יום שישי, 18.10.2024 שעה 06:43

למרות הגניבה: ספיצ'קוב תתחרה באליפות העולם

גולשת הרוח תופיע לתחרות החשובה, למרות שהציוד שלה נלקח בפריצה לרכבו של בן זוגה פייר לוקט בהולנד. מקורביה: "נגנב ציוד רזרבי, יש ציוד תחרותי"

|
קטי ספיצ'קוב (לילך וויס-רוזנברג)
קטי ספיצ'קוב (לילך וויס-רוזנברג)

למרות הפריצה לרכבו של פייר לוקט וגניבת הציוד של קטי ספיצ’קוב - גולשת הרוח הישראלית צפויה להתחרות באליפות העולם שתיפתח ביום שני בהולנד, שם היא תנסה לרשום הישג משמעותי כדי להגיע לאולימפיאדת פאריס ולכן זו תחרות חשובה.

כזכור, אמש (רביעי) נפרץ רכבו של פייר לוקט, בן זוגה ומאמן גלישת הרוח, באזור אתר התחרות בהולנד, כך שציוד גלישת הרוח של הישראלית נגנב ממנו. למרות הגניבה, ספיצ’קוב מחזיקה בציוד נוסף באתר התחרות ואיתו היא תופיע.

“מה שנגנב בפריצה לרכב זה ציוד חלופי, יש לה ציוד תחרותי כך שהיא תתחרה”, אמרו מקורביה של ספיצ’קוב שמתאמנת בנפרד מנבחרת ישראל של שחר צוברי בגלל שהעתיקה את מרכז חייה לצרפת - ולכן הציוד שלה היה ברכב. מדובר בנזק של אלפי יורו לפי ההערכות.

קטי ספיצ'קוב (רדאד ג'בארה)קטי ספיצ'קוב (רדאד ג'בארה)

באיגוד הישראלי ישנן תקוות גדולות להשגת כמה כרטיסים לאולימפיאדת פאריס כבר בתחרות הנוכחית, על מנת שלא להסתמך על התחרויות היבשתיות וכרטיסי ההזדמנות האחרונה שיגיעו בהמשך, כאשר הסיכויים הגדולים לכך הם בגלישת הרוח, הקייט פויל נשים ובסירות ה-470.

“אני מגיעה עם הרבה ביטחון”, אמרה שרון קנטור, שזכתה בחודש שעבר במדליית הזהב בתחרות הקדם אולימפית. “כל הנבחרת כבר הוכיחה את עצמה בתחרויות משמעותיות השנה, וזכינו במספיק מדליות כדי לאותת לכל המתחרות האחרות שאנחנו כאן כדי להיאבק על הפודיום וכמובן להשיג את הקווטה. בשיטת שיוטי המדליות בדגם שום דבר לא בטוח לפני השיוט האחרון, אבל אני בטוחה שנהיה שם כמה גולשות עם דגל ישראל על המפרש”. 

שרון קנטור (iq foil class)שרון קנטור (iq foil class)

גם בנבחרת הגברים שוררת אופטימיות באשר לסיכויי השגת הקווטה. הגולש תום ראובני ניתח את הסיכויים: “גם אני וגם יואב עומר העפלנו כבר לשיוטי מדליות בתחרויות משמעותיות. בתחרות יחולקו 11 קווטות, כך שהגעה לעשרת הגדולים מבטיחה לנו כרטיס. מכיוון שבתור המארחים הצרפתים מקבלים קווטה אוטומטית הם למעשה מפנים את הדרך לנבחרות האחרות ומגדילים את הסיכוי שלנו. אבל בלי שום קשר, זו אליפות עולם והמטרה הראשונה היא לעמוד על הפודיום”.

גל צוקרמן, גולשת הקייט פויל, ציינה: “זו תחרות ענקית ורק התחושה בעצם ההגעה לאתר התחרות עם מאות מתחרים בכל הדגמים היא מטורפת. יש פה תנאים לא פשוטים מבחינת הרוחות, אבל אין תירוצים, אני מגיעה לכאן על מנת להשיג את הקווטה”.

תום ראובני (world sailing)תום ראובני (world sailing)
אסור לפספס
נגןמי צילם את כריסטיאנו מתגלש בבריכה?
לא מניחים לו: רונאלדו צולם מתגלש בבריכה
נגןהצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
הצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
נגןהשחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
השחלה מהילד: מרסלו לא האמין שזה קורה לו
נגןכוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
כוכב טוטנהאם חושף את אוסף החולצות שלו
/* LAST / NEXT ROUNDs */