יום רביעי, 03.07.2024 שעה 21:54

ניצחון גדול לצוקרמן, ישראל השוותה ל-1:1

למרות שפתח בצורה רעה ונקלע לפיגור מערכה, הישראלי התעלה בגביע דייויס מול מוצ'יזוקי היפני בדרך ל-6:1, 6:7, 2:6 חשוב שסיים את היום הראשון בתיקו

|
דניאל צוקרמן (חגי מיכאלי)
דניאל צוקרמן (חגי מיכאלי)

נבחרת ישראל בטניס פתחה היום (שבת) את דרכה בקרב על הפלייאוף בגביע דייויס מול יפן. אחרי האכזבה המוקדמת, דניאל צוקרמן הצליח להשלים קאמבק מרשים מול שינטארו מוצ’יזוקי בדרך ל-6:1, 6:7 (5), 2:6 שהשווה את התוצאה הכללית ל-1:1.

הישראלי (372 בעולם) פתח בצורה לא טובה מול המדורג 193 בעולם, שנראה יותר טוב, שבר פעמיים וניצח במערכה הראשונה 1:6. המערכה השנייה כבר הייתה צמודה בהרבה ונגמרה בניצחון של צוקרמן בשובר שוויון צמוד, 6:7 (5), כשמשם הצליח הטניסאי הבכיר של ישראל לנצל את המומנטום ועם שתי שבירות ניצח במערכה המכרעת.

ההתמודדות, שנערכת בשיטת הטוב מחמישה, סיימה את יומה הראשון וכבר מחר תמשיך עם שלושת המשחקים המכריעים לאחר ניצחון לכל צד היום.

דניאל צוקרמן ושינטארו מוצ’יזוקי (חגי מיכאלי)דניאל צוקרמן ושינטארו מוצ’יזוקי (חגי מיכאלי)

דניאל צוקרמן אמר אחרי הניצחון: ״אין לי אוויר במוח. משחק מטורף, לא הייתי עושה את זה בלי הקהל. הוא הרים אותי ובזכותו חזרתי. הקבוצה תמכה בי, אחרי 6:1 קשה לחזור. לא היה סיכוי שאוותר על המשחק הזה, נלחמתי עד הסוף. ראיתי את שפת הגוף והבנתי שאני יכול לעשות זה. בסוף צריך לזכור שזה רק 1:1, יש עוד שני משחקים לפחות״.

יוני ארליך הוסיף: ״חזרנו עם המון לחימה ואמונה. ידענו שצוקרמן יחזור אחרי סט מזעזע. עומס? מדובר בשחקנים מקצוענים, שני משחקים ביום לפעמים. יש לנו צוות מדהים. גם ישי היה ברמה גבוהה ונתן את הלב, אין מגיע בטניס, אבל הגיע לישי. שניהם בכושר מצוין, נתחיל את הנקודה הראשונה בזוגות ומשם נתקדם הלאה״.

דניאל צוקרמן ויוני ארליך (חגי מיכאלי)דניאל צוקרמן ויוני ארליך (חגי מיכאלי)

מערכה ראשונה – 1:6 למוצ’יזוקי

היפני פתח בצורה טובה וניצח ללא בעיות את משחקון ההגשה הראשון שלו, 0:1. מוצ’יזוקי לקח את הנקודה הראשונה, אלא שצוקרמן ידע להגיב והפך במהרה עם סרבים חזקים ו-ווינר בחבטה האחרונה, 1:1. מוצ’יזוקי סיים את המשחקון השלישי עם שני סרבים אליהם צוקרמן לא הצליח להגיב, 1:2. משחקון לא טוב של הישראלי, שביצע שגיאה כפולה בהגשה פעמיים, הוביל לשבירה של היפני שעלה ל-1:3. צוקרמן הצליח להקשות, אך מוצ’יזוקי המשיך להראות עדיפות ומימש את השבירה כשעלה ל-1:4, ומיד לאחר מכן המשיך בקצב עם תגובות נהדרות לכל הגשה של הישראלי בדרך לשבירה שנייה, 1:5. צוקרמן פתח טוב את המשחקון המכריע וגרר אותו ל-40:40, אך מוצ’יזוקי התאושש וסגר את הסיפור, 1:6.

דניאל צוקרמן (חגי מיכאלי)דניאל צוקרמן (חגי מיכאלי)

מערכה שנייה – 6:7 לצוקרמן

המשחקון הראשון נפתח בצורה שוויונית, אבל צורקמן ידע להתעלות בראלי ארוך בנקודה האחרונה ועלה ל-0:1. הישראלי כבר הוביל 0:40, אבל ראה את מוצ’יזוקי מתעורר ומשלים קאמבק מרשים בדרך ל-1:1. צוקרמן נראה יותר טוב והצליח לשמור על משחקון ההגשה שלו, 1:2. היפני חזר להרשים בהגשות שלו והחזיר את השוויון, 2:2. הישראלי המשיך להראות ביטחון בהגשות ואגרסיביות, במה שהספיק לו כדי לשמור על ההגשות, 2:3. מספר טעויות לא מחויבות של מוצ’יזוקי הובילו לשבירה ראשונה של צוקרמן שעלה ל-2:4. הישראלי הצליח להציל שלוש אפשרויות שבירה בדרך לניצחון במשחקון חשוב ושמירה על ההגשות, 2:5. מוצ’יזוקי התאושש בדרך לשמירה על ההגשה, 5:3. דניאל צוקרמן כבר הציל שתי נקודות שבירה, אך טעות כפולה שלו הובילה לשבירה של היפני, 4:5 לצוקרמן. היפני מיצה את השבירה ושמר על ההגשות, 5:5. הישראלי חזר משתי נקודות שבירה כשהוא הציג טניס נפלא בדרך ל-5:6. במשחקון ארוך מאוד שנגרר לשובר שוויון ואינספור נקודות מערכה לצוקרמן, היפני ידע להתאושש פעם אחר פעם בדרך ל-6:6. צוקרמן כבר היה בפיגור 5:3 בשובר השוויון, אך לקח ארבע נקודות רצופות בדרך ל-6:7 (5) וניצחון במערכה.

דניאל צוקרמן (חגי מיכאלי)דניאל צוקרמן (חגי מיכאלי)
שינטארו מוצ’יזוקי (חגי מיכאלי)שינטארו מוצ’יזוקי (חגי מיכאלי)

מערכה שלישית – 2:6 לצוקרמן

מוצ’יזוקי קיבל ביטחון חזרה ושמר על ההגשה במשחקון הראשון, 0:1. העייפות התחילה להשפיע ושני הטניסאים ביצעו הרבה טעויות לא מחויבות, אבל צוקרמן התאושש וניצח בשובר השוויון, 1:1. היפני עם משחק הגשה מושלם חזר להוביל, 1:2. צוקרמן היה צריך לעבוד קשה עם ראלי ארוך בכמעט כל נקודה, אך זה השתלם בדרך ל-2:2. הישראלי השיג את השבירה החשובה והצליח לעלות ל-2:3. טניס נהדר של צוקרמן שהשלים משחקון מוצלח ושמר על ההגשה, 2:4. הישראלי המשיך עם הרבה ביטחון ושבר פעם נוספת מול היפני שכבר יצאה לו הרוח מהמפרשים, 2:5. צוקרמן ידע לסגור את הסיפור שמנטלית כבר היה נראה גמור, 2:6 וניצחון חשוב לישראל שמאזן את התוצאה מול יפן ל-1:1.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */