יום שבת, 05.10.2024 שעה 07:56

בכר: המטרה - לשמור על קצב גבוה במשך 90 דקות

מאמן הכוכב האדום לקראת המשחק מול הקבוצה הצעירה בליגה, ווזדובאץ', ב-20:00: "בליגת האלופות האינטנסיביות גבוהה כל המשחק". מאמן היריבה החמיא

|
ברק בכר  (האתר הרשמי של הכוכב האדום)
ברק בכר (האתר הרשמי של הכוכב האדום)

ברק בכר והכוכב האדום רוצים לשמור על מאזן מושלם בליגה הסרבית, והערב (שבת, 20:00) יתארחו אצל ווזדובאץ’ שעדיין לא הפסידה העונה בעצמה. לקראת המשחק, המאמן הישראלי שיתף לגבי ההכנות ואף זכה למחמאה ממאמן היריבה.

בכר אמר: “אנחנו יודעים שלווזדובאץ’ יש את הסגל הכי צעיר בליגה (ממוצע גילים של 21 בלבד), יש להם קבוצה כישרונית, טובה ומהירה, אבל אנחנו צריכים לחשוב על המשחק שלנו. המפגש יהיה שונה מהקודמים כי נשחק על מגרש סינתטי וזה חדש לי ולצוות שלי, אבל אנחנו מאמינים שנשחק היטב”.

המאמן הוסיף: “אנחנו תמיד מכינים את הקבוצה טוב ורוצים לפתוח היטב, אבל חשוב לשמור על רמה גבוהה גם במחצית השנייה, לא רק עבור התוצאות, אלא כי אנחנו מצפים למשחקים בליגת האלופות, בהן האינטנסיביות גבוהה. ננסה לשמור על קצב גבוה לאורך כל 90 הדקות ולא רק במחצית אחת. אני מכיר ולומד את הליגה הסרבית, הכי חשוב זה לעבוד קשה באימונים”.

המאמן היריב מרקו סאביץ’ אמר על בכר: “הכוכב האדום משחקת ברמה גבוהה והפרטים שבכר שינה הם ללא ספק האינטנסיביות ורמת המשמעת. הכוכב האדום הייתה דומיננטית גם עם מאמנים אחרים, אבל אני חושב שהסגל הנוכחי הוא אולי החזק ביותר בשנים האחרונות. גם האנרגיה בקבוצה ברמה טובה מאוד עכשיו”.

האם משתלם לנסוע ברכבת הקלה לבלומפילד?
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */