יום ראשון, 06.10.2024 שעה 03:50

"לא יפתיע אם ירצה בו": קאחביץ' הרשים את בכר

החלוץ ששיחק בעונה שעברה בקבוצת הנוער של מכבי חיפה כבש שלושער לעיני המאמן במשחק בליגה השנייה בסרביה. בתקשורת מאמינים: "צריכים קשר 6 ולא 9"

|
בכר וקאחביץ'  (האתר הרשמי של הכוכב האדום, עמרי שטיין)
בכר וקאחביץ' (האתר הרשמי של הכוכב האדום, עמרי שטיין)

ברק בכר ממשיך לעבוד קשה בכוכב האדום בלגרד. לצד האימונים והמשחקים בקבוצה הבכירה שתשחק בקרוב בליגת האלופות, המאמן הישראלי צפה גם במשחק בליגה השנייה וראה את אלכסנדר קאחביץ’ ששיחק בעונה שעברה בהשאלה בקבוצת הנוער של מכבי חיפה, כובש שלושער.

“המאמן הישראלי בילה את אחר הצהריים באצטדיון הקבוצה הצעירה והייתה לו הזדמנות מצוינת לראות את הסקורר הצעיר, אותו הוא מכיר מהעונה שעברה אחרי שהיה בקבוצה הצעירה של מכבי חיפה. עכשיו נותר לראות אם החלוץ הצעיר עומד בקריטריונים של המאמן הישראלי, ובהתחשב בזה שכבש ארבעה שערים בשני משחקים, זה לא יהיה מוזר אם בקרוב בכר יבקש אותו”, נכתב ב’רפובליקה’ לגבי קאחביץ’ שמשחק כיום ב-OFK בלגרד בהשאלה מהכוכב האדום.

בכלי התקשורת טענו שאחרי נפילת עסקת עמנואל לאטה לאטה, הקבוצה ממשיכה לחפש חלוץ מרכזי. מנגד, ב’מונדו’ פרסמו שבכר צריך קשר ‘6’ יותר ממה שהוא צריך חלוץ: “הכוכב האדום צריכה עוד שום באמצע, הקבוצה צריכה לפנות לשחקן ‘6’ ולא ל-’9’ כמו שכולם חשבו לאורך הקיץ”.

אלכסנדר קאחביץ' (עמרי שטיין)אלכסנדר קאחביץ' (עמרי שטיין)

בסרביה העלו פעם נוספת את אופציית נטע לביא מגמבה אוסקה, כאשר אקס מכבי חיפה נחשב לפייבוריט של בכר לאור שיתוף הפעולה ביניהם בעבר, אבל בסרביה מציינים שלביא יקר מדי לאור המשכורת הגבוהה שלו ביפן. עוד נטען שהכוכב האדום עשויה להחתים את טוצ’י צ’וקוואני הניגרי, אבל ב’מונדו’ מאמינים שהכוכב האדום מחפש שחקן איכותי יותר שיוכל להשפיע מיידית על המשחק.

בסרביה ציינו שחלון ההעברות במדינה נסגר ב-15 בספטמבר בחצות ולכן הכוכב האדום לא צריכה למהר, כשהיא תוכל לצרף שחקן גם אחרי ההגרלה של שלב הבתים בליגת האלופות ב-31 באוגוסט. הדד-ליין לרישום השחקנים החדשים יהיה מספר ימים לאחר מכ, כך שלקבוצה יהיה זמן להביא. בסרביה ציינו שהקבוצה שללה לחלוטין צירוף של עוד שוער וככל הנראה גם של שחקני הגנה. למעט אלכס ויגו ואירקלי אזארוב גם לא יהיו עוד עזיבות: “בכר יתעקש רק על החתמות שיוכלו להביא באופן מיידי את האיכות החסרה”, סיכמו.

ברק בכר (הפייסבוק הרשמי של הכוכב האדום בלגרד)ברק בכר (הפייסבוק הרשמי של הכוכב האדום בלגרד)
עוד יום שגרתי בחייו החדשים של עומר אצילי
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */