יום רביעי, 03.07.2024 שעה 15:10

בנבחרת מעודדים: יש הרבה סיבות לאופטימיות

בנבחרת ישראל חשו גאווה על הלוחמה מול בוסניה למרות ההפסד: "הם גדולים בכל עמדה וניצלו את החוזקות שלהם". וגם: איך ייראה הסגל לקראת היורובאקסט?

|
בר טימור עולה לזריקה  (FIBA.COM)
בר טימור עולה לזריקה (FIBA.COM)

אכזבה בנבחרת ישראל לאחר ההפסד אתמול (שישי) 86:77 לנבחרת בוסניה במסגרת חצי גמר טורניר קדם ההעפלה למשחקים האולימפיים שבפאריס 2024. בנבחרת כמובן שרצו לעלות, אך בתום 40 דקות של כדורסל התחושות הנוספות שעלו ובהן התרכזו אנשי הנבחרת הן כאלו של גאווה. גאווה על לוחמה בלתי מתפשרת של השחקנים בכחול לבן שהשאירו את הכל על הפרקט ושלמרות הכל עדיין הצליחו להתקרב בדקות הסיום לבוסנים. 

נבחרת ישראל הגיעה למפגש בידיעה שבוסניה של יוסוף נורקיץ', לוקה גארזה ודזנאן מוסא היא הפייבוריטית הברורה. למעשה, לא רק בוסניה כי אם גם הפיינליסטית השנייה, פולין, עדיפה אף היא, אך למרות זאת הנבחרת נלחמה ובשורה התחתונה הגיעה לטורניר לא בסגל הכי חזק שלה ועדיין סיפקה הופעה מכובדת ביותר.

במשחק מול הבוסנים הודו אנשי הנבחרת כי הייתה חסרה הצלע הרביעית, השחקן הנוסף שירים את הרמה ויספק תפוקה התקפית דו ספרתית: "הם גדולים בכל עמדה", הודו בנבחרת ישראל לגבי יריבתם. בסופו של דבר הביג-3 של בוסניה היו אלו שעשו את ההבדל וסיכמו על יריבתם ו"ניצחו בחוזקות שלהם".

אריאל בית הלחמי (חגי מיכאלי)אריאל בית הלחמי (חגי מיכאלי)

חניכיו של עזיז בקיר שלטו בקרב על הלוחות ללא עוררין, גארזה הראה יכולות עצומות וכמוהו גם מוסא ונורקיץ'. בסביבת הנבחרת לקחו מהמשחק את העובדה שלמרות העליונות הבוסנית שנבעה מסייז, חניכיו של אריאל בית הלחמי עדיין הצליחו לעשות את שלהם, הם כפו על הבוסנים 22 איבודי כדור, הם הצליחו להשיג נקודות קלות ובעיקר העצימו את האופטימיות בקרב אנשי הנבחרת לקראת העתיד. 

"זה נותן לנו הרבה מאוד סיבות לאופטימיות", אמרו בנבחרת בראייה קדימה לאור מה שהראו בשבועות האחרונים רומן סורקין, ים מדר, עוז בלייזר ובר טימור. העתיד אותו בוחרים לראות בנבחרת הוא ורוד, נכון שהיו בעיות לפני החלון הנוכחי עם פציעות, היעדרויות מוצדקות וגם עם שחקנים שלא ששו להתייצב אך הנבחרת שהופיעה לטורניר היא כזו שהראתה אופי, שמחה וחדווה- גאוות יחידה אם תרצו. השחקנים שהגיעו זכו למחמאות לא רק על היכולת כי על כך שהקריבו גם מזמנם בטורניר מאוד קשה ואינטנסיבי. 

רומן סורקין (FIBA.COM)רומן סורקין (FIBA.COM)

האופטימיות מהיכולת עליה מדברים אנשי הנבחרת נוגעת תחילה ליורובאסקט ולהבטחת ההשתתפות בו כמו גם לדרך בה היא תיראה ביורובאסקט עצמו בטח כאשר יהיה מדובר בסגל הבכיר בו אמורים לקחת חלק בנוסף לחלק מהסגל שהשתתף בטורניר קדם ההעפלה האולימפי: דני אבדיה, יובל זוסמן, תמיר בלאט, רפי מנקו, תומר גינת, נמרוד לוי ועידן זלמנסון וזאת כאשר קאדין קרינגטון אמור להיות המתאזרח.   

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */