יום שבת, 06.07.2024 שעה 00:31

זוהר: קיבלתי מאות קללות, נאצות ואיחולי מוות

שר התרבות והספורט כתב: "קיבלתי שיחות באמצע הלילה ואיומים. חבל שככה נראים ונשמעים מאות מאוהדי הפועל ת"א. זו עוד הוכחה לרמת האלימות בספורט"

|
השר מיקי זוהר (איציק בלניצקי)
השר מיקי זוהר (איציק בלניצקי)

הפועל ת”א קיבלה החלטה דרמטית לא לעלות לדרבי אמש (חמישי) בחצי גמר גביע ווינר. האדומים זעמו על ההחלטה של אנשי האבטחה לבדוק את תעודות הזהות של כל האוהדים כדי למנוע את כניסת המורחקים, כשהקהל סירב להיכנס וההמונים נותרו בחוץ. אחרי ההחלטה, שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, כתב ברשתות החברתיות כי “ההודעה היא לא פחות מגיבוי להמשך האלימות”. 

השר חשף היום כי הוא ספג איחולי מוות ומאות הודעות נאצה: “בוקר עם מאות הודעות עם קללות ונאצות כולל איחולי מוות לי ולמשפחתי, עשרות שיחות טלפון באמצע הלילה ממספרים לא מזוהים, והמון איומים. אני לא מתרגש מזה, אך חבל שככה נראים ונשמעים מאות מאוהדי הפועל ת”א, זו תעודת עניות ועוד הוכחה לרמת האלימות שיש בספורט הישראלי. תפקידנו למגר את זה”.

בפוסט שהעלה לרשתות, כתב זוהר: “אנחנו רגע מאסון בספורט, ואנחנו חייבים לעצור את זה. אזרחי ואזרחיות ישראל היקרים, אנו בעיצומה של מגפת אלימות שמשתוללת בספורט הישראלי ופוגעת אנושות בכולנו. באוהדים, בשחקנים ובכלל אזרחי ישראל. בימים האחרונים יש עלייה חדה וחמורה במגפת האלימות בספורט כאשר עשרות אוהדים נתפסו עם אלות, כלי תקיפה ואבוקות וביום רביעי האחרון גם ירו אבוקות מחוץ לאצטדיון פנימה וסיפקו לנו תמונות מזעזעות של יציעים בוערים ומכוניות נשרפות. רק בנס לא הייתה פגיעה בחיי אדם, אנחנו רגע מאסון גדול בספורט הישראלי”.

מיקי זוהר (חגי מיכאלי)מיקי זוהר (חגי מיכאלי)

השר המשיך: “אני קשוב מאוד לביקורת של האוהדים כלפי המשטרה ואני לא תמיד מסכים עם דרכי הפעולה שלה אבל כשמגפה משתוללת צריך גם לדעת להפעיל את כל הכלים הקיימים כדי למנוע את האסון שבפתח ולצערנו גם אנשים נורמטיביים נפגעים על לא עוול בכפם. אם לא נתעשת כולנו וניתן לגופי הביטחון שלנו לעשות את עבודתם, מגפת האלימות בספורט תגבה קורבנות בחיי אדם ואת זה כולנו מנסים למנוע”. 

לגבי האיומים שסופג כתב השר: “ובנימה אישית: לקומץ האוהדים שמאיימים על חיי ועל חיי משפחתי, מקללים ומטנפים - לא רק שזה לא משפיע עליי אלא רק מחדד אצלי את החשיבות של המאבק במגפת האלימות הנוראית. אני נחוש היום יותר מתמיד להיאבק במגפה הזאת ואני מבקש מכם, אזרחי ואזרחיות ישראל: אל תתנו יד לתופעה הבזויה הזאת של קומץ מסוכן שמנסה לעצור את המאבק של כולנו נגד האלימות הזאת, תעמדו מולם זקופים ותדרשו מהם שזה ייפסק. אני מתחייב לכם, במשמרת שלי אעשה הכל ואפעל ללא הרף כדי למנוע אסון בספורט הישראלי”.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */