יום רביעי, 03.07.2024 שעה 15:11
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

"החיסרון של בולדווין משבש את התכניות שלנו"

מאמן מכבי ת"א, עודד קטש, התייחס לפציעתו של הכוכב שלא ישחק ב-21:05 מול פרטיזן בפתיחת היורוליג: "נצטרך להתכונן למצב שבו ייעדר תקופה ארוכה"

|
עודד קטש (איציק בלניצקי)
עודד קטש (איציק בלניצקי)

אחרי ההפסד 79:71 להפועל ירושלים בגמר גביע ווינר, במכבי ת"א רוצים לחזור לנצח. הצהובים יארחו הערב (חמישי) ב-21:05 את פרטיזן בלגרד למחזור הפתיחה של היורוליג ועוד לפני כן המאמן עודד קטש דיבר על ההכנות במסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי כאן באתר.

קטש פתח ואמר: “אנחנו מאוד מתרגשים לפתוח עוד עונה ביורוליג, בכל עונה זה נהיה יותר מאתגר והרמה עולה. אני אוהב את זה, זה יהיה מאוד מאתגר, התגעגענו לאווירה כאן בהיכל מנורה”.

אתה יכול לתת איזושהי בהירות לגבי אורך הפציעה של ווייד בולדווין והאם מתכוונים להביא מחליף?
”בנינו את הקבוצה אולי מעט יותר רז עם דגש על המשכיות והחיסרון שלו הוא מכה גדולה עבורנו ושיבוש גדול מאוד בתכניות מבחינת הטיימינג של הדברים שקרו. אנחנו צריכים להתכונן לסיטואציה שנחסר אותו לתקופה ארוכה, הוא ייעדר מהשניים-שלושה משחקים הקרובים ונבחן את זה בהמשך. כולם מבינים את החשיבות של ווייד ואנחנו נצטרך לראות איך אנחנו מתמודדים עם הסיטואציה הזאת, אנחנו נהיה מאוד דלילים מחר מול קבוצה עמוקה. קבוצות התחמשו ביורוליג ובונות סגלים רחבים ואיכותיים, אבל אנחנו מתחילים עונה, וגם אם אנחנו חסרים את ווייד, עם האנרגיות הנכונות נרצה לנצח את המשחק”.

על העובדה שגם ג’וש ניבו עלול להיעדר: “אני מודאג מאוד, גם אם שניהם ב-100%, אני חושב שזה עדיין לא יהיה פשוט מחר. הם קבוצת התקפה מהטובות ביורוליג, אין לי ספק שגם השנה זה יהיה כך, הם כמעט בכל עמדה יכולים לקלוע מבחוץ, צריכים להיות מרוכזים, זה הולך להיות אינטנסיבי. גם נגד ירושלים היינו קצת קצרים, זה לא הולך להיות יותר קל מחר. אבל כן, בהחלט הפציעות גם של ג’וש ניבו וגם של ווייד יפגעו בנו, אבל כולם צריכים לעשות את קפיצת המדרגה ולהביא את התוצאה”. 

ווייד בולדווין (Pneuma Promotions)ווייד בולדווין (Pneuma Promotions)

על העובדה שהקבוצה ממשיכה בסגל דומה לעונה שעברה: “יש כמה קבוצות שנבנו ממש מחדש, יש גם לבנות עם המון המון כסף מחדש שזה גם לא רע. יש דברים שאי אפשר לפתוח אותם מהיום למחר ואלה דברים שפחות מדאיגים אותי. לשחקנים כן יש ביטחון ויש שחקנים חדשים כמו קליבלנד, כמו ריברו, שעדיין צריכים ללמוד עוד קצת דקויות ואין לי ספק שזה ישתפר עם הזמן. בשנה שעברה התמודדנו עם פציעות גם של לורנזו בראון וגם ווייד בולדווין, אני חושב שיהיה עליו עומס, אבל לורנזו ידע להתמודד עם סיטואציות כאלה בעבר ואנחנו סומכים עליו”.

יש לך בעשרת המשחקים הראשונים של העונה 6 קבוצות פלייאוף, כמה זה חשוב להתחיל עם ניצחון?
”חשוב מאוד, בטח פה בבית, וקל זה לא הולך להיות, הם נראו טוב בהכנה ויש שם המשכיות. אבל זה האתגר, הולכים להיות משחקים מאוד איכותיים, אני חושב שיהיו לפחות 14 קבוצות שיתמודדו על הפלייאוף, כל משחק הוא קשה. כמו שזה נראה כרגע, בלוח הזמנים הזה ואיך שאנחנו קצרים, זו תהיה תקופה מאתגרת”.

על היריבה: “פרנק קמינסקי מוסיף להם קצת ורסאטיליות, הוא שחקן מוכשר שיצריך מאיתנו לעשות דברים אחרים מבחינה הגנתית. מאוד נקווה שג’וש יוכל לשחק ויהיה במיטבו, אני רוצה להאמין שזה מה שיקרה כי הוא חשוב לנו גם הגנתית וגם התקפית”. 

האם אתם מתכוונים להמשיך במשחק הריצה המהיר ובלחץ על כל המגרש? נראה שבמשחק העומד התקשיתם מאוד מול ירושלים, איך אתם מתכוונים לפתור את הבעיה?
”אנחנו קבוצה שאוהבת לרוץ, לגבי תמיר בלאט, בטח עם חסרונו של ווייד בולדווין, יהיה לו תפקיד יותר משמעות. זה תמיד מרגש לפתוח עונה, בטח כשאתה בקבוצה אחרת, לבוא לקבוצה חדשה זה לא קל גם אם אתה מכיר חצי מחדר ההלבשה, אבל אנחנו סומכים עליו והיורוליג זה לא מגרש חדש בשבילו. גם הוא צריך להתרגל לשיטה החדשה ואין לי ספק שכמו שאר השחקנים החדשים הוא יילך ויהיה יותר טוב”.

זה נראה שהיו רגעים ממש יפים של כדורסל בהכנה, ומצד שני עדיין ברור שהקבוצה צריכה זמן וזה לגיטימי. השאלה היא כמה אתה מרוצה ממה שאתה רואה ומה היית רוצה לשפר?
”כבר נשאלתי בשבועיים שלושה האחרונים על העניין הזה, קשה למצוא באירופה מאמן שבשלב הזה מאוד מרוצה ממה שהוא מקבל. אנחנו ממש לפני אימון מסכם ועוד יש לי בראש דברים שעוד לא מספיק חידדנו ולא מספיק עבדנו עליהם ולמרות ההמשכיות, יהיו כל הזמן דברים שאנחנו נצטרך לתקן תוך כדי תנועה וזה באמת האתגר שלנו כצוות, להיות מסוגלים להשתפר תוך כדי תנועה, אבל קשה להיות ממש מרוצה בשלבים האלה”. 

עודד קטש (איציק בלניצקי)עודד קטש (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */