יום ראשון, 29.09.2024 שעה 02:04

גורבנקו סיימה במקום החמישי באליפות העולם

מכובד: השחיינית הישראלית אמנם לא הצליחה להשוות את שיאה האישי, אך עם 02:10:08 דקות סיימה במקום החמישי בגמר ה-200 מטרים מעורב אישי בפוקואקה

|
אנסטסיה גורבנקו (סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה)
אנסטסיה גורבנקו (סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה)

אנסטסיה גורבנקו סיימה חמישית בגמר אליפות העולם בשחייה במקצה ל-200 מטרים מעורב אישי. השחיינית הישראלית כזכור הגיעה לגמר אחרי שמספר שחייניות בחצי הגמר נפסלו ובגמר עצמו, רשמה זמן של 02:10:08, הזמן הטוב ביותר ברשמה עד כה באליפות, אך גם זה לא הספיק כדי לעמוד על הפודיום באליפות שנערכת בפוקואקה, יפן. 

גורבנקו עלתה לגמר מהמקום השמיני הכללי עם זמן של 2:10.62 דקות. היא לא השיגה תוצאה טובה בחצי הגמר וסיימה שישית במשחה שלה, אך בכל זאת עלתה לגמר לאחר שנפסלו לא פחות משלוש שחייניות שהקדימו אותה והיא זינקה למקום השלישי במקצה וסיימה במקום השמיני הכללי.

גורבנקו החלה את השתתפותה באליפות העולם כשהעפילה לחצי הגמר ב-200 מטר מעורב אישי אחרי שסיימה במקום העשירי במוקדמות עם זמן של 2:10.88 דקות. הלילה גורבנקו סיימה במקום ה-29 הכללי במוקדמות 100 מטר חזה עם זמן של 1:08.66 דקות.

אנסטסיה גורבנקו (סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה)אנסטסיה גורבנקו (סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה)

"אני מרוצה מההתמודדות שלי ביומיים האחרונים, אני לומדת הרבה על עצמי בתחרות הזו ורואה דברים בצורה שונה ממה שראיתי פעם”, אמרה גורבנקו אחרי הגמר. “זו פעם ראשונה שלי בתחרות עם קהל כזה, האווירה מטורפת וכיף להיות חלק מאירוע כזה גדול. מבחינת האווירה, רק עכשיו אני מרגישה ממש שהקורונה באמת מאחורינו וזו הכנה ממש טובה בשבילי למשחקים האולימפיים בפריז”.

“זו תחרות מאוד ארוכה, יותר משבוע, ויהיו הרבה עליות וירידות. אני כבר עם העיניים למשחים הבאים ולמשחי השליחים שמתקרבים, ומצפה מאוד להתחרות יחד עם הבנות בבמה הגדולה הזו. בסופו של דבר, אני לומדת פה כל יום משהו וזה מקרב אותי למטרה", הוסיפה.

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגן לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */