מערכת ONE
|
הקו האדום של הרכבת הקלה הושק רשמית בשבוע שעבר ונסיעותיו כבר יצאו לדרך, אבל לצד זאת התעוררו בעיות הנוגעות לתפעולה וזמני הפעילות שלה, שיכולות לפגוע בציבור האוהדים. הקו עובר דרך אצטדיון שלמה ביטוח ואצטדיון בלומפילד, בו משוחקים לרוב משחקים בעלי פרופיל גבוה בליגת העל, אבל שעות הפעילות של הרכבת עלולות שלא לספק פתרון נוסף להגעה לאצטדיונים.
יושב ראש מנהלת הליגות, ארז כלפון, פנה למנכ”ל נת”ע כדי לשנות את הנושא: “תחבורה ציבורית בפרט, ורכבות/מטרו בפרט, מהווה מזה שנים אמצעי משמעותי ביותר להגעת אוהדים לאירועי ספורט בכל רחבי העולם, בעיקר במגרשים המצויים במרכזי ערים וזאת באופן המקל על עומסי התנועה בערים ובדרכי הגישה אליהן, כמו גם על מצוקת החניה בסמוך למגרשים.
“נודע לנו מפרסומים כי הקו לא יפעל במתכונת מלאה במוצאי שבת ואף בימי חול עשוי לסיים פעילותו מוקדם משעות סיום המשחקים, מה שימנע פתרון תעבורתי הולם מעשרות אלפי האוהדים אשר יבקרו באצטדיונים ויצור מצוקת חניה לתושבי השכונה ועומסי תנועה ניכרים בערים הרלוונטיות.
“אבקשכם לפעול, למען רווחת האוהדים וכלל הציבור, להפעלה מוגברת של הקווים גם במוצאי שבת, ימי ראשון ושני, שהם ימי המשחקים בליגת העל, עד לשעה 23:30 לכל הפחות עת נערך משחק באחד מן המגרשים הנ”ל, שעה לפחות לאחר סיום המשחקים”.