יום ראשון, 06.10.2024 שעה 19:11

90 דקות למילסון, אנגולה עלתה לאליפות אפריקה

שחקן מכבי ת"א עלה עם נבחרתו לטורניר שייערך באמצע העונה והוא צפוי להחמיץ מספר משחקים, כמו גם שואו ממכבי חיפה. וגם: קאיונדו כבש מול עלי מוחמד

|
מילסון חוגג (רדאד ג'בארה)
מילסון חוגג (רדאד ג'בארה)

אומנם ליגת העל יצאה לפגרה, אך חלק מכוכבי הכדורגל הישראלי ממשיכים לשחק ומייצגים את נבחרותיהם השונות ברחבי העולם. הערב (חמישי) לקחו כמה מהזרים של הליגה חלק במשחקים השונים. 

# שחקנה של מכבי תל אביב, פליסיו מילסון השלים 90 דקות במשחק הביתי של אנגולה מול מדגסקר. למרות שהמשחק הסתיים ב-0:0, נבחרתו הבטיחה עלייה לאליפות אפריקה.

האליפות תתקיים בין ה-13 לינואר ה-11 לפברואר, ומילסון צפוי להשתתף בה ולהיעדר מהמשחקים של הצהובים מול הפועל פתח תקווה, הפועל ירושלים, מכבי חיפה, בני סכנין ומכבי נתניה, וגם מגמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה. שחקן נוסף שעשוי להיכלל בסגל אנגולה לאליפות הוא קשר הירוקים מהכרמל, מנואל קאפומנה (שואו).

מנואל קאפומנה (רדאד ג'בארה)מנואל קאפומנה (רדאד ג'בארה)

# מי שלא שותף במשחק של נבחרתו ליטא, הוא שוערה של הפועל תל אביב אמיליוס זובאס, שישב על הספסל ב-2:2 של הליטאים מול מונטנגרו במסגרת מוקדמות יורו 2024.

אמיליוס זובאס (עמרי שטיין)אמיליוס זובאס (עמרי שטיין)

#שחקן אחר מהפועל ת”א שכן שיחק ואף כבש הוא המגן השמאלי החדש עזיז עבדול קאיונדו. הרכש מלגאנס העלה את נבחרת אוגנדה ל-0:1 במשחק שלה מול ניז’ר של עלי מוחמד. המשחק בסופו של דבר נגמר בניצחון 0:2, שני השחקנים שמשחקים בישראל רשמו 90 דקות.

עזיז עבדול קאיונדו בטירוף (הטוויטר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל באוגנדה)עזיז עבדול קאיונדו בטירוף (הטוויטר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל באוגנדה)
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */