יום רביעי, 03.07.2024 שעה 13:41

שלומי ברזל: טירוף מערכות מוחלט, סוף העולם

ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לתוכנית הספורט של ישראל: "בסוף מי שתושפל זו המדינה, שבית"ר תשמיע קול לאוהדיה. מה שקורה כרגע זו סחיטה באיומים"

|
אוהדי בית
אוהדי בית"ר ירושלים (ניסן עייש)

על רקע האפשרות שאוהדי בית”ר ירושלים יפרצו למשחק של נבחרת ישראל מול אנדורה במוקדמות יורו 2024, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל שלומי ברזל התראיין בתוכנית הספורט של ישראל ברדיו 102FM ושלח מסר ברור לקבוצה, כשאף הביע דאגה מהמצב אליו הגיע הכדורגל הישראלי. 

ברזל אמר: “הסבב הראשון היה של בית הדין המשמעתי ואז מהר מאוד בקשנו והזהרנו שלא יחצו קווים אדומים. בלי קשר לימין ושמאל, אנשי מערכת החוק מאוימים, זה טירוף מערכות מוחלט, סוף העולם. בסבב השני במקום ההחלטה של בית הדין העליון על בית”ר ירושלים, צריך לומר שבתקופה שבין ההחלטות האיומים היא מאוד ברורים, קריאה להגיע לטדי, צו 8, מיקום של הבית שלי, איך מגיעים, איך פורצים למשחק ואיך להביך את ההתאחדות”. 

“אני מזכיר שזו נבחרות ישראל, מי שיושפל כאן זו מדינת ישראל. לא צריך 100 אלף כדי לעשות את זה, מספיק אידיוט אחד שמחליט שהוא פוגע בשחקן אנדורה כדי שלא ניזרק רק מהיורו הזה אלא גם מעוד אחד או שניים. אני מאוד מקווה שבית”ר ירושלים תשמיע קול מאוד ברור לאוהדים שלה, אני לא יודע עד כמה היא שולטת בהם. אנחנו עצרנו את הכרטיסים כדי למנוע מאנשים שזוממים לעשות את הדבר המעוות הזה כדי לממש את הרעיון הזה”, הוסיף.

שלומי ברזל (איציק בלניצקי)שלומי ברזל (איציק בלניצקי)

כששומעים בעולם ששוקלים לקיים משחק ללא קהל, איך התדמית שלנו נראית?
“אנחנו נמצאים בבודפשט כי בלארוס נענשה על ידי אופ”א. מדינה שהפכה להיות מצורעת וזה בדיוק המקום שאנחנו נגיע אליו, מדינה שלא מסוגלת לקיים משחק בין-לאומי. אני מקשיב לעצמי וזה נשמע לי הזיה. אני רוצה קצת להיות אופטימי ולומר שגם בעקבות הפרסום של גידי, שלחנו מכתבים לאנשים הרלוונטיים שר הספורט, השר לביטחון פנים, שנדע שעשינו הכל כדי למנוע את הדברים האלה. אם לא נעשה את זה, יכול להיות שצריך לסגור את הכדור הישראלי לתקופה מסומנת ולבחון איך אפשר לפתוח אותו מחדש”.

שינו זוארץ לא ייקח סיכונים, כדי שלא נצטרך לארח כמו בלארוס במדינות נידחות אחרות.
“מה שקורה כרגע זה סחיטה באיומים, היא חסרת תכלית. בתי הדין הם עצמאים לגמרי, ההחלטות לא ישתנו. הדרך היחידה לשנות החלטות זה באמצעות ערעור. לא ישתנה כלום, לאף אחד אין סמכות להתערב בהחלטות של בית משפט”.

ברק אברמוב ושינו זוארץ (רדאד ג'בארה)ברק אברמוב ושינו זוארץ (רדאד ג'בארה)

האם ביקשתם מהמשטרה להציב שמירה על הדיינים והתובע?
”כן, אתה מכיר את הרשתות החברתיות, רצות שם מספרי טלפון מאוד מדויקים וקריאות מאוד ברורות. גם המחאה הכביכול נורמטיבית מול בית התובע הייתה רחוקה מלהיות נורמטיבית. בית”ר ואברמוב מתמהמהים עם המקרה הזה, כל דקה שאין אמירה מבית”ר ירושלים יכולה להיות דקה שנצטער עליה”.

הפעילו שם זיקוקים והשוטרים לא עשו כלום, אז איפה המשטרה, איפה בן גביר? לאן נגיע? במקום לדבר על משהו מקצועי תראו על מה אנחנו מדברים.
“תראו, אם השיטה הזו תצליח, בית הדין יצטרך לשקול האם יהיו פעולות נגדו בשביל לקבל הכרעות משפטיות. זה קורה ברפובליקת בננות לא במדינה מתוקנת. אני מצפה מברק אברמוב להשמיע קול מאוד מאוד ברור, שכואב לו אבל לא עושים א-ב-ג-ד. יאמר לזכותו שפעם קודמת הוא עשה את זה, הפעם הם מתמהמהים יתר על המידה. כל דקה שלא יוצאת הודעה לאוהדי בית”ר, אנחנו עלולים להצטער על זה”.

שחקני בית"ר חוגגים עם בן גביר
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */