יום חמישי, 19.09.2024 שעה 19:08

"לא הלך לנו, עשינו כל מה שיכולנו על המגרש"

מאמן ישראל הצעירה, גיא לוזון, דיבר לאחר ההפסד 2:0 לאנגליה: "הם הנבחרת הטובה בטורניר, התקשינו מול האיכות שלהם". איציק כלפי, שליח ONE לגאורגיה

|
גיא לוזון (ראובן שוורץ)
גיא לוזון (ראובן שוורץ)

הנבחרת הצעירה של ישראל קיוותה לעשות עוד הפתעה אחת ביורו עד גיל 21, אבל לא יכלה לנבחרת הכוכבים של אנגליה והפסידה לה 2:0, שהעלה את הבריטים לרבע הגמר מהמקום הראשון ואת החניכים של גיא לוזון למשחק על כל הקופה מול צ’כיה ביום רביעי (19:00).

לוזון אמר לאחר המשחק: “מבחינה הגנתית אנחנו חושב שהפריסה שלנו הייתה טובה. היום בסך הכל בכל המשחק היו להם שלושה איומים למסגרת. בהתקפה לא משנה מה שניסינו, לא הלך. התקשינו מול האיכות האנגלית להגיע למצבים, הם עשו מבחינתם הגנה מושלמת, אנחנו עשינו ככל שיכולנו בשני צידי המשחק. שיחקנו מול הנבחרת הטובה והאיכותית ביותר בטורניר. היינו חותמים לפני הטורניר להגיע למשחק אחרון על עלייה לרבע הגמר”.

על היריבה הבאה צ’כיה, שניצחה הערב את גרמניה, אמר: “צ’כיה לא פחות איכותית מגרמניה. גם כשצפיתי מול אנגליה זה היה משחק קשוח מאוד. נצטרך ללמוד אותם ולהגיע עם הרבה אמונה למשחק מולם ולעשות את זה. אנחנו כבר כאן, אז למה לא לנסות?”

אוסקר גלוך אמר לאחר ההפסד: “עשינו כל מה שאנחנו יכולים, זה היה משחק קשה, רוב המשחק התגוננו והם שחקנים ברמה גבוהה. אנחנו מסתכלים למשחק הבא, זה כמו גמר גביע. המטרה שלנו זה לנצח את המשחק הזה, נעשה הכל בשביל זה וכל אחד יעשה את הכי טוב שלו. אני פיזית מרגיש טוב, אני חושב שאנחנו נבחרת טובה ונילחם עד השנייה האחרונה”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */