יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:48

מתחם הספורט החווייתי של הטוטו הגיע לים המלח

משפחות המפונים נהנו ממגוון של פעילויות ספורט בהפקת הטוטו. גם הכדורסלן האגדי מאיר טפירו, הפרשנית והשחקנית אשרת עיני, ואירה דולפין היו במתחם

|
טפירו דולפין ועיני  (ניב שאול)
טפירו דולפין ועיני (ניב שאול)

אחרי הפעילויות המוצלחות של מתחם הטוטו למשפחות המפונים בכפר המכביה, במגדל, בכנרת, בערד, בחדרה ופעמיים בקיבוץ מזרע, מתחם הספורט הגיע למלון ישרוטל נגה ים המלח, בכדי לקיים פעילויות ספורט חווייתיות למשפחות המפונים אשר מתארחות במקום.

מדובר באתר השמיני אליו מגיע הטוטו מתוך 14 אתרי אירוח של משפחות מכיסופים, כפר מימון וסעד, שנאלצו להתפנות מבתיהם. בכל אחד מאתרי האירוח מוקמים מתחמי ספורט ייעודיים לפעילות ספורט חווייתית המותאמת למבוגרים וילדים כאחד. מתחמי הספורט כוללים פעילויות מגוונות ובהן: מגרשי קט רגל, מגרשי כדורסל, מגרשי כדורשת, מתחם כושר ויוגה, ועוד.

לצד פעילויות הספורט השונות, המשפחות נהנו מעמדת די ג’יי, עמדת חלוקת מדליות וכן מתחם הדפסת חולצות הילדים. בנוסף היה גם מתחם מנוחה להורים, עמדת שתייה קלה ופירות, עמדת צילום ועוד שלל אטרקציות שהופקו לטובת המשפחות.

פעילות הטוטו בישרוטל ים המלח

גם הפעם, ניתן היה לראות כי המשפחות זכו לאווירה אחרת לחלוטין בעזרת מתחם הספורט החווייתי של הטוטו, וכי מצב הרוח היה בשמיים. בנוסף, הילדים זכו למפגש מרגש עם הספורטאים/משפיענים אותם הם מעריצים, בו הם קיימו במשותף פעילויות שונות, ובמקביל גם ניצלו את ההזדמנות כדי להצטלם איתם (כפי שתראו בהמשך). הכול, רק כדי לראות את שלל החיוכים שהפכו לנדירים יחסית בתקופה האחרונה.

כבכל המתחמים, אירה דולפין, לקחת את העניינים לידיים, גם מול המצלמה: “היום הגענו לים המלח, כאשר אנו עם המפונים של כיסופים, כפר מימון וסעד. באנו להרים להם ולעשות להם שמח, וכמובן לעשות פעילויות כושר ולהביא המון אנרגיות  – הילדים צריכים את זה וצמאים לזה”.

אירה דולפין מחלקת מדליות לילדים (ניב שאול)אירה דולפין מחלקת מדליות לילדים (ניב שאול)

מי שהפעיל את הילדים ללא הפסקה היה קפטן נבחרת הכדורסל לשעבר ושחקן העשור בזמנו, מאיר טפירו, שדולפין שמה לב לכך שיש לו אנרגיות של ילד בן 15: “איך אומרים, באתי לחזק ויצאתי מחוזק. כיף גדול להיות חלק מהדבר הזה וכל הכבוד לטוטו על הקמת המתחם. שמחתי מאוד להיות פה”.

מאיר טפירו משחק כדורסל עם הילדים (ניב שאול)מאיר טפירו משחק כדורסל עם הילדים (ניב שאול)

אשרת עיני, פרשנית הכדורגל ושחקנית הפועל ת”א, הפגינה שליטה בכדור אותה הגדירה אירה דולפין “אמאל’ה ואבאל’ה”, ואמרה: “היה ממש כיף. זכיתי ליהנות עם הילדים וקצת פרקנו אנרגיה. לראות את החיוכים שלהם זה שווה את הכול”.

אשרת עיני והילדים (ניב שאול)אשרת עיני והילדים (ניב שאול)

דולפין גם שוחחה עם הילדים, ביניהם יונתן, מפונה מכיסופים: “היה כיף, אני מתגעגע לבית, אבל זה כיף מאוד לעשות ספורט”. דולפין גם שוחחה עם ילד נוסף בשם עומר: “היה מאוד כיף, הכי כיף שאפשר”.

אירה דולפין עם יונתן (ניב שאול)אירה דולפין עם יונתן (ניב שאול)
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */