יום שבת, 06.07.2024 שעה 07:22

"רוצים לרגש": מתח שיא בנבחרת לקראת אנגליה

החבורה הישראלית דרוכה לקראת המשחק הערב ב-19:00, לוזון יערוך שינויים בהרכב. בנבחרת התלוננו על רעש סמוך למלון. איציק כלפי, שליח ONE לגאורגיה

|
שחקני נבחרת הישראל הצעירה (ראובן שוורץ)
שחקני נבחרת הישראל הצעירה (ראובן שוורץ)

דריכות שיא בנבחרת הצעירה של ישראל לקראת עוד רגע שיא - חצי גמר יורו עד גיל 21 נגד אנגליה. החבורה של גיא לוזון סיימה אתמול (שלישי) בערב את האימון המסכם באצטדיון 'באטומי ארנה' והמשיכה לאחר מכן בבית המלון את ההכנות הטקטיות באסיפת הווידאו לאחר ארוחת הערב. 

"רוצים להמשיך את החלום, יש לנו רעב גדול ואנחנו באים לנצח", אמרו בנבחרת הישראלית הצעירה, "יש התרגשות גדולה בכל המשלחת, האושר שאנחנו חווים בטורניר הזה הוא עצום וקשה להסביר אותו במילים. אנחנו לפני עוד רגע מרגש, הרבה ישראלים מגיעים ואנחנו רוצים לשמח מדינה שלמה שעוברת ימים לא פשוטים". 

בנבחרת לא נשארו אדישים למצב הביטחוני בארץ והשחקנים מבינים את גודל השעה, גם כדי להעניק עוד רגע של אושר ושמחה אחרי הפיגוע הקשה שקרה אתמול בתל אביב ובכלל המבצע בג'נין, לו התייחס במסיבת העיתונאים גיא לוזון וביקש לחזק את חיילי צה"ל ומשפחות הפצועים. 

גיא לוזון מחויך (ראובן שוורץ)גיא לוזון מחויך (ראובן שוורץ)

היום בבוקר השחקנים יקומו לארוחת בוקר וימשיכו באסיפת וידאו אחרונה לקראת המשחק. גיא לוזון ביקש מחניכיו להמשיך עם אותו ריכוז שהצליח נגד גאורגיה ואפילו יותר. הבדלי הרמות מול האנגלים ברורים, אבל כמו כשהמאמן אמר במסיבת העיתונאים הוא גם אמר לשחקנים: "אנחנו יותר ערמומיים והלב שלנו יותר גדול. אם ניתן את הכל השמיים הם הגבול". 

מבחינה מקצועית, לוזון יערוך לפחות שני שינויים, קודם כל הכפויים. דניאל פרץ שוער הטורניר עד כה יחמיץ את המשחק בגלל צהובים, כמו כן עדן קארצב. תומר צרפתי יחליף בין הקורות את פרץ וינסה להיכנס לנעליו של השוער שכיכב נגד גרמניה וגאורגיה. לוזון שוחח עם צרפתי כדי להכניס בו עוד ביטחון, כשהמאמן הישראלי סומך על צרפתי שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. נשקלת גם הכללתו של הישאם לאיוס בהתקפה.

באימון המסכם, תרגלו בנבחרת מספר מערכים ועמידה במצבים נייחים. יואב הופמייסטר נכון לערב זוכה לעדיפות על פני ארד בר והוא צפוי לפתוח במקום קארצב לצד עומרי גנדלמן ואיתן אזולאי, שהחליט לוותר על חתונת אחותו. ענאן חלאילי ועידן טוקלומטי מתחרים על המקום בחוד לצד דור תורג'מן. רוי רביבו, שנעדר מול גאורגיה בגלל צהובים, יחזור לעמדת המגן השמאלי וישלים את חוליית ההגנה עמה לוזון רץ לאורך כמעט כל הטורניר - כארם ג'אבר, סתיו למקין והקפטן גיל כהן. 

רוי רביבו. יחזור להרכב (ראובן שוורץ)רוי רביבו. יחזור להרכב (ראובן שוורץ)

האתגר הגדול של הנבחרת מהרגע שהגיעה לבאטומי בא לידי ביטוי גם בהתמודדות עם הפרעה חזקה ממועדון הבילוי שנמצא ממש מתחת לבית המלון שבו לנה המשלחת הישראלית. בנבחרת התלוננו על הרעש, שמפריע למנוחת השחקנים בלילה וניסו לבדוק איך אפשר לנטרל את הקולות החזקים שיוצאים מתוך מועדון הלילה שמרעיש מדי לילה עד ארבע לפנות בוקר, אבל ללא הועיל. 

בנוסף למשלחת גדולה של משפחת לוזון שתגיע הבוקר לבאטומי, משלחת נוספת של ההתאחדות הגיעה אתמול ואיתה ציוד עידוד מישראל, ביניהם למעלה מ-1,500 דגלי ישראל קטנים לחלק לאוהדים. כמו כן, בהתאחדות הטיסו עשרות אוהדי האולטראס של הנבחרת שיוסיפו עוד צבע ועידוד ליציעים בבאטומי. אלפי ישראלים עשו את דרכם ביומיים האחרונים וגם היום יצטרפו עוד. שר הספורט מיקי זוהר הודיע אמש שיגיע למשחק בליווי רעייתו. 

"מצפים לאווירה מיוחדת ומרגשת. הגענו לנקודה כזאת שהתמיכה הגדולה הזאת גורמת לדחוק את קצה גבול היכולת בשביל כולם. אחרי שהצלחנו לרגש בכותאיסי וטביליסי, אנחנו רוצים לרגש את כולם גם בבאטומי ולשמח את המדינה", אמרו שחקנים בנבחרת. 

מיקי זוהר. יגיע למשחק עם רעייתו (אורן בן חקון)מיקי זוהר. יגיע למשחק עם רעייתו (אורן בן חקון)

משלחת ONE לגאורגיה פגשה אמש גם בשליח חב"ד אוקראינה, שהגיע לבאטומי ביחד עם משלחת של 120 בנות מ-26 מדינות מרחבי העולם - רוסיה, אוקראינה, יפן, אוסטרליה, סין, הונגריה ועוד. שליח חב"ד אוקראינה יגיע ביחד עם שליח חב"ד בגאורגיה עם תפילין לטובת ישראלים שירצו להניח תפילין מחוץ לאצטדיון ולהגדיל את כמות התפילות להצלחת הנבחרת הערב. 

לגבי הקולות מנבחרת הצעירה של אנגליה, בנבחרת הישראלית לא מתרגשים מהניסיון של המאמן לי קרסלי להנמיך ציפיות לקראת המשחק הערב. מה שכן, העיתונאים האנגלים לא הראו יותר מדי כבוד לישראל מאחר ורוב השאלות ששאלו את המאמן התעסקו רק בחיסורים המקומיים ולא ביריבה הישראלית. כמו כן, אותם עיתונאים כלל לא נשארו למסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל שנערכה כמה דקות לאחר מסיבת העיתונאים של נבחרת אנגליה.

שליח חב"ד אוקראינה בבאטומי
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */