יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:17

גרסיה: החלום שלי זה לאמן את מכבי תל אביב

בלם העבר אמר לאחר ההפסד לברצלונה במשחק האגדות: "התגעגעתי לבלומפילד, לחברים ולחדר ההלבשה". וגם: מה אמר אופיר חיים על החולצה של רונאלדיניו?

|
קרלוס גרסיה (רדאד ג'בארה)
קרלוס גרסיה (רדאד ג'בארה)

ערב נהדר היה הערב (שלישי) באצטדיון בלומפילד כשוותיקי מכבי תל אביב פגשו את אגדות ברצלונה ונכנעו להם 5:3 במשחק נהדר. עם אבי נמני, איציק זוהר, רונאלדיניו, ריבאלדו ועוד רבים וטובים על הדשא, 16,000 הצופים שהגיעו לאצטדיון ביפו נהנו מכל רגע. 

בלם העבר הספרדי של הצהובים, קרלוס גרסיה אמר בסיום: "אני שמח לחזור לבלומפילד, התגעגעתי מאוד להכל – לאצטדיון, לחברים, לחדר ההלבשה. עבדתי בבית”ר תל אביב והייתי במספר תפקידים וכרגע אני בבית. להיות מאמן מכבי תל אביב זה החלום שלי”.

חלוץ העבר ומאמן נבחרת הנוער כיום, שגם כבש שער נהדר, אופיר חיים אמר: “המאמן טעה שהוא הוציא אותי, אם הייתי נשאר על המגרש היינו מנצחים. אושר גדול, חלום לפגוש את האגדות ולהבקיע נגד ברצלונה כיף גדול להיות פה בבלומפילד. החולצה של רונאלדיניו? אני לא באתי להחליף חולצה אלא להבקיע גולים. למי הכי מגיע לקבל אותה? לשורה אובארוב, הוא מדהים”.

אופיר חיים חוגג (חגי מיכאלי)אופיר חיים חוגג (חגי מיכאלי)

ברוך דגו הוסיף: “יותר קשה לפרשן משחק כדורגל מאשר לשחק בגיל כזה. אני חולה כדורגל, אוהב לשחק אבל בגיל כזה זה כבר קשה. אנחנו שומרים על כושר אבל עדיין זה לא אותו הדבר. נהנינו מאוד, זה כבוד וזכות להיות פה מול כל הכוכבים של ברצלונה, צמרמורת, חוויה”. 

לירן שטראובר סיכם: “לקחתי וולה לז’ולי, מי עוד יכול להגיד דבר כזה? ועוד בקלילות. אם הייתי מזנק לא יודע אם הייתי יכול לקום. את ברוך דגו תמיד כיף לראות משחק כדורגל. היה כיף לגעת יחד איתו בחלומות הכי גדולים שלנו בזמנו בליגת האלופות. מי היה מאמין שבבית כזה כמו שהיה לנו עם יובנטוס, אייאקס ובאיירן מינכן נצליח לעשות 4 נקודות. גם היום היה כיף לראות אותו משחק, כמה ק”ג פחות והוא יכול לשחק גם היום”.

ברוך דגו (חגי מיכאלי)ברוך דגו (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */