יום חמישי, 24.04.2025 שעה 16:22
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
7023-6331הפועל ב"ש1
6733-6831מכבי ת"א2
5539-6131מכבי חיפה3
5342-5631בית"ר ירושלים4
4540-4331הפועל חיפה5
3846-4131מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3839-3330מכבי בני ריינה1
3739-4030הפועל ירושלים2
3745-2930עירוני ק"ש3
3243-2530בני סכנין4
3141-2530עירוני טבריה5
3052-4330מ.ס אשדוד6
3048-2930מכבי פ"ת7
2151-2530הפועל חדרה8

"אם יבוא שייח' עם כסף, אולי אביא אותו לבית"ר"

אברמוב בראיון: "בשביל להיות בטופ, בית"ר ירושלים צריכה מיליארדר", אבוקסיס ("היה לחץ לפטר אותו"), עתיד שועה, אספרייה, בית הדין והקהל. האזינו

|
ברק אברמוב (ראובן שוורץ)
ברק אברמוב (ראובן שוורץ)

שנה סוערת ומלאת הפתעות עברה על בית”ר ירושלים, שסיימה אותה כזוכת גביע המדינה. עונה שהחלה עם משה חוגג כבעלים שחייב למכור את המועדון בשל ההסתבכויות שלו, נגמרה עם תמונת הניצחון של ברק אברמוב. אבל גם אותה תמונת ניצחון לא הייתה חלקה בעקבות אירועי הגמר וטקס ההנפה שלא נערך. אחרי כל אלה, הגיע אברמוב להתארח בפודקאסט בית”ר ירושלים והתיישב לשיחה ארוכה ומקיפה עם גידי ליפקין ורז אמיר על אירועי העונה החולפת, השוד שעבר והפרק שנסגר עם בני יהודה באופן משפיל. 

בחלק א’ של הראיון מדבר אברמוב על הזכייה בגביע, הפריצה למגרש, בית הדין והעונש שמנסים לגזור על המועדון, השינויים המקצועיים, חוגג, איך נבחרים זרים בבית”ר ירושלים ומהי המעורבות שלו, הסיפור סביב ירדן שועה והמתיחות מולו, מה יעלה בגורלו של דנילו אספרייה שרוצה לפתוח את החוזה, 10,000 המנויים, המטרות לעונה הבאה והתכנית שהוא מקדם – מעבר לשבעה זרים (תכנית שלא צפויה לקבל אישור לעונה הקרובה). האזינו בפודקאסט או קראו כאן באתר. 

ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

עם איזה תחושות הגעת לגמר הגביע?
"הגעתי עם תחושות טובות. זה כבר גמר שלישי שלי, אני תמיד מאמין בשחקנים ובקבוצה שאם הגענו לשם נעשה את זה. כמובן ששיחקנו מול קבוצה מצוינת ומועדון גדול, חששתי, אבל הרגשתי שזה יהיה שלנו".

מאיפה הביטחון הזה?
"אתה רואה את השחקנים ואתה יודע מתי הם באים ומתי הם 'על הדרך'. במשחק הזה וגם בחצי גמר ראיתי שהשחקנים מרוכזים. עשינו גם קליפ משפחות שמאוד חיזק, ריגש את השחקנים ונתן להם עוד יותר דרייב. בסופו של דבר כמה פעמים שחקנים מגיעים לגמר גביע? אתה לא יודע כמה פעמים תגיע למשחק כזה וכשאתה מגיע אתה צריך לנצח. אני בטוח שגם בנתניה הייתה אותה הרגשה וגם הם חשבו שהם ינצחו והכינו במות, אבל יש מנצחת אחת ואני שמח שזה אנחנו".

אמרת לי שאתה מביא את הגביע, זו הייתה מטרה חודשים קדימה.
"זה נכון. כשהייתי בבני יהודה וגם בבית"ר אני מבין שלצערי האליפות ואירופה זה מאוד קשה כי המספרים של שלושת המועדונים הגדולים בפן הכלכלי - מכבי חיפה, מכבי ת"א והפועל ב"ש - הם גדולים משמעותית מהבאים אחריהם. לאליפות ולאירופה יהיה קשה מאוד להגיע דרך הליגה ומה שאני תמיד אומר לאנשים במועדון - שהגביע זה המפעל שלנו".

ברק אברמוב (ראובן שוורץ)ברק אברמוב (ראובן שוורץ)

אתה רואה מה קורה למכבי חיפה שנחלשת, קשה לייצר ישראלים טובים ורואים את זה גם במכבי ת"א, והפועל ב"ש הולכת לפרידות וחיזוקים ממקומות של ליגה לאומית. אתה לא רואה אופק שבעונה הבאה בית"ר תצליח לרוץ שם ולייצר ארבע גדולות?
"אתה אומר שאין ישראלים טובים, אז אלה שכן יש נמצאים במועדונים האלה. אז תחשוב כמה קשה יהיה לבית"ר או לכל קבוצה אחרת להביא ישראלים שוברי שוויון. אני שמח שפגענו יחסית בזרים. אני לא אבוא ואתן לאוהדים אשליה על משהו שאני לא יכול להתחייב אליו.

"אם היה לי תקציב של 100 מיליון אז הייתי אומר 'כן, ניתן פייט'. בתקציב של 40-45 מיליון שמתוך זה חלק גדול עובר לחובות המועדון משנים עברו, זה לא יהיה קל. לא תמיד הכסף מנצח. עובדה שקריית שמונה ולסטר זכו באליפויות, ובית"ר היא לא ק"ש. בית"ר זה מועדון גדול שצריך להיות בטופ של הכדורגל, אבל בסוף ב-99% הכסף מדבר ולצערי הוא לא במספרים של חיפה, מכבי ת"א והפועל ב"ש". 

ליוואי גארסיה לא יכול לשנות את התמונה?
"ברור שאם הוא יימכר וסכומים גדולים ייכנסו אז תקציב המועדון יהיה משמעותית יותר גדול. את הכסף שאני צריך לשים על החובות אני אשים, אבל אני לא דן במה שאולי יהיה, אלא במה שקורה. הכי קל זה להביא שחקנים ולייצר חובות, אני באתי לתקן את טעויות העבר ולייצב את המועדון כלכלית קודם כל. אם על הדרך נגיע להישגים, מה טוב, אבל קודם כל המועדון צריך להתייצב כלכלית. לקחתי את זה לתשומת לבי ומין שליחות כזו שבשלוש שנים הקרובות אייצב את המועדון כלכלית ואחר כך המועדון יוכל להגיע למקומות הרבה יותר טובים".

על כמה עומד החוב?
"כשקיבלתי את המועדון היו 45 מיליון שקל חובות, סגרתי בשנה הראשונה 18 מיליון, נשאר עוד 27 - שנה הבאה חצי והשנה שאחרי עוד חצי".

אמרת שאם יבוא איש עסקים עם הרבה כסף אתה תכניס אותו כשותף. יש פניות בעקבות הגביע?
"לא, לצערי אין פניות. זה לא שאני רוצה לצאת מבית"ר, זה לא שאני רוצה לצאת מהמועדון, אני אוהב את בית"ר. בגלל זה אני רוצה להביא איש ברמה המיליארדרית. אני בחור אמיד, אני יודע להעמיד את הקבוצה, ראיתם את השקט שהיה בפן הכלכלי מאז שהגעתי. הזרמתי את הכספים שהייתי צריך, אבל בית"ר צריכה להיות בטופ של הכדורגל ובשביל זה צריך מיליארדר. אני מאוד אשמח שזה יקרה, כרגע אין מישהו כזה באופק, אני עובד מאחורי הקלעים כדי למצוא מישהו כזה. זה לא אומר שאני אצא מבית"ר, יכול להיות שזה יהיה בשיתוף פעולה איתי, אבל המטרה היא טובת בית"ר ושהכסף הגדול יהיה פה".

ברק אברמוב (אורן בן חקון)ברק אברמוב (אורן בן חקון)

מה עבר עליך בזמן הדיון בבית הדין?
"לא הייתי בביה"ד, כן עודכנתי מה קורה שם. הבנתי שהלך הרוח הוא לא חביב לבית"ר. בנושא הזה היה איזשהו עליהום גדול, אולי חלקו בצדק וחלקו לא. לפרשה הזו יש שני צדדים, להתאחדות יש את הצד שלה והיא מודה בזה, יש גם את הצד של בית"ר של האוהדים שצריכים להתבגר וצריכים להבין שכדורגל זה מקום לבילוי ומשהו שהוא לטובת הספורט, הציבור והכדורגל. צריך להפסיק להתעסק בשטויות האלה ולנהוג באלימות.

"ברור שיש את הצד הרע של אוהדי בית"ר, אבל עכשיו לבוא ולקחת את הגביע או לאיים שלא נהיה במפעל אירופאי או בגביע? הלכו רחוק מדי. דברים כאלה קורים גם בעולם. זה לא בסדר, אבל אני שואל שאלה אחרת - אוהדי בית"ר ומכבי נתניה פרצו את הכניסות ונכנסו ללא כרטיס. מה ההבדל באחריות השילוחית בין זה שאני אשם בזה שהקהל שלי או של היריבה נכנס ללא כרטיס לבין זה שהוא נכנס למגרש? למה יש אבטחה, משטרה ומנהלי אירוע? מה בית"ר או ברק אברמוב יכולים למנוע? כלום.

"בהתחלה נכנסו עשרות קטנות של אנשים. באיזשהו שלב המשטרה פחדה מאסון והיא פתחה את זה אז נכנסו יותר. אני רחוק מלהצדיק את זה. הדיינים שאלו את התובע למה הוא לא דורש את העונש הזה" (שלילת הגביע).

התובע דרש הפחתה של שלוש נקודות בליגה. זה עונש הגיוני?
"לא, אין קשר בין מפעל הגביע לליגה. גם אם עכשיו יעשו את זה, המשחק הזה היה בעונה הזו, למה לעשות את זה בעונה הבאה? אם אתם רוצים תורידו נקודות בעונה שלפני, אבל גם את זה לא צריך. צריך פעם אחת לחנך את האוהדים ולהסביר להם שאם ימשיכו בקו הזה אז הם לא יגיעו למשחקי הקבוצה ולאו דווקא במשחקי רדיוס ללא קהל, אלא במשחקי חוץ. כל העבירות של אוהדי בית"ר הן לא בטדי, שם יש להם כבוד למנהלי האירוע והמשטרה".

אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לדשא (רדאד גאוהדי בית"ר ירושלים פורצים לדשא (רדאד ג'בארה)

מנהל האירוע של גמר הגביע הוא לא מנהל האירוע גם בטדי?
"היו כמה מנהלי אירוע, הוא אחד מהם. הוא מכיר את הקהל, בטדי חברת השמירה היא שלו ותחתיו ופה (בסמי עופר) היא לא. פעם אחת צריך לומר לאוהדים: 'אתם לא תגיעו למשחקי חוץ'. זה קיים גם בחו"ל, אולי צריך לעשות את זה".

אם הגביע היה מוענק ואז הייתה מתרחשת הפריצה, כל השיח הייתה שונה. כל האירוע פה זה שגם היה צריך להבריח את הנשיא.
"המילה להבריח - היא קרתה, זה נכון, אבל לא הייתה אלימות".

מה עבר עליך כששמעת ששואלים את התובע למה לא המליץ לקחת לך את הגביע?
"הרגשתי שזה מעבר לכדורגל. יש אנשים שמנסים להשפיע משני הצדדים וזה לא צריך להיות בכדורגל. לא צריכה להיות פוליטיקה. אם היה עונש מידתי לקבוצה אחרת, הוא צריך להיות גם לבית"ר. לצערי העונשים לבית"ר היו העונה אחרים".

כמה שילמת על עונשים העונה?
"מעל 500 אלף שקל. אם תיקח את העבירות של מכבי חיפה ומכבי ת"א על אותה כמות וסוג עבירות - הם שילמו שליש ממני, אז יש פה איפא ואיפה. אין אופציה אחרת".

היו גורמים בכדורגל הישראלי שפנו אליך להיכנס בשינו זוארץ על רקע הגביע ולא נגררת לזה.
"יש פוליטיקה גם בתוך הכדורגל וגם פוליטיקאים שנכנסים לעולם הכדורגל. אני לא הסתרתי את התמיכה שלי בשינו זוארץ, הוא ראוי, מצוין וטוב לכדורגל. הוא עשה צעד גדול של מנהיג שקיבל החלטה לא קלה להעניק את הגביע לבית"ר בבית הנשיא יום אחרי. הוא פעל מאחורי הקלעים וזה לא היה קל, מגיעה לו מילה טובה. ולא בגלל שזו בית"ר ירושלים. הגביע מגיע בגלל הספורט, לא לתת לאלימות להשפיע. יכול להיות שהיו אנשים שלא אהבו את הצעד הזה". 

ברק אברמוב ושינו זוארץ (רדאד גברק אברמוב ושינו זוארץ (רדאד ג'בארה)

מה ביקשו ממך אותם אנשים?
"היו אנשים שניסו לגרום לי להיכנס בשינו: 'זה הזמן, בוא ניכנס בו'. זה לא שם, הוא לא אשם באירוע. כראש מערכת הוא אולי אשם במה שקרה באירוע, אבל אני לא מצפה שראש מערכת עכשיו ינהל אירוע של משחק כדורגל. אולי צריך להחליף מספר אנשים ולעשות דברים אחרים, אבל בטוח שהאנשים של שינו יידעו לעשות את זה".

אתה מסכים עם זה שהכדורגל הישראלי לא באמת יודע להתמודד עם קהל?
"כל הדברים האלה קורים בכל העולם. זה לא שבעולם אין אבוקות וקריאות. צריך לקחת מדינה שמתאימה באוכלוסיה ובכמות למדינת ישראל, להבין מה העונשים ולעשות את זה נכון מידתית. יש לנו את הפתרונות. ברגע שהענישה תהיה פרטנית ולא קבוצתית, 90% מזה ייגמר. ברגע שבנאדם יקבל דו"ח ויצטרך לשלם אלפי או מאות שקלים אז או שהוא לא יגיע יותר למגרש, ואין לי בעיה אם זה - אם אותו פרחח עושה נזק אז שלא יגיע למגרש, ואם הוא יגיע תאמין לי שהוא יהיה ילד טוב".

הקנסות המנהליים יפחיתו את האלימות?
"אם יאכפו את זה - חד משמעית. אם יהיה שוטר במגרש ויוכל לתת דו"ח, ואנחנו יודעים מי עושה את זה, אבל אני לא יכול לעשות עם זה כלום כי ביהמ"ש לא מתעסק בזה ואני לא מתכוון להגיש תביעות אישיות. ראיתי בעלים שעשה את זה וראיתי לאן זה הביא אותו. ביה"ד יכול לבוא ולהגיד מה שהוא רוצה. זה לא התפקיד שלי לחנך את האוהדים. המדינה צריכה לתת גזר דין למי שפועל לא כחוק. אדם שעושה משהו בכביש, מי מטפל בו? זה שבנה את הכביש? לא. יש בית משפט שמטפל בו. אותו דבר צריך להיות בית משפט לכדורגל".

אתה מאמין למכבי ת"א או מכבי חיפה כשהן מוציאות הודעות על הרחקות אוהדים?
"אני לא יודע אם יכולים לעשות את זה גם אם הם רוצים. צריך אישור מביהמ"ש כדי לשלול את המנוי או את הכניסה. (משה) חוגג הרי ניסה את זה, הוא הלך למקום הזה וראיתי לאן זה הביא אותו. זה לא התפקיד שלו. אני כן אתן להם את המידע - משה, דוד, יוסי, חיים, הם המתפרעים, בבקשה תראו אותם, זה המנוי שלהם, תעשו עם זה מה שאתם רוצים".

משה חוגג בירך אותך על הגביע.
"כל הנושא שלו בבית"ר - הוא בא לברך ויצא מקלל. הבנאדם בא בטוב, כנראה זה איזשהו חלום ילדות שלו, רואים את זה גם בהתנהלות שלו".

הוא עשה הרבה דברים לא טובים וטעויות כמו עם השייח בן חליפא.
"השייח בן חליפא נכנס לתמונה ברגע שהוא (חוגג) הבין שבית"ר במספרים גבוהים מאוד. הוא לא יכול היה לשים את הסכומים האלה, אז הוא חיפש פתרונות כדי שלבית"ר יהיה יותר כסף. הוא לא רצה לקחת את הכסף לכיס שלו ולהגיד 'אני בא לעשות סיבוב על בית"ר'. הוא רצה שלבית"ר יהיה תקציב גדול. יכול להיות שהשיקול דעת להביא שייח לבית"ר זה כבר משהו אחר".

אתה לא תביא שייח?
"אני לא אמרתי שלא אביא. אם יבוא מישהו עם כסף גדול, אולי אני כן אביא שייח, אבל אני אעשה את זה בשיח עם האוהדים. נביא את ראשי ארגון האוהדים, נגיד להם: 'תקשיבו, זה מה שיש כרגע על השולחן. אפשר להביא כסף גדול, תהיו צריכים לקבל את הבנאדם הזה באהבה'".

אתה חושב שיש תרחיש כזה ששייח אמיתי יבוא ויגיד 'אני רוצה את בית"ר'?
"יכול להיות שכן. מדינת ישראל מעניינת אנשים במגזר הערבי, בכדורגל יש אנשים שזה מושך אותם. גם אם כן, אביא את ראשי האוהדים ואני אבוא אגיד להם 'בואו נשב ביחד ונקבל החלטות. אם כן ואם לא. ואם לא אז אל תבכו שבית"ר לא בטופ של הכדורגל".

בגלל זה לא תביא שחקן ערבי?
"להביא שחקן ערבי לבית"ר זה לעשות עוול לשחקן, אלא אם כן הוא יגיד 'אני רוצה לשחק עבור הסמל של בית"ר'. אני אומר לכם שאם יבוא שחקן כזה, הקהל יידע לקבל אותו".

יש איזשהו שחקן שהיית מביא מהמגזר?
"יש שחקנים טובים במגזר. יש את הישאם לאיוס מהפועל ת"א, הוא אחד השחקנים הכי טובים בישראל. יש את מוחמד אבו פאני כמובן. יש הרבה שחקנים טובים. לא אעשה את זה לא בגלל האוהדים, אלא כי זה יעשה עוול לשחקן. אבל אם זה יהיה בשיתוף פעולה עם השחקן והאוהדים, אפשר לעשות פה משהו יפה".

אבישי כהן והישאם לאיוס (אורן בן חקון)אבישי כהן והישאם לאיוס (אורן בן חקון)

חוגג השקיע הרבה והתרסק. מה אתה עושה שונה?
"אני באתי לבית"ר עם ניסיון, הוא הגיע 'חדש'. מי שמכיר אותו יודע שיש לו מחשבות מרחיקות לכת, אני יותר מתון וצנוע. חוגג בא בגדול, רצה לעשות משהו גדול בבית"ר והקשיב להרבה אנשים בדרך, חלק נתנו לו עצות פחות טובות. הוא היה בטוח שהוא הולך לטופ, בפועל דברים קרו אחרת, זה הכדורגל, אין ערובה להצלחה. אבל הוא בא בטוב, זה מה שעצוב. חוגג הביא מעל 100 מיליון שקל לבית"ר, רק על זה מגיע לו כבוד. גם האוהד שהכי שונא אותו ומקלל אותו, צריך להבין שהבנאדם שם 100 מיליון שקל".

איזו קבוצה מצאת בבית"ר?
"קבוצה במצב לא טוב. יש את חוגג עד המעצר ויש את חוגג מהמעצר. עד המעצר כל הכספים שולמו עד השקל האחרון לכולם. כל איש הנהלה במועדון קיבל משכורת והיו שם משכורות גבוהות ויפות מאוד".

התפלאת על גובה המשכורות.
"כן, זה היה עסק לא מנוהל. חוגג לא ניהל את העסק, הוא נתן לאנשים שם לעשות את הדברים ואני פחות התחברתי לצורת הניהול הזו. זו הייתה הדרך שלו. מהמעצר חילטו לו את כל החשבונות, עצרו לו הכל, גם אם היה רוצה הוא לא היה יכול ואז המועדון נכנס לכאוס כלכלי של עשרות מיליונים".

התלבטת אם לקחת את בית"ר עד הרגע האחרון.
"באותו זמן היו כל מיני אנשי תקשורת שגם שם היה אינטרס כי אולי רצו שהמועדון יילך לפירוק. הלכתי עם הלב נגד הרציונל לטובת בית"ר, התעצבנו שמנעתי מהמועדון ללכת לפירוק. בתקשורת חלק מהאנשים הם שליחים של אנשים אחרים שלא צריך להתייחס אליהם, אני אישית לא התייחסתי, זה הצחיק אותי באיזשהו שלב.

"אנשים אומרים 'ג'קי בן זקן, ג'קי בן זקן'. אם ג'קי בן זקן לא היה אחרי המעצר של חוגג, לא הייתה בית"ר. הוא דאג להזרים כסף שהוא קיבל חזרה, כדי לשלם משכורות. לא היה מאיפה לשלם אותן. הוא דאג להביא את הכסף הזה, מעל שישה מיליון שקל. הוא הזרים דרך החברות, דרך השותף העסקי שלו".

אמרו שהוא רוצה להשתלט על בית וגן.
"שטויות במיץ עגבניות. ג'קי בן זקן לא הבעלים של בית וגן. הכל שטויות, אנשים מדברים והם לא יודעים על מה הם מדברים. וזה עצוב, כי ג'קי כבר לא מגיב לתקשורת אז הוא נותן לאנשים לדבר, ולפעמים כשאתה לא מגיב זה מראה כאילו הם צודקים, אבל זה ממש לא נכון".

גג'קי בן זקן (שחר גרוס)

נפגשת עם הבעלים של בית וגן ו?
"סתם פגישת היכרות. הם קנו את הנכס תחת החלטה של שופט ביהמ"ש המחוזי שאומרת שכל עוד לבית"ר אין מגרש חלופי בירושלים, היא רשאית להתאמן בבית וגן. אם ימצאו מתקן ראוי לבית"ר, אני אשמח מאוד שזה יקרה. זה נכס ששווה מאות מיליונים, אין לי שם אחוזים. האנשים שמדברים יש להם אינטרסים, אפילו לא הכרתי את הבעלים עד לפני כמה ימים".

כמה זמן בית"ר תשחק במתקן הזה?
"כרגע אנחנו והעירייה משקיעים שם לא מעט כסף בדשא חדש. זה אומר שאם אנחנו משקיעים אז בשנים הקרובות בית"ר תישאר במתחם הזה. ואם בעתיד יביאו מתחם אחר זה יהיה מבורך".

המתקן הזה לא ראוי לקבוצה כמו בית"ר.
"אתה צודק, בגלל זה משדרגים אותו. עיריית ירושלים פנתה לקטמון/הפועל ירושלים מתחם ממש טוב, לבית"ר מגיע מתחם לא פחות טוב אם לא יותר טוב. כרגע אין הקצאה של שטח, אבל עובדים על זה מאחורי הקלעים. בית"ר חשובה למשה ליאון. זה ייקח עוד מספר שנים".

רמת השחקנים בבית"ר הייתה בעייתית מאוד.
"חוגג נתן משכורות יפות, אני חשבתי שזה מוגזם, אבל אין מה לעשות, אתה חייב לכבד את החוזה. ידעתי למה נכנסתי, לא הסתירו ממני. מצד שני, כשחוגג יצא החוצה והיה צריך לפתוח את העונה אז החתימו שחקנים שפה יוסי אבוקסיס היה גם מאמן, גם מנהל קבוצה וגם מנכ"ל. אמרו לו שהוא יכול להחתים שחקנים עד 20 אלף שקל אז הוא החתים, בר כהן היה החתמה מצוינת, גם אבישי כהן החתמה טובה. מצד שני היו שחקנים שפחות מתאימים לבית"ר וזה בסדר, זה לא סוף העולם. כשאני נכנסתי ידענו לעשות את התיקונים יחסית מהר".

אבל הייתה נקודת שבר.
"ברור, בתחילת העונה הייתה נקודת שבר. אני ידעתי לשמור על פאסון ולא לתת למועדון להיכנס למרה שחורה. נתתי את השקט והביטחון. בראש השנה עשינו הרמת כוסית כשהיינו במקום האחרון ואמרתי להם: 'תצחקו, אבל אני מאמין בכם'. 70-80% מהשחקנים נשארו במועדון והם אלה שהצעידו את בית"ר לאן שהצעידו. נכון שהגיעו ניקולאסקו, תומא, תמיר עדי, אבל הבסיס נשאר".

הייתה תקופה שהיו לך לבטים מה לעשות עם יוסי. מצד אחד האמנת בו, מצד שני לא ידעת אם זה יצליח.
"בגלל שיוסי מכיר אותי, הוא יודע שאם הייתי רוצה להיפרד ממנו, הייתי קורא לו, יושב איתו בארבע עיניים ולא הולך לתקשורת. אם דברים יצאו לתקשורת, זה מאנשים שיש להם אינטרס - מאמנים אחרים שרצו את התפקיד או אנשים אחרים בתוך המועדון, מה שלא נראה לי. בכדורגל יש את מבחן התוצאה ואי אפשר להתכחש לזה. במבחן התוצאה בסיבוב הראשון נכשלנו, היה לי כעס וביקורת, אבל גם ידעתי שאם אביא ליוסי שלושה-ארבעה שחקנים, הוא יידע להוציא מהקבוצה את הכי טוב שאפשר".

מה היה בשיחות ביניכם?
"היה לחץ מאוהדים: 'תפטר אותו', 'שים את החברות בצד'. אם הייתי חושב שיוסי לא מאמן טוב, החברות לא הייתה פקטור. יש לי הרבה חברים אחרים בכדורגל שלא יאמנו את בית"ר כי הם לא לרמה של בית"ר. אבוקסיס הוא הכי טוב שיכול להיות במה שיש להציע היום לבית"ר, בגלל זה לא מיהרתי לפטר אותו והלכתי איתו. הכנסתי את היד עוד יותר לכיס ובסוף אני שמח שהצלחנו".

יוסי אבוקסיס וברק אברמוב (רדאד גיוסי אבוקסיס וברק אברמוב (רדאד ג'בארה)

שיחקתם התקפי, אבל בהתחלה לא אהבת את צורת המשחק.
"אני זוכר את עצמי בתור אוהד בית"ר שהייתי מגיע לטדי והייתי רואה בית"ר שמחה. גם כשהיינו מפסידים לפעמים הייתי יוצא מרוצה כי ראיתי כדורגל, נהננו, הקבוצה נלחמת ותוססת. יוסי אימן הרבה במועדונים קצת יותר קטנים, אימן אח"כ בב"ש, אבל בתקופת קורונה, ולבית"ר הוא הגיע כשהיא נלחמה להישאר בליגה. אני עזרתי להביא אותו לבית"ר, גם פה מגיעה מילה טובה לחוגג.

"בית"ר צריכה כדורגל תוסס, הסברתי ליוסי שבאים 15 אלף צופים ורוצים לראות כדורגל. מה שהיה נכון לבני יהודה ולבני סכנין, זה לא ישמח את האוהדים. בוא לפחות בטדי נשחק כדורגל שמח".

אתה בעצם מבקש ממאמן לשנות את עורו.
"אני מבקש ממאמן להיות ב-DNA של המועדון. יש למועדון DNA, בוא נלך על זה, ככה המועדון הצליח. זה לא פשוט? בסדר, אבל זה הצליח. יוסי הבין את זה במחצית מול בני סכנין, היינו בפיגור 1:0, יוסי עשה כמה מהלכים ושיחק את הכדורגל שאני ציפיתי לו. עשינו מהפך ל-1:2 ומשהו נפתח ליוסי בראש. אני לא בא לזקוף את זה לזכותי, בסוף זה יוסי, הוא ידע איך לעשות את התיקונים, אני פה בשביל לעזור".

ברק אברמוב (ראובן שוורץ)ברק אברמוב (ראובן שוורץ)

אתה מתערב בהרכב?
"ממש לא. אני כן מעורב בפן של הבאת שחקנים. ביחד עם יוסי אנחנו מחליטים את מי להביא. גם גם יבוא מאמן אחר, הוא יידע שברק אחראי ביחד עם הצוות המקצועי על הבאת שחקנים. בסוף השחקנים האלה הם שלי, אני זה שמשלם להם את הכסף, אני רוכש אותם ומשלם להם משכורות".

על סמך מה אתה יכול לחוות דעה מקצועית על שחקן?
"אני מבין כדורגל. חלק זה סטטיסטיקות, אם זה ישראלים אז אני עוקב אחרי כדורגל, רואה ליגות נמוכות, בליגת העל אני רואה כמעט את כל המשחקים".

מה אתה מחפש בשחקן?
"עם השנים למדתי שקודם כל האישיות של השחקן. בבני יהודה למשל היה לי בעונה של הליגה הלאומית קבוצה לאמצע טבלת ליגת העל, אם לא פלייאוף עליון אפילו מבחינת הסגל וכמעט ירדנו לליגה א'. פה הבנתי שרק חדר הלבשה ורק שחקנים עם איכות באישיות שלהם, זה א' ב'. אני קודם לומד להכיר את השחקן, עושה את הבדיקות שלי עם אנשים שאני סומך עליהם".

ספר לי על פרד פריידיי.
"הציעו לי אותו, ראיתי אותו, ראיתי שזה כישרון גדול, אמרתי ליוסי ולגל כהן שיעשו את הבדיקות. הבאנו את הסקאוט שיוציא את כל המדיה שצריך. במקרה יצא שדוד שלו שיחק בבני יהודה, הוא גם הכיר את יוסי. ידענו ששלושה חודשים הוא לא התאמן, אבל הסתכלתי על השלבים המאוחרים בגביע. אמרתי ליוסי שאם נדע להביא אותו מוכן לחצי ולגמר הגביע, עשינו את שלנו. היו לו הצעות מישראל, שילמנו לו הרבה כסף. מהרגע שהוא נכנס לכושר, אחרי הפגרה יוסי אמר לי שהוא שחקן אחר לגמרי".

פרד פריידי (אורן בן חקון)פרד פריידי (אורן בן חקון)

יש את ניקולאסקו, שועה, אספיירה ופריידיי.
"הלוואי שכולם יישארו ונמשיך את מחצית העונה שעשינו והסוף עם הגביע. אבל כמו שאתם רואים עכשיו במכבי חיפה - כשיש הצלחות, יש גם עזיבות. אף אחד לא על הפרק".

מה עם ירדן שועה?
"אני אקצר לך - אם הוא לא יחתום על חוזה חדש בבית"ר של לפחות שנה-שנתיים, או שהוא לא ישחק בבית"ר או שהוא יתאמן בבית"ר. או שיילך למועדון אחר או שהוא רק יתאמן. אני לא אתן לו את הפריבילגיה ליהנות מהפלטפורמה של בית"ר ושנה הבאה הוא יגיד לי שלום ולהתראות. או שהוא יחתום לעוד עונה או שנעשה עסקה עליו העונה".

אם לא יחתום, כמה הוא שווה בעיניך?
"בית"ר רכשה אותו ב-1.5 מיליון אירו כשהוא היה בתחתית, אז כמה הוא שווה עכשיו? מי שירצה אותו יבין שהוא צריך לשלם את זה".

בזמנו בבני יהודה הייתה עזיבה של שועה, אשכנזי, חזיזה, סורו, צ'יבוטה. גם אוהדי בית"ר חוששים.
"יש הבדל בין בני יהודה לבית"ר. בבית"ר שחקנים רוצים להיות, אני שומע גם ששחקנים רוצים ללכת. בבני יהודה אף אחד מהשחקנים האלה לא רצה להישאר, אולי אני גם מבין את זה - כשבנאדם פורץ, הוא רוצה ליהנות מהכסף הגדול. בבני יהודה היה לי קשה לתת כסף גדול, בבית"ר אני עוד איכשהו יכול לתת פייט בכסף, אבל יש גם גבול לכסף".

מה ירדן אומר לך?
"דיברתי עם הסוכן שלו השבוע (רונן קצב). לצערי הוא אומר שהוא רוצה לעזוב. אמרתי לו 'תביא אותו, נשב ונגיע להבנה'. הוא אומר שזה לא יקרה. אמרתי 'אוקי, יש הצעה?'. אין שום הצעה. אתה רוצה ללכת בחינם? ב-400 אלף דולר? זה לא יקרה".

זה לא מאכזב אותך?
"בכדורגל כלום לא מאכזב אותי בפן האישי כי כל אחד דואג ורואה את זה מהזווית שלו וזה בסדר. בסוף שחקן דואג לאינטרס שלו. פעם בתקופה של אלי אוחנה היה סמל, הוא חזר לבית"ר מאהבה אליה. היום אין את זה, היום יש אהבה אך ורק לכסף. וגם אם יש שחקן כזה, אז הסוכן לוחש לו באוזן 'לך לכסף'. פעם היו שחקנים גדולים וסוכנים בינוניים, היום יש שחקנים בינוניים וסוכנים גדולים". 

ירדן שועה (חגי מיכאלי)ירדן שועה (חגי מיכאלי)

דנילו אספרייה הרגיז אתכם.
"יש לו חוזה, הוא מנסה לפתוח אותו ואני לא מוכן לפתוח לו את החוזה. לא ייפתח לו החוזה. אם הוא רוצה שדרוג קטן להרגשה הטובה, אולי הוא יכול לקבל, לא יותר מזה. אם הייתה לו עונה קטסטרופלית והיה לו חוזה לעונה הבאה, הייתי צריך לכבד את החוזה.

היו לי שחקנים כאלה, קח את מוחמד גדיר בבני יהודה - שיחק אולי שמונה משחקים בשנתיים. אז מה, שחררתי אותו? לא, שילמתי לו. שילמתי לו הכל חוץ מהחודש האחרון כשהוא לא הגיע לאימונים. אנחנו בעלי הקבוצות מכבדים את החוזים של השחקנים כשהם לא טובים לנו, גם השחקן צריך לכבד את החוזה כשהוא לא טוב לו. זה דו צדדי".

אם מכבי ת"א תגיד לך 'אני לא נותנת לך שני מיליון אירו על ירדן שועה, אבל קח סכום מסוים ושני שחקנים'. זה יכול לבוא בחשבון?
"חד משמעית, לא ניכנס לשמות. אם קבוצה מסוימת בישראל תרצה את ירדן שועה, הוא ירצה להגיע אליה ויגיע איתה להבנות, אז אני לא ממהר להביא כסף לבית"ר. אני רוצה לבנות קבוצה טובה, אם יגיעו שחקנים טובים לבית"ר אז ברור".

יוסי אבוקסיס חתום?
"כן, הוא סגור. אתמול סגרנו. אני ויוסי ידענו בעיניים שאנחנו ממשיכים, סגרנו לשנה. אם טוב אז ממשיכים. אני לא רוצה להקשות על בית"ר. אם אתן לו חוזה לשלוש שנים ונגיד שעונה הבאה נחליט שנפרדים. מאמן שטוב לו הוא יישאר".

מה מייחד את יוסי?
"מעבר לזה שהוא מאמן, הוא גם מנהל מועדון. הוא יודע לנהל את המועדון - הוא לא מנהל אותו בפועל, הוא לא מחליף את כפיר אדיר שהוא מנכ"ל בין הטובים בארץ. אבל יוסי יודע לתת שקט למועדון, בגלל זה כיף לי איתו. הוא אמיתי מול השחקנים, מי שמתאמן טוב הוא זה שמשחק. זה לא קורה אצל כל המאמנים בישראל".

מה היעד לקיץ הזה? כי יש לכם אירופה.
"אני מנסה להגדיל את תקציב השחקנים בחמישה מיליון שקלים. שנה שעברה הוא היה 15 מיליון שקל, נקווה שהעונה הוא יהיה 20 מיליון. נעשה קבוצה טובה, אני רוצה לצאת למחנה אימונים ברביעי ביולי עם סגל של 80-85%. יש שחקנים על הפרק שאני רוצה, רציתי להביא גם את ז'וסוואה, אני חושב שהחיבור שלו ליוסי יכול להיות טוב מאוד".

ברק אברמוב (ראובן שוורץ)ברק אברמוב (ראובן שוורץ)

כמה מנויים אתה מצפה למכור?
"מכרנו קרוב ל-10,000 בזכות הגביע, אני מאמין שאם נעשה החתמות טובות נגיע ל-14-15,000".

מכירת מנוי עם כרטיס לגמר זה מהלך גאוני. מי חשב על זה?
"אני וכפיר (אדרי) עם הגר, היא מנהלת השיווק שלנו. חשבנו מה הכי פייר והכי נכון גם למועדון וגם לקהל. זה שקנה מנוי מגיע לו לקבל כרטיס כי הוא דאג למועדון בתקופה קשה. מי שיש לו מנוי מקבל אוטומטית כרטיס, מי שרוכש מנוי גם יכול לרכוש כרטיס.

"היום הקהל מתחבר יותר כי הוא מתחבר לדרך הניהול, ודרך הניהול שלי היא - חוץ מהמפיות - היא דרך הניהול של משה דדש. הוא בא מאהבה לבית"ר, לא היה מיליארדר, איש אמיד וידע להביא את האנשים הנכונים איתו, לפעול מאחורי הקלעים ולהיות בית"רי, זה הכי חשוב. אוהדי בית"ר הם אנשים אחרים מאוהדי מכבי חיפה או מכבי ת"א".

מה זה ניהול בית"רי?
"אהבה למועדון. האוהדים מבינים שלקחתי את המועדון מאהבה למועדון, הם רואים גם כמה אני מנסה לעשות טוב לקבוצה, לחזק. גם בתקופות הקשות ראית שהקהל לא ישב להנהלה על הראש וגם נתן לשחקנים אורך רוח ארוך, נכון שפה ושם היו משחקים שהתעצבנו. וזה בסדר, אלה אוהדים. בסוף הם נתנו את השקט, וזה שיש שקט בבית"ר זה לא היה עד היום".

היו לך שיחות עם ראשי 'לה פמיליה'?
"לא יותר מדי. הייתה שיחה בתחילת העונה ושיחה לקראת גמר הגביע כשהיו צריכים עזרה באביזרי עידוד. גם אם יש זה מול כפיר".

כמה 10,000 מנויים שווים לכם בכסף?
"בערך 10,000,000 שקלים. גם בעבר כשלא היו מנויים, בסוף ההכנסות ממנויים וכרטיסים מגיעים ל-X כלשהו, אם נדע לעבור את ה-X הזה זו תהיה ההצלחה. אם זה רק במנויים אז לא עשינו יותר מדי. אם נגדיל את ההכנסות ממנויים וכרטיסים למעל 20,000,000, זו תהיה הצלחה. אם תהיה קבוצה טובה נעבור את זה. המנויים לא כולל אירופה".

אוהדי בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)אוהדי בית"ר ירושלים (אורן בן חקון)

מה קורה עם ספונסרים?
"יש לנו ספונסר ראשי, 'גשם', שאיתנו מספר שנים. פועלים להביא עוד ספונסרים. אני פחות מעדיף להביא קשרים אישיים, מעדיף משהו חדש, יש פניות".

מה עם מחלקת הנוער? קבוצת הנוער ירדה ליגה, גם קבוצת הנערים כשלה.
"אני קיבלתי מועדון גוסס. זה לא שאני בא להגיד דברים נגד מושיקו (חוגג). הוא כבר לא היה במועדון בחודשים האחרונים, אנשים עשו מה שהם רוצים, חלק מהם פעלו לא בתום לב. דאגו לאנשים כדי שתהיה להם משכורת. חס וחלילה לא אלי אוחנה או משהו, הוא היה הכי נקי שאפשר. כמובן שלא יכולתי לפטר ולהביא אנשים חדשים כי אז היה צריך לשלם פעמיים, אז המשכנו עם מה שהיה. ומה שהיה זו מחלה גדולה. החלטנו להבריא קודם כל את הקבוצה הבוגרת, פחות התייחסנו למחלקת הנוער".

זה קשור גם לנוער.
"זה קשור בעיקר לנוער. הדברים לא נעשו בצורה אמיתית ואנחנו שילמנו את המחיר של זה. ידענו שהמצב של מחלקת הנוער לא טוב, לא ידעתי עד כמה המצב גרוע. ניסיתי להביא את בוקסה (עומר בוסקנבוים), סיכמתי איתו. ישבנו אני, הוא וכפיר אדרי שלוש פעמים. סיכמנו הכל, הוא בא עם דרישות של דברים בשביל להצליח, הסכמתי לתת לו את זה שזה משאבים של כמה מיליונים בשנה כי האמנתי שבוקסה יכול להצעיד קדימה את מחלקת הנוער של בית"ר, אבל הוא החליט בסוף שהוא לא רוצה. שהוא רוצה לעשות משהו פרטי ולא להיות בכדורגל, זה מה שהוא אמר לי".

אז מי יהיה?
"אנחנו מחפשים את הבנאדם הנכון להביא. אני לא רוצה להביא עוד מישהו כדי להגיד שהבאנו. קודם כל שקבוצות הנוער יחזרו לליגת העל".

אתם צריכים לעשות את זה עכשיו, אחרת כמה שנים לא תעלו.
"נכון, במיוחד עם הרפורמה שההתאחדות רוצה לעשות שאין עולה. זה בכלל משהו שנשמע לי הזוי, אבל העברנו את הדעה שלנו להתאחדות. מחלקת הנוער חשובה לבית"ר, אני לוקח את זה כפרויקט עם מישהו שנביא איתנו לנהל את זה".

מה עמדתך עם המתאזרחים בכדורגל הישראלי?
"אנחנו צריכים ללכת למהלך של שבעה זרים ושישה משחקים. לא יכול להיות שרוצים לשמור על השחקן הישראלי כשישראל לא באמת מעניינת אותו. הוא רוצה לתת כמה משחקים טובים, עונה טובה ובגיל 21 גג לצאת לאירופה. ואז מה קורה? הכדורגל בישראל הולך אחורה. לא כולם יוצאים לליגות הגדולות, ברור ששחקנים כמו מנור סולומון, ליאל עבדה ואוסקר גלוך זה בסדר. אבל שחקנים שיוצאים למועדונים בקפריסין או בלגיה - עם זה יש לי בעיה.

"כי גם אם אתה מרוויח עוד 100-200 אלף אירו, עדיף לך להישאר בישראל עוד שנה-שנתיים, לתת שנה-שתיים טובות ואז לצאת למועדונים האיכותיים. אבל היום הסוכנים מנהלים את זה, לא השחקנים. אני לא בא אליהם בטענות, אבל אני מסתכל מהזווית שלנו כבעלי קבוצות. אנחנו צריכים ליגה יותר חזקה וזה יקרה עם זרים. יבואו ויגידו שהזרים האיכותיים לא מגיעים לישראל, זה לא נכון כי רואים ששוברי השוויון של הקבוצות הגדולות הם הזרים. בלי הזרים, גם אצילי וחזיזה לא היו כאלה טובים. אם הישראלי יהיה טוב הוא ישחק".

יש למהלך הזה תמיכה?
"מבעלי הקבוצות יש תמיכה כוללת, אבל אנחנו לא רוצים לעשות את זה על הראש של אירגון השחקנים, אלא בשיתוף איתם. קבענו פגישה לשבת איתם, להסביר את הצד שלנו ושהם יתמכו בזה. אם לא נעשה את זה על הראש שלהם, אבל אנחנו לא רוצים לעשות את זה".

צריך בשביל זה תמיכה של ההתאחדות לכדורגל והיא לא תתמוך במהלך הזה.
"לא בטוח". 

אתה רוצה שיהיו שבעה זרים ובלי גבול מתאזרחים?
"מתאזרחים זה מתאזרחים, אלו יהודים לכל דבר".

אתה יכול להגיד למצב שבקבוצה כמו מכבי חיפה לא ישראלי אחד בהרכב.
"במנצ'סטר סיטי יש אנגלי אחד בהרכב? אם רוצים להגיע למקומות אחרים בכדורגל, צריך לצאת מהקופסה ולא לדאוג עכשיו לשחקן כזה או אחר שמתאים ברמה שלו לליגה הלאומית, אבל משחק בליגת העל כי אין רמה. הטובים משחקים והפחות טובים אולי בשבילם צריך לפתוח עוד ליגה. הם ישתפרו ויגיעו לליגת העל. השחקנים דורשים סכומים גבוהים, אבל לא כולם נותנים תפוקה".

שחקן יהודי זה משהו אחד, שחקן שנשוי ליהודיה זו בעיה.
"אני לא מדבר על מתאזרחים, אני מדבר על יהודים. אין בעיה, את המתאזרחים תגביל שזה לא יהיה איזה פתח. אני מדבר על שחקנים יהודים כמו ג'וש כהן. מכבי חיפה הגיעה לליגת האלופות דרך הזרים, אם רוצים שהכדורגל יהיה בטופ שאנחנו יכולים להגיע אליו, אז צריך זרים חזקים. גם מועדון כמו אשדוד, איך הוא יכול להצליח? רק אם הוא פוגע בזרים".

יגידו שגם אתה בעצמך הבאת זרים שלא שיחקו. הבלם שלך.
"זה לא שהוא לא שיחק, הוא לא חזר לארץ. לא שחררנו אותו".

מתי יעלו את מספר הזרים?
"אני מקווה שבעונה הקרובה. אנחנו צריכים לעשות את זה בשיח נכון".

אתה לא מפחד שזה ייתן לקבוצות עם הכסף לפתוח פער יותר גדול?
"גם אם כן, אין מה לעשות. אני מסתכל על טובת הכדורגל. ברגע שהשחקנים הישראלים ישחקו עם שחקנים איכותיים יותר, זרים, גם הם ישתדרגו. אז השחקן הזה יהיה יותר טוב גם בנבחרת. זה יכול לפגוע במעמד השחקן הבינוני-מינוס, עם זה אין לי בעיה. אם הוא לא מספיק טוב, שלא ישחק".

יון ניקולאסקו. אברמוב בעד להעלות את מספר הזרים (חגי מיכאלי)יון ניקולאסקו. אברמוב בעד להעלות את מספר הזרים (חגי מיכאלי)
לכתבה זו התפרסמו 49 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 49 תגובות ב-44 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
44
חכם ציון02/06/2023 17:05
תיפתח גפניקה בטדי ושהכסף יכנס למועדון מההכנסות
הלב שלי תמיד יהיה צהוב-שחור
השב   •  00
43
המשקיף02/06/2023 16:59
תחפש משקיע יהודי יותר טוב במצב של ביתר היום יש מלא משקיעים לביתר יש שם טוב בתקופה הזאת תביא את טביב הוא ישמח ויש לנו בעלי קבוצה שמבינים כדורגל יותר מכל בעל קבוצה אחרת ו
בית"ר הדגל של המדינה
השב   •  00
42
משה02/06/2023 15:46
ברק אברמוב וכפיר אדרי עשו עבודה מדהימה בבוגרים, אבל עצוב לשמוע שהוא אומר שיש שחיתות במחלקת הנוער וכל אחד עושה מה שרוצה.
הרסו דור שלם של שחקנים
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
41
אורן02/06/2023 11:20
קראתי את כל הכתבה מסכים כמעט עם הכל. הבן אדם מבין בכדור רגל וגם בעסקים
השתגעתי בגללה
השב   •  00
40
שלומי02/06/2023 08:43
אחלה ברק אברהמוב הבאת את ביתר לימים של דדש ואברהם לוי אתה תותח
השב   •  00
39
אבירם02/06/2023 07:41
כל מילה בסלע,ברק תמישיך בדרך שלך אנחנו איתך עם המון סבלנות
השב   •  00
38
צהוב עמוק02/06/2023 07:39
ברק יישר כח העם איתך.
ולכל המתחזים תמשיכו לאכול את הלב.
השב   •  00
37
איש קש02/06/2023 05:57
הילכו שלושה יחדיו בלתי אם נועדו
השב   •  00
36
ראובן02/06/2023 01:37
יא צדיק! כל הכבוד! אבל עכשיו חייבים המשכיות,תן לאספרייה עוד קצת כמה שחקנים מבשלים וכובשים 20 שערים בעונה?
תביאו בלם ברזל וכן תעלו תמספר זרים באמת נמאס מהחוק הזה כבר
השב   •  00
35
אוהבים את אברמוב02/06/2023 01:02
אברמוב אתה מלך אוהבים אותך °°|
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
34
יואב02/06/2023 00:46
קיצר עובדים עליינו כל המשחקים מכורים עכשיו ראיתי איך שופט נותן פנדל שלא היה בחיים אקוודור קיבלו מתנה השופט אומר פנדל הואר קורא לו להגיד שלא היה ונותן עדיין הכל מכור עוד כמה שנים מלא שופטים בעולם ישבו בכלא אצלנו ישבו כמה שופטים בכירים בכלא אני מתבייש שאני אוהב תענף שנהיה מסריח טפי
השב   •  00
33
ביתר02/06/2023 00:10
אחלה אברמוב אוהבים אותך מאמינים בך ומאחוריך באש ובמים .ביתרי בנשמה
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
32
Ronny02/06/2023 00:03
בעל בית ערבי ליתר אולי הנהלה ממרץ ומאמן ממפלגת העבודה. הוא חי בסרט
השב   •  00
31
שאול02/06/2023 00:01
בחור ממש חכם ולגמרי צודק בנושא הזרים,השאלה האם הוא יכול לבנות קבוצה שתביא את ביתר לבתים של אירופה מה ששווה לביתר לפחות 6 מיליון יורו ופותר לה את כל הבעיות הכלכליות. ואם גרסיה ימכר אז לגמרי יש כסף.
אם שועה לא חותם על חוזה חדש ביתר תהיה חייבת למכור אותו,השאלה רק בכמה
השב   •  00
30
אלי וקנין01/06/2023 23:49
ברק אברמוב.אתה איש ככם.הרבה זמן לא נהנתי מראיון כמו זה עניני ישר.אוהב ביתר אמיתי.ישר כוח.
הסכמתי עם כל מילה שלך בראיון
שאלוהים יברך אותך אמן
הלב שלי תמיד יהיה צהוב-שחור
השב   •  00
29
נירוס01/06/2023 23:47
שייח?הוא לא אמור להיות מוסלמי?
מעניין איך הקהל יגיב הרי אין דבר כזה מוסלמי אצלם?
ממתין להתפתחות….
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  00
28
דודי01/06/2023 23:34
חד משמעית הבנאדם הכי מבין כדורגל, ורואים את האהדה שלו ואהבה שלו לכדורגל. הלוואי שיחתים גם את קנדיל וגם את אבישי
מקווה שיחתים את סיסה והלוואי שנקנה את אורי דהן לחוזה ארוך
בכל מקרה בטרייד עם מכבי יש כמה שחקנים שיכולים להתאים
נחמני הבלם, דן ביטון , לא יודע לגבי אילון אלמוג ומתן חוזז.
ממכבי חיפה היה נחמד ביותר לעשות איחוד עם ציבוטה.
השב   •  00
27
רמי01/06/2023 23:15
מתי סוגרים את הפח אשפה הזה ביתר
השב   •  00
26
שון01/06/2023 23:11
הבוכרי בא לסובב את הכורדים שמאמינים לו ח הולך לפרק להם תתח.
אדום עולה בבלומפילד
השב   •  00
25
אלי01/06/2023 23:09
נראה לי הבן אדם הולך לדפוק עקיצה ולברוח
ירושלים מלחמה!
השב   •  00
24
יגאל01/06/2023 22:58
כל הכבוד לאברמוב! הצליח כבר יותר מטביב וחוגג. אברמוב תדאג להעלות את מספר הזרים ותהיה מלך!
השב   •  00
23
שלומי01/06/2023 22:56
המפתחות אצלך ברק
סומכים עלייך
השב   •  00
22
מתן01/06/2023 22:53
אברמוב היקר אתה יכול ללכת יחד איתם תתעורר אנחנו ביתר ירושלים לא בני יהודה
בית"ר הדגל של המדינה
השב   •  00
21
מחנה יהודה01/06/2023 22:43
אוהדי בני יהודה צדקו אברמוב בא לעשות קופה וסיבוב ולברוח ולהשאיר הרס וחורבן
השב   •  00
20
בלבול הזועם01/06/2023 22:38
מישהו יכול לאמר לי את ההבדל בין חוגג לליצן הערס הזה ?
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  00
ישראלי מודאג01/06/2023 23:17
ערס אולטימטיבי, חי ונושם גועל-בגללו וכגלל דומיו הרבים המדינה והכורגל נחות וישאר כזה
השב   •  00
19
יציע מערבי טדי01/06/2023 22:28
הרבה מתחזים פה באתר אז שיהיה לכם בתאבון והמשך אכילת לב.לאברמוב ישר כח כל הכבוד.
השב   •  00
18
ביתרי בדם01/06/2023 22:22
ח איזה גבר הסתבלט על חוגג
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
17
משה01/06/2023 22:10
אחלה בעלים,באמת מבין כדורגל. אי אפשר לבנות נוער בשנה לקבוצה עם חובות אחרי שחוגג וטביב ריסקו אותה.
וכן חשוב גם להעלות את מכסת הזרים מכל הסיבות שאברמוב תיאר
מקווה שיצליח השנה לחזק את ביתר ולקחת אותה לראשונה לשלב בתים באירופה
השב   •  00
16
ליצן גדול זה..כולה לקחתם גביע01/06/2023 22:07
איזה שיח יבוא לליגת העל פח בישראל יליצן
השב   •  00
15
י01/06/2023 22:03
רק בזכות אברמוב אבוקסיס הפסיק לשחק עם שלושה בלמים. אני עדיין סבור שאבוקסיס מאמן הגנתי. ואם בעונה הקרובה הוא לא ישחק כדי ליזום ולשלוט במשחק אז הוא צריך ללכת. שיתאים עצמו לדי אן איי הביתרי או שיחפש לו מקום עבודה אחר
בית"ר הדגל של המדינה
השב   •  00
14
טל01/06/2023 22:00
מחקת מועדון פאר בכדורגל הישראלי ( בני יהודה) שמשקמים את ההריסות שהותרת.אתה צריך להתבייש.
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  00
13
יוסי01/06/2023 21:59
הכל מכור מראש הצגה אם נתניה היתה זוכה והקהל של נתניה היה פורץ לדשא ומבריח את הנשיא היו מורידים את נתניה ליגה ושוללים ממנה את הגביע בכדורגל הקומבינה בארץ לא נוגעים בביתר כי כולם עסקנים וכנ״ל חיפה באר שבע אלונה ובמובן מכבי תל אביב
השב   •  00
12
ירושלמי01/06/2023 21:57
מה יש לך? אתה דפוק? איזה שיח?
רוצה למכור אותנו לערבים?
לא מספיק מה שקורה מסביב בארץ?
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
11
אבירם01/06/2023 21:45
מוריד את הכובע בפני אברמוב. מודה שחשבתי שהוא טמבל שלא מבין דבר אבל כל מה שהוא עושה ואומר מתחילת העונה מוכיחה לי כי טעיתי. בנה קבוצה מצויינת עם מגבלות לא פשוטות. נתן יד חופשית למאמן. הביא כסף. מבין את חשיבות העלאת מספר הזרים. לא משחרר שחקנים בחינם אבל גם לא מקפיץ להם תחוזה. מעמיד מטרות גבוהות אבל ריאליות. יצא אחלה גבר
השב   •  00
רן01/06/2023 22:01
ח ח ח ח ח ח ח גדול אתה
אדום עולה בבלומפילד
השב   •  00
10
כורדי01/06/2023 21:41
אברמוב זה תחילת הסוף שלך אתה זמני כאן קח את אבוקסיס ועוף מכאן
השב   •  00
שי01/06/2023 22:53
שתוק יפרימיטיב
השב   •  00
הכורדי האמיתי02/06/2023 17:02
איזה כורדי אתה נראה לי כורדי מתחזה
הלב שלי תמיד יהיה צהוב-שחור
השב   •  00
9
שי01/06/2023 21:40
ברק אברמוב
תודה רבה על מה שאתה עודה עבור המועדון
אוהבים אותך !
הלב שלי תמיד יהיה צהוב-שחור
השב   •  00
8
שחר01/06/2023 21:39
לקח גביע וחושב שבאמת יש לו קבוצה, כאילו לא עשו במכנסיים כל השנה
השב   •  00
שר01/06/2023 23:28
שחר תתבייש לך
בית"ר הדגל של המדינה
השב   •  00
7
אילן01/06/2023 21:27
מספר סיפורים על לשקם את הנוער בנתיים לא מנהל מקצועי לא מאמנים ועוד משחרר שחקנים הנוער בלי חשבון הכי נוח לו שישארו הלאומית מר סושי ביתר זה לא בני יהודה בלי נוער אין עתיד
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
6
ביתר ירושלים01/06/2023 21:27
צודק בכל מילה עובד נכון אחלה אברמוב
בית"ר הדגל של המדינה
השב   •  00
5
טל01/06/2023 21:11
ימכור כל מה שצריך בלי סנטימנטים
בא לעשות קופה וימכור את הסמל הביתרי
לערבים?
הלב שלי תמיד יהיה צהוב-שחור
השב   •  00
4
קובי01/06/2023 21:06
סע סע רוצה לעשות קופה ולברוח נוכל
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
3
בכלל לא01/06/2023 21:04
הוא לא פוזל לבית וגן
איש ישר הגון ונדיב
תורם בסתר מלח הארץ
השב   •  00
2
משה01/06/2023 20:52
כמו שאמרת החיזוק של ניקולסקו, תומר ותמיר עדי עשה את ההבדל. תסגור כבר אותם לעונה הבאה!
השב   •  00
1
מאיר01/06/2023 20:50
יאלה לך איזה שייח בראש שלך
הלב שלי תמיד יהיה צהוב-שחור
השב   •  00
אסור לפספס
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */