יום שבת, 06.07.2024 שעה 11:34

גולדהאר נחת, כ-20 אלף אוהדים יגיעו לבלומפילד

הבעלים כבר בישראל ויצפה במשחק, מרבית ה-11 מטרנר אמורים לפתוח ב-20:30 מול פטרוקוב, משפחתו של רובי קין הגיעה לארץ. מילסון וגלזר התאמנו עם כדור

|
גולדהאר בנתב
גולדהאר בנתב"ג (עומר שלו)

מכבי תל אביב תארח (חמישי, 20:30) את פטרוקוב המולדבית במשחק הראשון של סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, אך עוד קודם לכן קיבלה בשורות טובות באימון המסכם לקראת המשחק כאשר הקשר דן גלזר והקיצוני מילסון הצליחו להגביר את קצב האימונים שלהם וכבר ערכו אימון עם כדור, שכלל שינוי קצב ושינוי תנודות שנועדו לבחון את השריר ואיך הוא מגיב לרוטציות של הגוף. ההערכה היא ששניהם ימשיכו את הליך ההחלמה שבוע נוסף ולאחר מכן יוכלו לחזור. 

באימון עצמו המשיך לתרגל רובי קין את ההרכב שעתיד לפתוח במשחק הקרוב, כאשר ההערכה היא שהמאמן האירי ישמור על מרבית ה-11 שפתחו מול הפועל באר שבע. יש לציין כי בניגוד למשחק בטרנר, הפעם קין יוכל להשתמש גם בפארפה גייאגון שהיה מורחק בהתמודדות מול הפועל באר שבע. את אימון השוערים לקראת פטרוקוב העביר שורה אובארוב שכן מאמן השוערים החדש, מייק סטאוול, עדיין לא הגיע לישראל והוא עתיד להצטרף בימים הקרובים לקראת ההכנות למשחק הבא. 

מי שנכחו באימון הקבוצה הם המנהל הטכני החדש, דומיניק פרייס, המנכ"ל בן מנספורד ונציג הבעלים ג'ק אנגלידיס שכבר נמצא בישראל לקראת הגעתו של מיץ' גולדהאר למשחק של הצהובים. אגב, אורחים נוספים ביציע יהיו בני משפחתו של רובי קין שהגיעו גם הם לישראל. ביציעי בלומפילד צפויים להיות כ-20 אלף אוהדים צהובים, כאשר המשחק יתחיל רבע שעה לאחר צאת צום ט' באב. הבעלים מיץ’ גולדהאר נחת בישראל בבוקר המשחק וטופל על ידי חברת AEROHANDLING.

הרכב משוער: דניאל פרץ, איבן מאסון, ניר ביטון, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, יוריס ואן אובריים, דור פרץ, דן ביטון, יונתן כהן, פארפה גייאגון וערן זהבי. 

כמו כן, עמותת אחים לסמל הודיעה כי תחלק הערב 600 מארזי יציאה מצום תשעה באב לטובת האוהדים שיגיעו. בהודעה נכתב: “בתקופה בה הפילוג והקיטוב בחברה הישראלית חוצים כל גבול, בעמותת אחים לסמל, עמותת האוהדים של מכבי תל אביב מוכיחים שאפשר גם אחרת. הערב בכניסה לבלומפילד, רגעים ספורים לאחר צאת הצום ודקות בודדות לפני שקבוצתם האהובה תעלה על הדשא, יחלקו מתנדבי העמותה מתוך ערבות הדדית לאוהדי הקבוצה 600 מארזי "יציאה" מצום תשעה באב”.

“אוהדי מכבי הצמים, ישברו את הצום ביתר קלות בעזרת המארזים, אשר מכילים תרומות מבעלי עסקים אוהדי הקבוצה. אקט קהילתי זה מאפשר לאותם אוהדים צמים לא לוותר על ההגעה לאצטדיון גם אחרי יום שרבי של צום”.

רובי קין: "רק ניצחון עם הופעה ירצה אותי"
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */