יום שבת, 06.07.2024 שעה 07:08
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

"הזהרנו מראש, מה שקרה היה רע ממה שדמיינו"

בעלי הפועל, דייויד מינצברג, נפגש עם המנהלת: "כל מה שניסו פה בעבר לא עובד, צריך פתרונות חדשים". המנכ"ל: "הסירוב לבקשה שלנו היה לא מקצועי"

|
דיויד מינצברג ביציאה מהפגישה עם המנהלת (פרטי)
דיויד מינצברג ביציאה מהפגישה עם המנהלת (פרטי)

אירועי הדרבי שלא קרו על הדשא ממשיכים לצוף. היום (חמישי) נפגש בעלי הפועל תל אביב עם מנהלת הליגה על מנת לדון בכל נושא האלימות מצד המשטרה שחוו האוהדים בכניסה לאצטדיון בלומפילד.

ביציאה מהפגישה אמר דייויד מינצברג: “המטרה של הפגישה הייתה להיפגש עם המנהלת כדי לדבר על כמה דברים, העיקר שבהם ביטחון האוהדים במשחקים שלנו. אנחנו מאוד עצובים ממה שקרה במשחק האחרון ואנחנו דואגים מאוד להמשך. אנחנו עובדים קשה מאוד על כל מה שקשור לנושא, כולנו מפוקסים בזה שכל מה שקרה לא יקרה שוב, כדי לעשות זאת צריך את העזרה של כולם”.

עוד אמר: “העברנו את השעות האחרונות בניסיון לברר מה אנחנו יכולים לעשות כדי למנוע מדברים כאלה לקרות שוב, אנחנו אסירי תודה לאוהדים שלנו, ביקשנו מהם להיות חזקים. מבקשים מהם רק לא לעשות כלום שיפגע בביטחון המשחק, אבל אנחנו גם מבקשים מהמשטרה להיות חזקים ולא לקחת דברים עם אובר אגרסיביות, כי זה מה שקרה וזה לא בסדר”.

דייויד מינצברג ביציאה ממשרדי המנהלת (פרטי)דייויד מינצברג ביציאה ממשרדי המנהלת (פרטי)

מינצברג המשיך: “רוצים שכל מי שמעורב בספורט הישראלי שיעזור לנו לגרום לכולם להיות בטוחים. ספורט זה על משפחתיות, ילדים, הנאה והסביבה בדרבי לא אפשרה לזה להיות כך, אני אסיר תודה בפני כל מי שעובד בהפועל ת”א על העבודה שלהם, אנחנו עובדים מאוד קשה כדי לתקן הכל. אני עוזב את ישראל בקרוב, אבל אהיה בקשר ואתן את כל התמיכה שצריך. לפני שאעזוב, אלך לכל פגישה אפשרית כדי שכולם ידעו כמה זה חשוב שנתקן את זה”.

לגבי האם המסר הועבר בפגישה: “אני חושב שכן, לדעתי הם הבינו כמה זה חשוב ואני מקווה שהסברנו כמה זה חשוב לנו. מה שאמרנו להם זה שאנחנו צריכים שהם ידברו עם מי שאנחנו מדברים ושהם יסבירו את הדברים גם בעצמם. חייבים לשמור על ביטחון האוהדים, חייבים לעבוד ביחד, חייבים לגייס עוד אנשים לעבוד על הנושא איתנו. דברים שעשינו עד כה לא פותרים את הבעיות, חייבים פיתרונות חדשים.

“אנחנו תמיד חוששים מנושא הביטחון בשבועות שלפני כל דרבי, ניסינו לפתוח את יציע 4 ו-5 כדי למנוע דברים כאלה וזה לא קרה, זו הסיבה שבאתי לישראל. היה חשוב שאהיה פה ואראה כמה חשוב הנושא, מה שקרה היה רע יותר ממה שחשבנו שעלול לקרות במידה ולא יפתחו את שער 4 ו-5”.

איתי בונה המנכ"ל אמר: "הם הציגו לנו כל מני דברים שנמצאים על השולחן שלהם ושמחנו לשמוע להם. לנו היה חשוב להגיד להם על מה שהזהרנו הרבה זמן מראש שבסוף קרה. הפעלנו את כל הגורמים שעומדים לרשותנו, הבאנו חוות דעות, דיברנו עם כל הגורמים האפשריים שבאמת הציגו תמונה נורא ברורה על מה שאמור לקרות וזה מה שבסוף קרה. כל מה שהצגנו לשופט אמנון סטרשנוב ולצערי הרב מאוד התאכזבנו מהצורה שבה זה הוגש, בצורה שלא הסתכלו על החומרים, לא רצו לרדת לעומק העניין.

אוהד הפועל ת"א בעימות עם המשטרה (אורן דגן)אוהד הפועל ת"א בעימות עם המשטרה (אורן דגן)

“הביטול או הסירוב לבקשה שלנו קרה בצורה כל כך לא מקצועית, ללא הסכמה לשמוע לחוות דעת של גורמים מקצועיים. התרענו לגבי הדברים האלה ובסופו של דבר הם קרו בתסריט כזה או אחר. חשוב לנו להגיד - האוהדים שלנו הם אוהדים שמביעים תמיכה אדירה בקבוצה, הם דוחפים אותנו בטוב וברע ועוד בכל הטוב שיבוא ברוב. אסור שבגלל עוול שיפוטי, אבספורד שיפוטי, שהצענו דרך נורא פשוטה למנוע אותו, לא יכול להיכנס בגלל מצב בלתי אפשרי בכניסות. אנחנו נדרוש מהמערכים האבטחתיים והמשטרתיים האלה לדעת את הדעת".

"אנחנו עדיין בתהליך בדיקה, אנחנו נבדוק, אנחנו נבקש תשובות, כל מי שצריך לדעת איתו בממשלה, במשטרה, בהתאחדות, בבית הדין, כדי שמקרים כאלה לא יקרו. כרגע הדבר הכי חשוב הוא שהאוהדים שלנו יחוו את המשחק ויצאו ממנו בשלום. אין שום סיבה שיהיה משהו לא בסדר, אנחנו נעשה הכל כדי להיות איתם שם, לדאוג שהם יתנהגו בהתאם ולנצח גם את המשחק בהזדמנות הזאת", סיכם.

שביט אלימלך אמר: "מראות קשים מאוד, אי אפשר להסביר את זה במילים, מי שלא היה שם לא יכול להבין ואני הרבה שנים בכדורגל. איך ילדים נדחקים על ידי רגליים של סוס, איך אוהדים כבר רוצים לחזור הביתה אם אני לא אומר להם ממש פנים מול פנים להישאר באצטדיון. המשטרה פה הייתה צריכה לעזור וקרה ההפך. לא יכול להיות שהאוהדים של הפועל ת"א, מהאוהדים הטובים בארץ, מגיעים לתמוך בקבוצה ומקבלים מכות. המשטרה פה במקום לעזור, עשתה את הפעולה ההפוכה”.

“אני היום חושש מאוד מהמשחק הבא בטדי, אף אחד לא הבטיח לי שיגנו על האוהדים שלנו וצריך לחשוב טוב טוב מה עושים. אנשים מדברים מהלב ורצו באמת לעשות טוב, צריך לעשות הרבה פגישות כאלה, זה לא יקרה ביום או יומיים. אבל צריך לגבש החלטות, בין אם זה כל המועדונים הגדולים או כל הליגה ביחד. אני חושב שזה המומנטום שצריך לטפל בבעיה הזאת".

אחרי הדרבי: פיני בלילי בביקורת על הפועל
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */