יום ראשון, 29.09.2024 שעה 02:06

"בכר התאהב בבלגרד, הביא איתו 'חצי מישראל'"

בסרביה התעניינו גם בחייו האישיים של המאמן, שבילה עם קטורזה ואליעד נחום בעיר, ומאמינים: "אולי הקבוצה הטובה ביותר בהיסטוריה המודרנית של הכוכב"

|
ברק בכר עם ישראל קטורזה ואליעד נחום (אינסטגרם)
ברק בכר עם ישראל קטורזה ואליעד נחום (אינסטגרם)

חוץ מלסקר את השינויים הטקטיים והרוח החדשה שברק בכר הביא איתו לכוכב האדום, בתקשורת הסרבית מתעניינים גם בחייו האישיים של המאמן הישראלי. ב’רפובליקה’ עלתה כתבה מפרגנת נוספת שהתמקדה בבילוי של המאמן בבלגרד יחד עם שני ישראלים מוכרים.

“מאז בכר הגיע, הכוכב האדום לא הפסידה והראתה כמה היא חזקה בהכנה, עם שישה ניצחונות משישה משחקים ומאזן 3:16. במבחן האחרון ואולי הגדול ביותר מול פיורנטינה ברביעי, לשחקנים תהיה הזדמנות לראות אולי את הקבוצה הטובה ביותר בהיסטוריה המודרנית של הכוכב האדום”, נכתב בסרביה.

“חוץ מלהתרגל לכוכב האדום, בכר הסתגל והתאהב בבלגרד. הישראלי צולם בנהר מתחת לגשר אדה, שם הוא נהנה עם חבריו מישראל, ישראל קטורזה ואליעד נחום. נראה שבכר הביא איתו “חצי מישראל” לבלגרד, ובזכותו סרביה הפכה ליעד פופולרי עבור אנשים ממדינתו”, סיכמו.

בתוך כך, בלם הרכש שהוצג בקבוצה, מילוש דגנק, חשף פרטים על מעברו: “בכר התקשר אליי וביקש שאבוא ואהיה חלק מהקבוצה, והיה קל עבורי לבוא ולהגיע להבנות עם המועדון. הקבוצה שיחקה כדורגל נפלא בשבועות האחרונים וככה היא צריכה להיראות”.

דגו: "שמח מהחצי השני, כיף להביא גביע"
אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */