יום שישי, 05.07.2024 שעה 20:52
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

"לא נקודת פתיחה טובה": אכזבה במכבי ת"א

הצהובים מסכמים את ההפסד לירושלים בגמר גביע ווינר: "נצטרך לדעת להתאושש מזה, רומן וחסיאל יצטרכו להתעלות". דאגה מפציעותיהם של בולדווין וניבו

|
ג'ון דיברתולומאו ולורנזו בראון (חגי מיכאלי)
ג'ון דיברתולומאו ולורנזו בראון (חגי מיכאלי)

אכזבה במכבי תל אביב לאחר ההפסד אמש (ראשון) 79:71 להפועל ירושלים במסגרת גמר גביע ווינר: "זו לא נקודת פתיחה טובה", אמרו בסביבת הקבוצה, כאשר במועדון לא אהבו את ההפסד שהביא עמו אולי דאגות נוספות לעודד קטש וצוותו לקראת מחזור הפתיחה של עונת היורוליג ביום חמישי הקרוב, אז אלופת המדינה תפגוש את פרטיזן בלגרד של ז'ליקו אובראדוביץ'.

הצהובים ראו בפנים מאוכזבות כיצד יריבתם הניפה את הגביע של טורניר קדם העונה, המהלומה הכאיבה לאנשי הקבוצה שהבהירו: "נצטרך לדעת איך להתאושש מזה". ההתאוששות היא לא רק מההפסד עצמו ומהעובדה שההפסד היה לאחת היריבות המרות של הקבוצה, כי אם גם מהעובדה שייתכן שלמחזור הפתיחה קטש ייחסר שני שחקנים.

תחילה היה זה ווייד בולדווין שסבל מגב תפוס וקיבל זריקה. הגארד המוכשר לא שיחק ונראה שהוא מתקשה ללכת גם בירידה מהפרקט בסוף המשחק, וגם כאשר עזב את ההיכל. בנוסף לבולדווין, ג'וש ניבו נפגע בבוהן ברגלו במהלך המשחק ואף ניסה לחזור לשחק, אך הדבר לא הצליח ומצבו של השחקן לקראת מחזור הפתיחה של היורוליג לוט בערפל.

ג'וש ניבו פגוע על הפרקט (חגי מיכאלי)ג'וש ניבו פגוע על הפרקט (חגי מיכאלי)

המחצית הראשונה הייתה דווקא טובה מבחינתה של מכבי תל אביב שלמרות שמספר שחקנים התקשו מאוד להיכנס לקצב, הצליחה לסיים אותה ביתרון דו ספרתי, אך המחצית השנייה הייתה כבר סיפור אחר לגמרי, שכן הצהובים פשוט לא היו שם. בסביבת המועדון הבהירו שהיו נסיבות מקלות, הרי במחצית השנייה אפקטיבית אלופת המדינה שיחקה עם שלושה זרים בלבד. יחד עם זאת, הוסיפו על החיסרון של בולדווין: "זה משמעותי, אבל זה לא תירוץ, מי שמשחק צריך להופיע".

נושא האגרסיביות עלה בקרב אנשי המועדון, שם ברור כי יצטרכו להרים את הרמה. ביום חמישי מחכה להם כבר יריבה במסגרת היורוליג. אם הקבוצה תגיע להתמודדות לא בסגל מלא ובסביבת הקבוצה אומרים: "רומן וחסיאל יצטרכו להתעלות", השניים שמסוגלים לקלוע מבחוץ והראו גם יכולת לא רעה בכלל במחצית הראשונה התקשו מאוד בשנייה, כאשר השניים עדיין לא זורקים יותר מדי (ואתמול בכלל לא) מעבר לקשת. יחד עם זאת, אצל האלופה מראים ביטחון בסגל ומסכמים: "יש לנו שחקנים עם אופי. מאמינים שנתאושש בחמישי".

רומן סורקין (איציק בלניצקי)רומן סורקין (איציק בלניצקי)

ג'ייק כהן אמר לאחר המשחק: "זה התחיל עם איך שפתחנו את הרבע השלישי, הם הרימו את ההגנה ולא הגבנו מספיק מהר. זה היה משחק חשוב עבורנו כדי להכין אותנו ליום חמישי. אני מקווה שניקח דברים טובים מהמשחק הזה ושזה ישפר אותנו להמשך. נצטרך לראות את הווידאו ולהבין, האינטנסיביות שלהם וההגנה שלהם, הם משחקים הגנה טובה מאוד. נצטרך לעשות התאמות כדי לעשות סלים קלים. שואלים אותי על החשיבות של גביע ווינר רק כשאנחנו מפסידים, הם קבוצה טובה, משחקים הגנה טובה. נצטרך להסתכל על זה, לא התמודדנו עם זה כמו שצריך”.

“אני מודאג מהפציעות, אני מקווה שהם יתאוששו במהרה, הם (בולדווין וניבו, מ.ב) שחקנים חשובים. אני מקווה שהם יהיו מוכנים לחמישי. יש לנו הרבה ביטחון בקבוצה הזאת, אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להתמודד ולצאת מהכל, השחקנים החדשים מראים שגם להם יש את זה. אני לא מסתכל על הצד השלילי, יש לנו חבר'ה טובים בחדר ההלבשה, כשיש לך חדר ההלבשה טוב יש לך עונה טובה”, הוסיף.

ג'ייק כהן זורק (חגי מיכאלי)ג'ייק כהן זורק (חגי מיכאלי)

כהן סיכם: “מה שקרה בחצי הגמר זה היה מאוד מורכב, ציפיתי לדרבי, יש להם קבוצה טובה. אני לא יכול לשלוט אם הקבוצה לא מופיעה. אני לא יודע מה קרה מחוץ לאולם עם המשטרה, מהחוויה שלי, הדרבים רק מחמירים והופכים ליותר אלימים. אני מקווה שהדברים יהיו יותר טובים מעכשיו, ושלא יהיה יותר בלגן. אני מקווה שכשקרה משהו דרמטי כמו יום חמישי, זה יחזיר את הכדורסל הטוב בצורה הטובה והכיפית".

הפועל ירושלים זוכה בגביע ווינר
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */