יום חמישי, 19.09.2024 שעה 01:36

לוזון: מחכים לשיר את ההמנון ולייצג את הדגל

מאמן הנבחרת הצעירה הגיב להעפלה למשחקים האולימפיים: "שמחים בשביל העם שלנו. עכשיו רוצים לעלות לגמר היורו". איציק כלפי, שליח ONE לגאורגיה

|
גיא לוזון בעננים (ראובן שוורץ)
גיא לוזון בעננים (ראובן שוורץ)

נבחרת ישראל השלימה הערב (ראשון) את אחת המטרות שלה בטורניר היורו עד גיל 21 עם העפלה למשחקים האולימפיים בפאריס 2024, זאת בעקבות הניצחון האנגלי על פורטוגל מוקדם יותר שהבטיח את הכרטיס לחבורה הישראלית. השחקנים צפו במשחק של אנגליה בהקרנה משותפת.

מאמן הנבחרת, גיא לוזון, הגיב לעלייה: “מאושרים, נרגשים, מחכים להגיע לשם. אנחנו הרבה יותר שמחים בשביל העם שלנו מבשביל עצמינו, מאושרים לייצג את הדגל וכבר מחכים לשיר שם את ההמנון. מה המטרה הבאה? להיות בגמר של היורו, נעשה הכל כדי להיות שם. איזו נבחרת נראה? יש לנו זמן עד אז. נכון לעכשיו אנחנו מאושרים מההישג של השגת הכרטיס אבל כל כולנו מרוכזים באנגליה ובחצי הגמר”.

כוכב הנבחרת, דניאל פרץ שלא הסתיר שזאת המטרה שלו בטורניר, לא הסתיר את ההתרגשות: “וואו, ברוך השם, איזה תחושות, מדהים. עוד לא מעכלים. זאת עבודת צוות של כולם, מהראשון ועד האחרון, מאנשי הצוות שעושים את הדברים מאחורי הקלעים עד לשחקנים שכולם כאן באותה אווירה. כולם חיוביים, כולנו רוצים הנבחרת תצליח וזה הדבר הכי חשוב. כל כך האמנו במטרה הזאת, כל כך האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה והנה הצלחנו”.

פרץ ולוזון לאחר הבטחת הכרטיס לאולימפיאדה
אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */