצאה מהירה עם 2:09.38 דקות וסיימה במקום הרביעי את התחרות בארצות הברית. זוהי תוצאה שהתקרבה מאוד לשיאה האישי, שעומד כזכור על 2:09.28 דקות, במשחה בו היא כבר השיגה את הקריטריון האולימפי.

אסור לפספס
נגןבבית בהולנד: צ'רון שרי בנה מגרש כדורגל
מגרש הכדורגל של טיירון שרי בבית בהולנד
נגןמיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
מיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
נגןבנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
בנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
נגןספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
ספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
/* LAST / NEXT ROUNDs */