דורון בן דור
|
אוהדי מכבי חיפה, ברשות עמותת היציע הצפוני, פתחו היום (שלישי) במחאה נגד הנהלת המועדון, שכן לטענתם הנהלת הקבוצה מונעת לראשונה מבעלי המנויים שלה להעביר את המנוי לחבר או לבן משפחה בזמן שבעל המנוי לא יוכל להגיע למשחקים.
כאמור, על פי הוראות מכבי חיפה המנוי הוא אישי של בעל המנוי בלבד, ולצורך כך החל מהעונה הבאה הקבוצה דורשת מהאוהדים שלה שיהיה בבעלותם מכשיר סלולר חכם התומך בתוכנה אישית לסלולר שלהם שרק באמצעותה הם יוכלו להיכנס למגרשים וכך לא ניתן יהיה להעביר המנוי לאחר.
בנוסף, מכבי חיפה קבעה לראשונה בהוראות שלה שניתן להחסיר שישה משחקים במנוי ומעבר לכך המנוי יישלל, ואולם אם בעל המנוי ימכור את הכרטיס למכבי חיפה אז הדבר לא ייחשב לחיסור אסור, כאשר יש להניח שבעל המנוי לא יקבל תמורה ראויה עבור כרטיסו לפי המצב כיום.
נוכח הדברים בעלי המנויים של הירוקים טוענים להרעה ממשית בזכויותיהם, תוך שימוש בתוכנה אישית המפרה את פרטיות האוהדים, וזאת מבלי לתת לאוהדים אפשרות להיכנס לאצטדיון עם מנוי פלסטיק ללא תוכנה המפרה את פרטיותם - דבר שאינו חוקי.
לטענת עמותת היציע הצפוני, אשר שיגרו בעניין מכתב למנכ"ל מכבי חיפה, איציק עובדיה, הדבר מצטרף אל עליית מחירים של המנוי שנה חמישית ברציפות, כמו גם אל עליית מחירים בכרטיס המועדון גרין פלוס והסרת הטבות ממנו. כמו כן, אוהדי מכבי חיפה העלו שלטים אלקטרוניים נגד המועדון כמחאה באותו עניין.