מערכת ONE
|
ברצלונה ממשיכה לפעול להגדלות ההכנסה שלה, וזה כולל חיפוש אחר שיתופי פעולה שונים, אחד מהם הוא משקה האנרגיה הרשמי של המועדון. עד ה-30 ביוני, בארסה חתומה עם ‘Gatorade’, אחד המותגים המוכרים ביותר בתחום זה ברחבי העולם. אבל מתחילת העונה החדשה, היא תפתח מערכת יחסים חדשה עם מותג אחר, במקרה הזה גם מאוד פופולרי בתקשורת ומאוד אופנתי: ‘Prime’.
זוהי חברה אמריקאית שמצליחה מאוד לאחרונה בקרב צעירים העוסקים בספורט. בין היתר בגלל שהיוצרים שלה הם שני יוטיוברים ידועים, לוגן פול ו-KSI. שניהם דמויות מוכרות בכל העולם ובעיקר בארצות הברית ובבריטניה. שניהם נפגשו בשני קרבות אגרוף ב-2018 וב-2019 ומאז הם שמרו על יחסים טובים שהובילו אותם ליצור את המותג הזה של משקאות האנרגיה.
לוגן פול המשיך בעולם קרבות המגע ואחרי שנלחם בפלויד מייוות'ר ב-2021 הוא כעת אחד הכוכבים העולים של ה-WWE, כאשר גם KSI ממשיך להתאגרף. החשיפה התקשורתית של צמד היוטיוברים תעזור לבארסה במטרתה להרחיב את בסיס האוהדים שלה ברחבי העולם ובמיוחד בארצות הברית, שם הקטלונים יבצעו בקיץ את משחקי טרום העונה שלהם.
הצמיחה של המשקה Prime הייתה אדירה מאז השקתו ולחברה יש כבר הסכמי חסות גדולים עם ארסנל ועם ה-UFC. לכל אחד מהיוטיוברים יש סביב 20 מיליון מנויים ביוטיוב ומילוני עוקבים ברשתות החברתיות.