יום ראשון, 06.10.2024 שעה 20:03

חדידה עלה עם דגל ישראל: אוקראינה תומכת בנו

שחקנה של אודסה הניף את דגל המדינה לצד דגלי אוקראינה שנמצאת במלחמה משלה: "מקבל תמיכה מכל גורם אפשרי, בטוח שהצבא החזק ישמור על הביטחון ושננצח"

|
גיא חדידה (אינסטגרם אודסה)
גיא חדידה (אינסטגרם אודסה)

בצל המלחמה הכואבת של מדינת ישראל במבצע ״חרבות ברזל״, רגע מרגש חווה הערב (ראשון) הקשר הישראלי גיא חדידה במשחק החוץ של קבוצתו האוקראינית צ׳רנומורץ׳ אודסה מול קריבבאס.

כשעמדו השחקנים לפני פתיחת המשחק, הונף לצידו של חדידה דגל ישראל ביוזמתה של קבוצתו, כשמעבר השני הונף דגלה של אוקראינה, שחווה מלחמה משלה.

על המחווה המרגשת, אחראי ולדימיר גנינסון, נציג הבעלים היהודי של קבוצת אודסה, כאשר כזכור, נשיא אוקראינה כבר הביע תמיכה בישראל ובזכותה להגן על עצמה.

גיא חדידה (פרטי)גיא חדידה (פרטי)

״אני מעריך את זה מאוד ומרגיש שכל אוקראינה עומדת לצד ישראל. אני מקבל תמיכה מכל גורם אפשרי ומאות הודעות״, אמר חדידה הנרגש בסיום המשחק ל-ONE.

״מכל הקבוצות בליגה ולא רק מהקבוצה שלי. כולם צריכים לדעת שאוקראינה זו מדינה שתומכת ב-100% בישראל. הלב שלי נמצא עם המדינה ומשפחתי שבארץ. כשאתה בחו״ל אתה מרגיש את העוצמה של העם היהודי״, הוסיף.

חדידה חתם: ״מפה אני רוצה להשתתף בצערן של כל המשפחות השכולות ולאחל החלמה מהירה לפצועים. אני בטוח שמדינת ישראל, ביחד עם הצבא החזק שלנו, ישמרו על בטחון המדינה וננצח״.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */