יום שבת, 06.07.2024 שעה 11:07
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

קין: אם אצטרך, אשחק עם שני חלוצים בהרכב

צפו: מאמן מכבי ת"א לפני פטרוקוב היום ב-20:30: "צריך להציב סטנדרט לאוהדים, לא הרגשתי שצריך להוריד את השחקנים לקרקע", וגם: סטאק, היריבה וההגנה

|
רובי קין (רדאד ג'בארה)
רובי קין (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 20:30) את פטרוקוב המולדובית למשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. לקראת המשחק, ממנו ייעדרו דן גלזר ומילסון הפצועים, דיבר המאמן רובי קין כאשר ברקע המועדון שם מאחוריו את פרשת גרהאם סטאק עם החלפתו על ידי מייקל סטאוול שהגיע עם רקורד מרשים מאוד מלסטר אנגלית.

קין אמר במסיבת העיתונאים: "אני מתכונן כמו למשחק נגד הפועל באר שבע, שום דבר לא ישתנה בהכנה, ניגש למשחק באותו כבוד ויחס שאנחנו נותנים לכל יריבה שמולנו. הכי חשוב הוא שאנחנו משחקים בבית ונוכל לראות את הקהל שלנו ונקווה לתת להם משהו לדבר עליו אחר כך. אחרי ההופעה בטרנר צריך להמשיך כך, להציב סטנדרט לאוהדים, אני מתרגש ומחכה למשחק הזה ועל פי איך שהשחקנים התאמנו השבוע אני מרגיש שגם הם". 

על איך הוריד את השחקנים לקרקע אחרי המשחק מול ב"ש: "לא הרגשתי שאני צריך להוריד את השחקנים לקרקע, הם נהגו במקצוענות ובתשוקה כפי שהראנו בשבועות האחרונים. אני רוצה שנהיה טובים יותר, ואמרתי את זה גם לשחקנים, אסור להיסחף אחרי משחק אחד שניצחנו בו 1:6. מבחינתי היה משחק, הוא נגמר וזהו. אני הרבה שנים בכדורגל, אני יודע איך הוא עובד. ברגע שתרגיש שאתה למעלה יגיע מישהו וייתן לך נוק אאוט. צריך תמיד להיות מאוזן. לא גבוה מדי ולא נמוך מדי. ולא ראיתי שהשחקנים מתנהגים בצורה אחרת, הם מאוזנים, הם יודעים מה הצוות מצפה מהם ומה הקהל מצפה מהם. האימונים היו טובים השבוע ואף אחד לא חשב על המשחק הקודם". 

רובי קין: "כולם יקבלו הזדמנות"

על ההבדלים בין הכדורגל הישראלי למולדובי אמר: "אני זוכר ששריף טירספול ניצחה את ריאל מדריד בליגת האלופות אז לא צריך לקחת דברים כמובן מאליו. שיחקתי נגד קבוצות מליגות נמוכות בגביע ושחקנים חשבו שיהיה קל, שם אתה נכשל. צריך תמיד לחשוב שזה המשחק האחרון שלך או הכי קשה שלך. אי אפשר להיסחף אחרי התחושות האלה. מחר השחקנים יצטרכו להראות לי שהם לא מזלזלים ביריבה שלנו. מי שישחק מחר צריך לזכור שיש שחקנים מאחוריו שמחכים לקחת לו את המקום. אני צופה בהכל". 

מה הוא מצפה לקחת מהמשחק הראשון: "לא חושב בכלל על משחק החוץ. רק ניצחון ירצה אותי. ניצחון עם הופעה טובה, הופעה שאני רוצה לראות בה איך דברים שעבדנו עליהם באימונים הוטמעו בתוך המשחק עצמו. נתתי לשחקנים משימות לעבוד עליהם והם יצטרכו לעשות את מה שאמרנו להם. נתנו להם מספיק מידע לאורך השבוע על היריבה ועל מה אנחנו צריכים לעשות”.

על סאגת מאמן השוערים אמר: "סטאק? באתי לדבר על כדורגל, רק על זה. הגעת המאמן החדש? אני מכיר את מייק היטב, הוא בחור מנוסה. אפשר לדבר על זה יותר אחרי המשחק מחר".

רובי קין (רדאד ג'בארה)רובי קין (רדאד ג'בארה)

על משחק ההגנה של מכבי אמר: "אנחנו לא אוהבים לספוג שערים. אסור להסתבך עם דברים מיותרים סתם. המטרה היא לתקן טעויות במהרה. הקבוצה חייבת לקחת אחריות, זה לא טעות של מישהו אחד, זה מאמץ של כולם. שנאתי כשחקן שאתה מוביל 0:2 או 0:3 ופתאום השחקנים הרגישו שזה קל מדי, ודברים התהפכו לי מול העיניים.

"קשה לשחק נגד יריבות שמגנות בבלוק נמוך. צריך שהמגנים שלנו יהיו מרוכזים מאוד כאשר ינסו לצאת נגדנו למתפרצות. צריך להיות מוכנים לזה. צריך שכל שחקן בקבוצה יהיה מרוכז. צריך סבלנות. אולי לא נבקיע בחצי הראשון אז צריך להיות סבלניים כדי לכבוש בחצי השני. היה לנו שבוע שלם שעבדנו בו על הרבה דברים ותרחישים ועכשיו זה תלוי בשחקנים להוכיח שהעבודה נכונה".

על דן ביטון הוסיף האירי: "זאת העבודה שלי להוציא את המיטב מכל שחקן, לא רק משחקן אחד. דן היה טוב מאוד מול באר שבע, הוא צריך להמשיך ככה. וזה נכון לגבי כל שחקן. צריך להסתכל במראה בכל יום ולשאול את עצמך האם הייתי יותר טוב היום מאשר אתמול. זה התפקיד שלנו כמאמנים לגרום לכולם לחשוב ככה, להשתפר ממשחק למשחק. מה שקרה עם דן לפניי, לא קשור אליי. אני שופט את כולם על סמך מה שאני רואה כאן ועכשיו. לא דיברתי עם אף אחד על אף שחקן לפני שבאתי כי לא רציתי שישפיעו עליי או על הצוות שלי עם דעות קדומות. אני שופט את כולם לפני מה שאני רואה בעיניים שלי בלבד. דן היה טוב מאוד לפני שבוע אבל השחקנים הכי גדולים הם אלה שיציבים לאורך זמן וזה הכי קשה שיש".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם דן ביטון (חגי מיכאלי)שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם דן ביטון (חגי מיכאלי)

על ניר ביטון אמר: "לא משנה מה המאמן לפניי עשה. אני רוצה לצפות בעיניים שלי בשחקנים. כל שחקן בחדר הלבשה שלנו מקבל הזדמנות לשחק. מה שקרה בעבר לא קשור אליי. כל השחקנים שקיבלו הזדמנות לקחו אותה. היה בסך הכל משחק אחד, יהיו עוד הזדמנויות, אבל צריך לוודא שאתה לוקח אותה כאשר אתה מקבל אותה".

על כך ששנה שעברה שני המאמנים אמרו שאי אפשר לשחק עם זהבי ויובאנוביץ' בנפרד: "אני מעדיף לא לדבר על טקטיקה או על מאמנים אחרים, אנחנו משחקים בשיטה אחרת, ככל שהעונה תתקדם יהיו תרחישים שנתמודד איתם ואולי נצטרך שיטות אחרות. אני תמיד מסתכל על איך אני יכול להשפיע על הקבוצה שלי מול ריבה שונה ואם נצטרך שני חלוצים או שלושה או ארבעה, אז זה מה שיהיה".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */