יום ראשון, 06.10.2024 שעה 16:03

קמארה: יאנג בויז איכותית יותר ממכבי חיפה

קפטן השווייצרים בראיון לקראת גומלין פלייאוף האלופות ב-22:00: "האווירה בחיפה הייתה מרשימה, אבל חוויתי משהו שהרשים אותי יותר". וגם: ליגת העל

|
פרנזי פיירו ומוחמד עלי קמארה (רדאד ג'בארה)
פרנזי פיירו ומוחמד עלי קמארה (רדאד ג'בארה)

יאנג בויז תארח הערב (שלישי, 22:00) את מכבי חיפה לגומלין פלייאוף ליגת האלופות, אחרי 0:0 במשחק הראשון בסמי עופר. לקראת המשחק החשוב עבור שתי הקבוצות, קפטן יאנג בויז ואקס הפועל רעננה מוחמד עלי קמארה התראיין לתקשורת השווייצרית.

“יש לי ביטחון גדול שנעלה לצ’מפיונס”, אמר קמארה, “אבל הכדורגל לא צפוי. אנחנו רק במחצית, אבל במצב טוב. חשוב שלא נספוג שער, ואז נעפיל, כי אנחנו חזקים מאוד התקפית ולרוב כובשים בכל משחק. מכבי חיפה טובה, אבל אני בטוח שאנחנו איכותיים יותר ונצטרך להראות את זה”.

השחקן הוסיף: “האווירה בחיפה הייתה מרשימה, אבל זו הסיבה שאנחנו משחקים כדורגל. אני בטוח שגם אצלנו יקרו הרבה דברים, אבל היה משחק שהרשים אותי אפילו יותר, המשחק בפתיחת גביע אפריקה עד גיל 20 לפני שש שנים בזמביה. היו הרבה יותר אוהדים במגרש מה-50,000 שהיו יכולים להיכנס, אוהדים דפקו על המושבים עם הידיים והמגרש פשוט רעד”.

מוחמד עלי קמארה מודה לקהל (רדאד ג'בארה)מוחמד עלי קמארה מודה לקהל (רדאד ג'בארה)

קמארה הוסיף: “מערכת היחסים שלי עם יאנג בויז מיוחדת, אני נאמן לאנשים שאני עובד איתם. היו לי הרבה פציעות בתקופה כאן, וכולם במועדון היו שם בשבילי, אז זה היה הגיוני עבורי לא לעזוב כאות תודה. כמובן שבעתיד אשמח לשחק בליגות כמו האנגלית, הספרדית או הגרמנית, זה החלום שלי”. על הליגה בישראל אמר: “מבחינה טכנית השחקנים טובים מאוד, אבל בשורה התחתונה הליגה השווייצרית טובה יותר".

אימון מכבי חיפה לקראת יאנג בויז
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */