מערכת ONE
|
ברצלונה ואספניול נכנסו לעונה לא רגילה מבחינתן. הקבוצה של צ’אבי עומדת בפני עונה לא קלה בגלל העובדה שתאלץ לארח את משחקיה באצטדיון מונז'ואיק בשל עבודות השיפוץ בקאמפ נואו, שיימשכו עד נובמבר 2024. מנגד, היריבה העירונית הגדולה פתחה את העונה בליגה השנייה בספרד לאחר שנשרה מלה ליגה.
לצד הבעיות, אספניול הודיעה היום (שישי) כי קמפיין מכירת המנויים נסגר על 24,311 מנויים, מה שאומר שהקבוצה מהליגה השנייה מכרה השנה 7,247 יותר מנויים מאשר ברצלונה. ביולי, הפעם האחרונה שהקבוצה הקטלונית הודיעה על כמות המנויים שנמכרו, המספר עמד על 17,064 אנשים.
אספניול, שמודעת לכך שהולכת להיות עונה קשה בליגה ב’, החליטה להשיק קמפיין גדול מאוד כדי לשמור על מספר המנויים המקסימלי. כרטיסים הופחתו בכמעט 50 אחוז והיו יתרונות רבים לילדים. מנגד, המחירים הראשונים שקבעה ברצלונה היו גבוהים מאוד והדירקטוריון החליט בסוף מאי להוזיל מחירים.
ברצלונה העמידה למכירה 27,000 מושבים, אך כאמור היא לא הצליחה למלא אותם. ב’מארקה’ טוענים כי קשיי הגישה לאצטדיון האולימפי, כמו גם העובדה שעל פי ההערכות מדובר בעונה אחת בלבד, גרמה להרבה ממנויי האלופה להחליט שלא לחדש את המנוי העונה.