יום שבת, 05.10.2024 שעה 14:43

סעיד בסול: אנחנו בליגות מקצועניות, לא בחוג

הערב בתכנית הספורט דיברנו עם הבעלים של מכבי בני ריינה על סיפור אדי גוטליב: "שחקן תחת חוזה לא יכול לחתום במקום נוסף. בבוקר חתם, בערב התפטר"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM) ורדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM). בנוסף לתחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר. להאזנה לשידור לחצו כאן.

הערב בתכנית הספורט של ישראל דיברנו עם סעיד בסול, הבעלים של מכבי בני ריינה שהתייחס לסיפור החוזה של אדי גוטליב: “שחקן תחת חוזה לא יכול לחתום בקבוצה נוספת. אנחנו בליגות מקצועניות, לא בחוג”.

שלום סעיד בסול, ספר לנו על הצד שלך בסיפור של אדי גוטליב.

ב-16 או 17 לחודש נחתם בניינו הסכם. אדי היה בחו”ל, אני הייתי בשדה וההסכם היה חתום אחרי שלוש ורסיות של תיקונים, הכל מתועד. למחרת הוא יצא לתקשורת ואמר שאין הסכם חתום והוא התקשר להסביר לי שהוא עוד לא סיים את החוזה שלו בהפועל ת”א”.

סעיד בסול ביציע (עמרי שטיין)סעיד בסול ביציע (עמרי שטיין)

החתמת אותו על הסכם כשיש לו חוזה בהפועל תל אביב?

“היה לו חוזה, הם הגיעו להסכמה שאין לו חוזה, קיבל פיצוי ויצא מהפועל ת”א, ואז הוא חתם אצלי”.

ואז התחרט?

“פתחנו את האימונים ביום ראשון שעבר, אמרו לי כולם הגיעו חוץ מאדי ויש עוד שני שחקנים שעוד לא נחתו בגלל כל מיני טיסות שנדחו. הוא התחיל לספר לנו כל מיני סיפורים, כל יום סיפור אחר”.

מה אתה צריך שחקן שלא רוצה לשחק אצלך?

“אני לא צריך. קודם כל, אנחנו בליגות מקצועניות וזה לא חוג. הוא קם בבוקר וחתם, בערב הוא מתפטר. כשבנינו את הקבוצה ואת הצוות המקצועי ושחררנו בלם אחר בגלל ששחררנו את אדי, עכשיו הוא תקע ברז. לא יכול להיות שכל המועדונים רק יזרמו עם השחקנים”.

אדי גוטליב שומר על הכדור (עמרי שטיין)אדי גוטליב שומר על הכדור (עמרי שטיין)

מה עם בני ריינה?

“נביא בלם. אבו פאני היה במכבי חיפה, לא רצה להישאר וקיבלו כסף עליו”.

אז אתה מוכן לשחרר אותו תמורת כסף?

“ברור. הוא כבר הוציא בקשה דרך העו”ד שלו ואמר שבכלל אין הסכם חתום”.

רגע הוא עבר גם בדיקות רפואיות?

“עבר בדיקות. יש לי התנהלות והתכתבות לפני החתימה, מה להוריד מה לשנות ואיך לעשות את זה. הכל בהתכתבויות ומתועד. גם העו”ד שלו שלח לו משהו שצריך להוסיף להסכם”.

יש לכם הודעות ווטסאפ או הסכם חתום?

“יש הסכם חתום ויש תיעוד בווטסאפ של כל הוורסיות של ההסכם. אני יודע שהוא תחת חוזה בבני ריינה, הוא לא רוצה לשחק בבני ריינה אבל שחקן תחת הסכם לא יכול לחתום בעוד קבוצה”.

מה תעשה אם יחתום במקום אחר?

“יש לי עורכי דין שיטפלו בזה”.

סעיד בסול (עמרי שטיין)סעיד בסול (עמרי שטיין)

בנוסף הערב בתכנית הספורט של ישראל דיברנו גם עם אבי נמני לקראת חצי הגמר של הנבחרת הצעירה נגד אנגליה: “כל תוצאה מעבר להפסד תהיה סנסציה אדירה, נבחרת אנגליה טובה ברמה או שתיים מכל נבחרת אחרת בטורניר. גיא לוזון הוכיח בטורניר שהוא מאמן מצוין”. 

“אין הבדל גדול אם אתה מכניס שחקן כזה או אחר”, התייחס נמני להרכב הפותח. “לא רואה פה שינוי יוצא דופן. אני מסכים עם גידי שהופמייסטר שנכנס כמחליף היה טוב והוא יכול היה להיות בשלישייה עם גאנדלמן ואזולאי במרכז המגרש. אני עדיין חושב שצריך שחקנים טובים על הספסל. אני חושב שכל תוצאה מעבר להפסד תהיה סנסציה אדירה, נבחרת אנגליה טובה ברמה או שתיים מכל הנבחרות בטורניר הזה. אוקראינה גם נבחרת טובה, אבל יש להם בעיה בהגנה”.

אבי נמני (לילך וויס-רוזנברג)אבי נמני (לילך וויס-רוזנברג)

“אני לא מתווכח עם גיא לוזון, הוא הוכיח בטורניר הזה שהוא מאמן מצוין והוא מתקן יפה מאוד תוך כדי משחק”, פרגן נמני. “הוא קיבל את המכה שלו בשנתיים האחרונות וכנראה שהמכה הזו עזרה לו מאוד. הוא הבין את המקום שלו ואיפה צריך להשתפר, עשה זאת בצורה מאוד יפה. זה לא אותו גיא שאנחנו זוכרים, הוא הרבה יותר מתון. הוא מנהל את המשחקים בצורה נהדרת. הוא מקבל את ההחלטות הנכונות, יש לו צוות טוב. הימור תוצאה? 0:2 לאנגליה”.

עוד הוסיף סוכן השחקנים: “המונדיאליטו היה לפני ארבעה שבועות, מישהו עבר לשחק בחו”ל?. גם ההצלחה בטורניר הזה תעבור עוד כמה ימים. כולם מפנטזים על מעברים כאלו ואחרים, אף אחד לא יעבור קבוצה בגלל משחק כזה או אחר, צריך להוריד רגליים לקרקע”. 

על דור תורג’מן אמר נמני: “מתוקף חוק הספורט הוא נשאר שחקן של מכבי תל אביב גם אם הוא לא חתם על חוזה. אני חושב שהוא היה צריך להבין שבשנה האחרונה שהוא לא שיחק כל העונה, זה עשה לו נזק אדיר. אם הוא היה מושאל לחדרה או לאיזה קבוצת תחתית אחרת, הוא היה נותן 10 גולים העונה”. 

גיא לוזון (ראובן שוורץ)גיא לוזון (ראובן שוורץ)
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */