יום רביעי, 03.07.2024 שעה 21:07
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

"ההצלחה של ירושלים עשתה לי חשק להיות חלק"

העתודה, בית הלחמי, הפציעה, באמברג, המשפחה, האינסטגרם, דז'יקיץ', הבחירה בקבוצה מהבירה והמטרות לעונה: גבי צ'אצ'אשווילי בראיון בלעדי ל-ONE

|
גבי צ'אצ'אשווילי (חגי מיכאלי)
גבי צ'אצ'אשווילי (חגי מיכאלי)

בקיץ האחרון הפועל ירושלים,  במה שנחשב ללא פחות מהצהרת כוונות, הכריזה על החתמתו של הפורוורד-סנטר, גבי צ'אצ'אשווילי, לשלוש השנים הקרובות.כבר בפתיחה הוא מספר על תחושת האכזבה וההחמצה עם הנבחרת בטורניר טרום מוקדמות האולימפיאדה, אך מאותו הרגע צ'אצ'אשווילי בדרכו שלו ועם המון חינניות עונה בלי חשבון בראיון בלעדי ל-ONE על הכל. התקופה בגרמניה, ההחלטה לעבור לירושלים בקיץ האחרון, הביקורת העצמית וכמובן שגם על הגילוי על קריירת המשחק של מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי וההפתעה שהגיעה מכיוונו של עוז בלייזר. 

בקיץ האחרון הפועל ירושלים הכריזה על במה שנחשב ללא פחות מהצהרת כוונות על החתמתו של הפורוורד-סנטר לשלוש השנים הקרובות. גבי מבחינתו הספיק לחוות לא מעט בשנים האחרונות, מפציעה קשה בברך דרך תקופה נהדרת בכפר בלום, מעבר לגרמניה וההגעה לירושלים. צ'אצ'אשווילי מספר גם על הרשמים מהמאמן הזר הראשון בקריירה שלו כאשר הוא גם מספר עם מי היה רוצה להנחות תכנית אירוח ועל תפאורה מעניינת משנות ה-80. כאשר נשאל האם ירושלים תזכה השנה בליגת האלופות של פיב"א, הוא ממש לא מתבייש לכוון גבוה. 

איך עבר עליך הקיץ האחרון?
“אני שמח מאוד על זה שיצא לי ככה לקחת חלק באופן מלא הפעם עם הנבחרת, כמובן שכולנו קצת מבואסים עם תחושת החמצה כי נתנו פייט שם לבוסניה והיינו יכולים באמת לנצח אותם ולעלות לגמר בטורניר, אבל בסך הכל אני חושב שהיה קמפיין שאפשר להיות מרוצים מהרבה דברים בו. היה לי מאוד כיף עם החברים ועם המאמן אריאל ובכללי עם כולם, מאוד אהבתי את התקופה ואת החלון הזה נקרא לזה ככה וגם עכשיו אפשר לקרוא לזה קיץ, חלק מהקיץ הטורניר הכנה פה וכל מחנה האימונים שלנו פה בירושלים ביחד בסרביה”. 

גבי צ'אצ'אשווילי במדי הנבחרת (לילך וויס-רוזנברג)גבי צ'אצ'אשווילי במדי הנבחרת (לילך וויס-רוזנברג)

מה קרה בסוף העונה בבאמברג? הרי העונה סוג של נגמרה מוקדם מהצפוי.
”כן. אנחנו ממש רצינו להגיע לפלייאוף ולא היינו כל כך רחוקים, אבל בסוף ככה כמה הפסדים שהרסו לנו את הסיכויים ובאמת סיימנו את העונה יותר מהר ממה שציפינו. לא היה שם איזה משהו מיוחד, פשוט באמת בסוף, חודש לפני סוף העונה, היינו מקום שמונה כזה והיו לנו שניים שלושה הפסדים שבאמת קצת חוסר מזל, קצת פה קצת שם, שהרסו לנו את הסיכוי”. 

התקבלה ההחלטה להגיע לבאמברג, מה השתנה שהגעת לירושלים?
”מאוד רציתי לצאת ולטעום חו"ל ולשחק בתור זר. אני יכול גם להגיד לך שזו הייתה חוויה מאוד בונה ומאוד חיובית, זאת אומרת משהו שאני כן לוקח איתי. גם בחו"ל ראיתי משחקים של הפועל ירושלים, שמעתי דברים על הקבוצה ועל המועדון, עוד פעם ההצעה ככה הגיעה ואני מבסוט על זה ומוקיר תודה. ההצעה הגיעה מוקדם ובאמת שלא היה מקום לחשוב על זה, זאת אומרת אחרי שנה בחו"ל אמרתי שעם כל מה שאני יודע על ירושלים ועל הקבוצה, אני ממש רוצה להיות חלק מהמקום הזה ומהמועדון”. 

דיברת על להתפתח, אתה מרגיש שעשית איזושהי קפיצה? איך התקופה בבאמברג תרמה לך מהבחינה הזו?
”אני חושב שבסוף, עיקר התרומה שם הייתה באמת מהמקום הזה של להתחשל וללמוד צורת חשיבה אחרת על כדורסל. אני מאוד אוהב את אורן (עמיאל, מ.ב) ואת הצוות שהיה שם והם חושבים ורואים כדורסל בוא נגיד בצורה טיפה שונה. זה גם עזר לי להרחיב אופקים, לשחק בתור זר, להיות רחוק מהמשפחה, כל הדברים האלו בסוף הם לא תרגילים על המגרש, אבל הם כן דברים שמאוד מאוד משפיעים ומחשלים אותך”.

אורן עמיאל (אורן בן חקון)אורן עמיאל (אורן בן חקון)

בדיעבד היית מקבל את אותה ההחלטה?
”כן, לא מתחרט על זה לרגע”.

ואז מגיעה לה הפועל ירושלים, שתף אותנו איך התקבלה ההחלטה. היו עוד קבוצות שרצו אותך ובסופו של דבר, או בתחילתו של דבר, בחרת בהפועל ירושלים.
”כמו שאמרת, בתחילתו של דבר. לא היה הרבה מקום לדיון או מחשבה מבחינתי כי שוב, שמעתי המון דברים, ראיתי את המשחקים, באמת הרגשתי שאני רוצה להיות חלק מהמועדון, הרגשתי שה-DNA של המועדון מאוד מדבר אליי באיזשהו מקום ובאמת רציתי להיות חלק מהקבוצה”. 

עד כמה ההחתמה שלך על חוזה ארוך טווח מהווה הצהרת כוונות? תחילה מצדך וגם מצדם ואותו הדבר לגבי יובל זוסמן.
”תראה אני יכול לדבר בשם עצמי, שברגע שאני רואה מקום או מרגיש על המקום שאני מאוד מתחבר אליו וכן רוצה להיות חלק ממנו, אז אני חושב שזה טבעי שאני אבוא ואחתום לתקופה ארוכה יותר, לכמה שנים. בסופו של דבר, גם המועדון רצה את זה וגם אני מאוד רציתי, רק נותן יותר שקט להתעסק בעבודה, בעשייה ובלהשתפר”. 

יובל זוסמן (חגי מיכאלי)יובל זוסמן (חגי מיכאלי)

אתה בשלב שמן הסתם אתה מחפש את הדקות ולהיות בקבוצה תחרותית. תחילה, איפה פוגשת אותך העונה שעברה של ירושלים? ושנית, ירושלים עמוקה מאוד גם בקו הקדמי, זה לא סוג של הימור מבחינה מסוימת?
”אנחנו קבוצה מאוד עמוקה בכל העמדות ואני חושב שזה משהו שהוא הכרחי אם לא חובה לקבוצה ששואפת להמון מטרות השנה, אז עוד פעם באופן טבעי אנחנו נהיה קבוצה מאוד עמוקה עם סגל מאוד עמוק בכל העמדות, זאת אומרת שיש תחרות על כל עמדה ואני חושב שזו תחרות בריאה בסופו של דבר. יש הרבה חבר'ה טובים בעמדה שלי ובכל העמדות שרוצים ומגיע להם לשחק. אני אגיד לך את האמת, אני סומך על עצמי שבסוף במסגרת שאני אקבל, במה שהמאמן יחליט ומה שהוא יראה לנכון, אני אדע להחזיר לקבוצה ואני אדע לתת את מה שאני יודע לתת וזהו בגדול. זאת אומרת יכול להיות שיהיו תקופות של פחות דקות, אני לא באמת יודע, אני גם לא כזה חושב רחוק. אתה יודע, אנחנו חיים פה מיום ליום וזה הרבה יותר פשוט”.

“תראה יש לנו ציפיות. אנחנו באמת מאוד רוצים לעמוד בהם גם בשביל האוהדים, גם בשביל המועדון וגם בשביל עצמנו מן הסתם. אני אישית לא הייתי חלק מהשנה הקודמת, זה היה מאוד יפה לראות את זה מהצד. באמת זה היה כבוד גדול למדינה ולקבוצה, אני לא הייתי חלק ואני חושב שלפחות מבחינתי זה עשה לי חשק לרצות להיות חלק מהדברים הגדולים שהמועדון הראה שהוא יכול לעשות”.

אז אתה אומר שאתה מניף את הגביע השנה, בטח בליגת האלופות?
”(צוחק) כן, למה לא? בעזרת השם. יש לנו הרבה שלבים, המון דברים ומשחקים לעשות לפני זה שצריך להתרכז בהם קודם. אבל כן, למה לא?”

גביע ליגת האלופות של פיב"א (מתוך האתר הרשמי)גביע ליגת האלופות של פיב"א (מתוך האתר הרשמי)

אתה ורשתות החברתיות. למה סגרת את האינסטגרם?
”סתם האמת שהשבתתי אותו, כן. שום דבר ספציפי, יש דבר כזה באייפון את השעות בממוצע ביום והייתי רואה פתאום שהאינסטגרם הוא כזה שעתיים וחצי-שלוש, אמרתי טוב אני כזה לא ממש מצליח לשלוט על זה, לא יודע בכלל מה אני עושה שם כי אני אפילו לא עושה שם כלום, אז החלטתי להתנתק מזה ולראות איך זה משפיע עלי לעשות איזה ניסוי”. 

אוקיי, מה הרשמים מהניסוי?
”וואו, אני בנאדם חדש. סתם, אני מרגיש טוב בגדול. אני פשוט פחות בטלפון ואני מבסוט על זה, אני חושב שכמה שפחות זמן מסך זה באמת תורם”. 

הייתם במחנה אימונים די ארוך, מה אתה יודע לספר על הקבוצה כבר עכשיו ועל החוויה הכוללת בסרביה? 
”מה שאני יכול להגיד מהתקופה האינטנסיבית אבל קצרה זה שאנחנו קבוצה מאוד קשוחה, ועוד פעם, כמו שאמרתי, אנחנו סגל מאוד עמוק שבאמת כולם שחקנים מאוד טובים ממה שאני מתרשם. אתה יודע, חוץ מיובל זוסמן, עוז בלייזר ואור קורנליוס, לא הכרתי באמת אף אחד מקודם. כולם באמת שחקנים טובים ומאוד מרשימים, אני חושב שזה הבסיס של הקבוצה, ככה זה היה נראה שנה שעברה וככה אני גם מאמין שזה יהיה השנה. הקשיחות הזאת, העומק והאינטנסיביות, שזה באמת ניכר לעין”.    

אור קורנליוס זורק (ראובן שוורץ)אור קורנליוס זורק (ראובן שוורץ)

הזכרת קודם את הנבחרת ואת האכזבה, שהיה אפשר להשיג יותר. באופן אישי איך אתה הרגשת מבחינה מקצועית?
”אני הרגשתי שאני לא הייתי בשיאי ואני לא מתבייש לבוא ולהגיד את זה. הכדורים לא נכנסו לי וכתוצאה מזה אני מאמין גם שפחות שיחקתי, שאני חושב שזה טבעי. זאת אומרת, היה לי שיחות עם אריאל בית הלחמי, באמת משהו שם אצלי, בצד שלי כזה, פשוט פחות עבד לצערי בשבוע הזה. בסוף זה היה בערך שבוע הטורניר עצמו. לא יודע להסביר בדיוק מה, אבל זה מה שהיה. באופן כללי, עוד פעם אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל אני חושב שיש באמת הרבה נקודות חיוביות לקחת מהקמפיין הזה בתור קבוצה ובתור נבחרת”.

הזכרת את אריאל כבר פעמיים, מה דעתך על בית הלחמי כמאמן הנבחרת לאור העובדה שהוא אימן את כולכם והדור של העתודה אמור לקחת את המושכות? והאם ימי הקסם של העתודה ישוחזרו גם בבוגרת?
”קודם כל, ימי קסם אולי כבר אי אפשר לקרוא לזה, כי היה לנו רצף של מה זה היה? יותר מארבע או חמש שנים של הגמרים, אז זאת אומרת שיש חבר'ה גם אחריי ויש הרבה שחקנים צעירים והרבה מאמנים חוץ מאריאל שהצליחו להגיע להישגים האלו שזה מדהים. אני אישית מאוד אוהב אותו ואני מכבד אותו מאוד, קודם כל בתור אדם. זאת אומרת גם כשפחות הלך לי וגם כשפחות הסתדר, הוא מצא זמן אישית לבוא ולדבר איתי ואני מאוד מעריך אותו על זה. מעבר לזה, בסוף הוא מאמן שמאוד מאמין באינטנסיביות ובקשיחות ואני חושב שהדברים האלו מאוד יכולים לעזור לנו, זאת אומרת אם אנחנו ניקח את זה ובאמת נהפוך את זה לחלק מאיתנו בנבחרת, שזה יהיה חלק מהסיסטם נקרא לזה, אני חושב שזה משהו שבאמת יכול לרוץ, לעבוד ולהביא תוצאות. זה בסוף מתקשר לשאלה האחרונה שלך, אני מאמין שאנחנו יכולים להביא תוצאות, להביא הישגים”. 

אפרופו בית הלחמי, ידעת שהייתה לו קריירה קולנועית קצרה?
”כן. עוז הראה לי את הסרטון הזה לפני כמה ימים שהוא באיזה סרט, אבל לא זוכר איך קוראים לו, שהוא בתא טלפון שם ומתקשר לאמא שלו. כן, ראיתי את זה”. 

אריאל בית הלחמי (חגי מיכאלי)אריאל בית הלחמי (חגי מיכאלי)

אז הופתעת מהוורסטיליות שלו, גם מאמן וגם שחקן.
”ממש, ממש הופתעתי, כן”.

בוא נדבר על המשפחה שלך. אנחנו רגילים שהורים באים לראות את הילדים שלהם משחקים, ממה שיצא לנו לראות הם תמיד באים לראות אותך ומחכים לך לאחר המשחקים, תשתף אותנו בחוויה הזו.
”בסוף המשפחה שלנו הם כולם, כמעט כולם בוא נגיד חוץ מהחבר’ה הצעירים שנולדו, עלו לארץ. זאת אומרת כל הדור של ההורים שלי, הדודים שלהם וכולם, אז אנחנו ככה מאוד מגובשים. כן, זה כאילו מצחיק להגיד, אבל הם מאוד גאים בי ובמה שאני עושה ואני מאוד גאה בהם, שמח על זה שאם יש לי משחק יותר או פחות טוב אז אני יוצא מהאולם ועדיין המשפחה שם. אתה מרגיש כמה זה אולי מקל ובאמת מרגיע שיש לך ככה גב תומך”.

אם נלך אחורה בזמן, כולם זוכרים את הזכייה של העתודה, גם גבי היה אמור להיות חלק מזה. כמה קשה זה היה לראות את החברים מהצד?
”וואו, עבר הרבה זמן מאז. אני לא באמת זוכר, אבל אני מאמין שהיה לי קשה באותו רגע, מן הסתם. נפצעתי חודש לפני, אבל אתה רוצה להיות חלק מהטורניר וזה בארץ וכל הכיף שבדבר. ואז כמובן הנבחרת זכתה, זו שמחה גדולה שיש בה איזה חלק טיפה מבאס שלא הייתי חלק, אבל עבר באמת כל כך הרבה זמן. עכשיו, כאשר אני מסתכל על זה אחורה, אני אומר כאילו זה יכול היה להיות מגניב, אבל זה לא כזה משנה כי הכל קורה מסיבה. לקחתי המון דברים שלמדתי מהשנה של הפציעה שאני אומר ‘וואלה, גם זה היה שווה’”. 

גבריאל צ'אצ'אשווילי (איציק בלניצקי)גבריאל צ'אצ'אשווילי (איציק בלניצקי)

אם לא הפציעה אתה במקום אחר היום או בדיוק איפה שאתה נמצא אישית ומקצועית? 
”לא יודע להגיד לך, אף פעם לא חשבתי על זה. לא יודע מה היה קורה אם, אז כנראה שהייתי עושה את הטורניר בעתודה. בוא, אם אני אהיה כן עד הסוף, יכול להיות שאם אני הייתי משחק אז היינו מנצחים יותר והיינו יכולים גם לא לנצח. אני לא יודע מה היה יכול לקרות, צריך להסתכל על זה גם ככה, זאת אומרת להסתכל על זה כמו שזה. אני לא יודע להגיד לך, להגיד לך שזה מעניין אותי? זה עניין אותי כשהייתי יותר צעיר, עכשיו זה כבר לא כזה חשוב כי עברו כל כך הרבה שנים ועשיתי כל כך הרבה דברים מאז שזה לא כזה משנה לי”.

באילו אופנים אתה שונה כשחקן, פיזית ומקצועית מאז הפציעה?
“בסופו של דבר, אני חושב שהפציעה יותר הכניסה לי למודעות את הקטע של המקצוענות של הטיפול בגוף, של כמה חשובה העבודה הזאת, בוא נגיד מחוץ למגרש וכל הקטע הגופני. גם העבודה הזאת שהיא השימור, בוא נגיד כמה חשובה השינה, כמה חשוב לעשות מתיחות, לאכול כמו שצריך. כל הדברים האלו פתאום נכנסו לי ממש לראש וממש הבנתי כמה הם חשובים וקריטיים, אז זה מה שלקחתי מהפציעה וגם כמה חשובה הסבלנות. זאת אומרת, כמו בפציעה זה יכול להיות כמו עונה שאתה לא משחק ובמקביל לעונה שאתה לא משחק, אתה צריך להיות סובלני ולהמשיך לעבוד. אתה עכשיו פצוע עם ברך שאתה לא כל כך יכול ללכת עליה, אבל אתה חייב להיות סובלני ולהמשיך ולעשות את העבודה, זה בדיוק אותו הדבר, אז יש המון לקחים שלמדתי ואלה הם הדברים העיקריים”.    

אם היינו נותנים לך תוכנית אירוח משלך מה היה שמה, איך הייתה נראית התפאורה והאם עומר טל יגיש אותה לצדך?
”יואו, שאלה טובה. קודם כל, החלק הכי קל בשאלה זה ברור שעומר טל יהיה לצידי כן? אם הוא ירצה כמובן. איך התפאורה תיראה? סתם תדמיין בראש שלך בית כמו בשנות ה-80 עם הטפטים על הקיר כזה של הגרוזינים של פעם, זה יכול להיות מצחיק. והשם של התוכנית? וואו, אני לא יודע להגיד לך, אין לי רעיון טוב. אולי יש לך איזה משהו יצירתי?”

עומר טל (ניסן עייש)עומר טל (ניסן עייש)

בגלל שדיברת על שנות ה-80 וצריך לרוץ קדימה, איפה אנחנו רואים את גבי צ'אצ'אשווילי בעוד שלוש שנים?
”בשנים הקרובות אני חד משמעית רוצה לראות את עצמי ביחד עם הפועל ירושלים, ממשיכי את מה שאנחנו מתחילים או את מה שממשיכים לבנות וככה לרוץ על הליגה וליגת האלופות”.

מבחינת החברים שלך לקבוצה יש איזה מישהו שהפתיע אותך שעשה משהו שאולי אפילו יפתיע אותנו?
”אני מצטער לבאס אותך אבל האמת שלא (צוחק), על המגרש מה זה הופתעתי? ידעתי שכולם שחקנים טובים”.

לא ברמה המקצועית, באופי.
”כן אני יכול להגיד שפתאום, מהרגע שזה התחיל בנבחרת, גיליתי כמה עוז מצחיק, כאילו יש לו בדיחות על כל דבר ובכל סיטואציה. בוא נגיד שלא הייתי מנחש את זה בהתחלה אם זה משהו שאפשר להגיד”. 

עוז בלייזר (שחר גרוס)עוז בלייזר (שחר גרוס)

עד כה אימנו אותך רק מאמנים ישראלים, ספר לנו על הרשמים שלך מהחוויה הזרה הראשונה שלך?
”מן הסתם, לפני שחתמתי שאלתי ודיברתי איתו ואני יכול להגיד שהוא באמת מאוד כן. זאת אומרת, מה שהוא אמר לי זה מה שהוא, מה שהוא חשב מבחינת איך הוא ראה את הדברים לקבוצה. בגדול אני פשוט מתרשם מהמאמן שהוא אדם מאוד כן, מאוד קשוח ומאוד אינטנסיבי, דורש ברמה מאוד גבוהה, אבל מאוד פייר. זה הרגיש לי פשוט מהרגע הראשון שנפגשנו ודיברנו שהוא באמת מאוד דרשני, אבל הרגיש לי מאז שהוא פגש אותי כבר שהוא רוצה בטובתי ושהוא מאמין בי ובקבוצה באופן כללי, אבל הוא כזה. הוא גורם לך באמת להרגיש שאתה איתו, שהוא איתך, שאנחנו באמת עובדים ביחד ושאתה יכול אפילו אולי באיזשהו מקום לשחק בשבילו, לדעתי הוא מהמאמנים האלה ובינתיים זה הרושם שהוא באמת ככה”. 

האם הקטע החברתי שהיה בגליל היה חסר לך בבאמברג ואיך זה בהשוואה לירושלים?
”בגליל אני חושב שהיה מיוחד גם בגלל המקום וגם בגלל שבסוף הכרתי שם אנשים שבאמת התחברתי אליהם באופן מאוד עמוק, אלון ספיר, עומר ונמרוד, באמת כולם, גם כל החברה בצוות, זה באמת היה אווירה מיוחדת. מהבחינה הזו זה באמת היה מקום מיוחד וזו באמת הייתה חוויה מיוחדת, אבל השוני לדעתי בין המקום ההוא לירושלים או לבאמברג, בינתיים ממה שאני חווה זה לא שוני כזה גדול, כי בסוף יש חבר'ה שהם חבר'ה מאוד טובים גם בבאמברג וגם פה, חבר'ה שאפשר לדבר איתם, אפשר לצחוק איתם, אפשר לשבת איתם אחרי. ההבדל הוא שבגליל זה היה פשוט הרבה יותר כזה קיבוצי וחברתי והיינו גם יושבים בחדר האוכל ביחד, זה כאילו היה פשוט יותר בקטע הזה וזה הרגיש יותר משפחתי כי זה מקום הרבה יותר קטן בהשוואה לבאמברג וירושלים לדעתי”. 

לסיום מה תאחל לעצמך ולקבוצה?
”קודם כל שנמשיך להתגבש, נמשיך להתחדד ולהיות על אותו העמוד – להתגבש במובן הזה. שיתחילו המשחקים, שנראה את האוהדים ובאמת שככה נגיע למטרות שאנחנו שואפים אליהן, שזה בסוף להגיע לגמרים ולהתחרות על כל התארים. נקווה שהאוהדים ייהנו השנה ושאנחנו נהנה ביחד איתם וזה מה שאני מאחל לנו השנה”. 

גבי צ'אצ'אשווילי (חגי מיכאלי)גבי צ'אצ'אשווילי (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */