יום שישי, 05.07.2024 שעה 17:58
לוח משחקים
  • עירוני טבריה
  • ראשון, 28/07, 20:00
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל חיפה
  • ראשון, 28/07, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חדרה
  • ראשון, 28/07, 20:00
  • מכבי נתניה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 28/07, 20:00
  • הפועל ירושלים

אשדוד תכריע לגבי סלינאס, טמם: אבקיע עוד בהמשך

בקבוצה יקבלו החלטה לגבי השחקן שחוזר מקרע ברצועה הצולבת, הרכש שכבש בבכורה: "שמח להכיר עוד תפקיד במגרש". שביעות רצון מהרוש: "יהיה משמעותי כאן"

|
שחקני מ.ס אשדוד (חגי מיכאלי)
שחקני מ.ס אשדוד (חגי מיכאלי)

העידן החדש של אלי לוי ומועדון ספורט אשדוד יצאה לדרך. בבכורה של המאמן על הקווים בקבוצת בוגרים, חניכיו סיימו אמש (שלישי) את משחק הפתיחה בגביע בטוטו בתיקו 1:1 באצטדיון י"א נגד מכבי פתח תקווה. הקבוצה מעיר הנמל יכולה להתעודד מכמה דברים טובים שהציגו שחקניה הצעירים, אבל תצטרך לשפר את הריכוז בדקות הסיום לקראת הליגה, לאחר שהובילה ברוב דקות המשחק וספגה שער מפנדל לקראת הסיום.

“ביחס למשחק הרשמי הראשון, אפשר לקחת הרבה דברים טובים", אמרו בעיר הנמל, “יש פה קבוצה צעירה, גם זרים וגם ישראלים. זה ברור שהעונה שעברה גורמת לציפיות, אבל בסוף עשינו הרבה שינויים משמעותיים וחובת ההוכחה על השחקנים והצוות המקצועי. חבל שלא החזקנו את היתרון הזה עד הסוף כדי להשיג ניצחון שייתן הרבה ביטחון, אבל הכי חשוב להגיע כמה שיותר מוכנים לליגה".

באשדוד מרוצים מאוד מהפתיחה של שחקן הרכש הטרי, איליי טמם, שחתם רשמית שלוש שעות לפני המשחק וכבש שער בכורה נהדר דווקא בתור מגן שמאלי. "תחושות משמחות מאוד, זאת רק ההתחלה", אמר איליי טמם בסיום המשחק, "אני בטוח שיהיו עוד שערים בהמשך. מבחינה אישית המטרות שלי הן להתפתח פה באשדוד, אם זה להפוך לשחקן הרכב ובעתיד להתקדם. מבחינה קבוצתית אשדוד נתנה עונה טובה ומוצלחת וברור שיש ציפיות. אני בטוח שגם הקבוצה הזאת תגיע להישגים. בדרך כלל אני קשר, אלי הציב אותי הפעם כמגן שמאלי, במשך השבוע הצוות פה עזר לי להכיר את התפקיד יותר טוב, זה מבורך להכיר עוד תפקיד".

טמם חוגג (חגי מיכאלי)טמם חוגג (חגי מיכאלי)

בקבוצה החמיאו גם לרועי לוי שסיים את העונה שעברה בצורה טובה והאריך חוזה בקיץ האחרון. האמונה שהשניים יעזרו רבות העונה, “איליי פתח נהדר את הקדנציה שלו פה, יש עוד כמה שחקנים צעירים שהולכים להפתיע הרבה, אבל זה יקרה רק אם הם יעבדו קשה", אמרו במועדון.

מי שעוד קיבל מחמאות היה השוער אריאל הרוש שהציג בכורה טובה וסיפק כמה הצלות ושקט בין הקורות. "אריאל שוער מצוין ויש לו הרבה נוכחות, הוא יהיה אחד השחקנים המשמעותיים שלנו מבחינת מנהיגות וניסיון, בטח בקבוצה צעירה כמו שלנו", אמר גורם בקבוצה.

באשדוד צפויים לערוך עוד כמה שינויים בסגל עד פתיחת הליגה, אחד מהם היה אתמול כשרועי בן שמעון הושאל להפועל כפר סבא מהליגה הלאומית. מצבת הזרים של אלי לוי מלאה ואפילו יותר מכך. נכון לעכשיו, לוי מחפש שחקן התקפה אחד לפחות, אבל רק אחד שבאמת ישדרג את הקבוצה לדעתו יצטרף מול זר אחר שישוחרר.

אלי לוי (חגי מיכאלי)אלי לוי (חגי מיכאלי)

המגן השמאלי הגנאי מונטרי קמהאני לא בתוכניות המקצועיות ובאשדוד מנסים למצוא לו קבוצה. מי שעוד מתנדנד הוא לוקאס סלינאס שחזר מקרע ברצועה הצולבת ובאשדוד יחליטו בקרוב על עתידו במועדון.

מי שהיה אמש ביציע באצטדיון י"א הוא חמודי כנעאן. הכישרון של אשדוד שקרע את הרצועה הצולבת בעונה שעברה, ממשיך בשיקום ומדווח על שיפור מיום ליום. נכון לרגע זה ההערכה היא שבעוד חודש הוא יוכל להתאמן עם כדור והחזרה הצפוי שלו היא לקראת חודש נובמבר. 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */