יום שבת, 06.07.2024 שעה 15:03

ג'וקוביץ' ניצח את קובאצ'ביץ' ברולאן גארוס

פתיחה חלק לג'וקר ברולאן גארוס: הסרבי רשם 3:6, 2:6 ו-6:7 על האמריקאי בדרך לסיבוב הבא בטורניר החימר היוקרתי. אלקרס הפייבוריט רשם ניצחון קליל

|
נובאק ג'וקוביץ' (רויטרס)
נובאק ג'וקוביץ' (רויטרס)

הרולאן גארוס החל ובהיעדרו של מלך החימר, רפאל נדאל, כל העיניים נשואות באופן טבעי לנובאק ג’וקוביץ’. הג’וקר הסרבי מחפש לזכות בגראנד סלאם ה-23 שלו בקריירה ולעלות לראשונה בהיסטוריה לפסגת תארי המייג’ור, כשבינתיים משחקו הראשון של הסרבי עבר בצורה חלקה.

המדורג 3 בעולם, שעל הנייר גם לא הגיע כפייבוריט הגדול לזכות, היה רחוק מלהבריק, אך גבר 0:3 במערכות על אלכסנדר קובאצ’ביץ’ האמריקאי (114 בעולם) עם 3:6, 2:6 ו-6:7(1). נובאק היה הרחק משיאו בתקופה האחרונה בתחרויות השונות על המשטח האדום ומעניין יהיה לראות האם שוב יתעלה במאני טיים ובבמה הכי גדולה של עונת חימר, עכשיו כשרפא אינו הצ’אנס גדול מתמיד.

קרלוס אלקרס (רויטרס)קרלוס אלקרס (רויטרס)

הפייבוריט הבכיר לזכייה בגביע, קרלוס אלקרס, טייל בדרך לשלב הבא עם 0:6, 2:6, 5:7 על פלאביו קובולי האיטלקי אחרי שעה ו-59 דקות. דומיניק תים ובוטיק ואן דה זאנדשלופ, שהיו צריכים לעבור לפחות סיבוב אחד, הודחו. האוסטרי נוצח בידי פדרו קאצ’ין, ההולנדי הפסיד לטיאגו אגוסטין טיראנטה שאפילו לא ב-100 הראשונים. אחרי שנובאק עלה, בן טיפוחיו הסרבי הצעיר, חאמד מדז’דוביץ’, מתקשה להתרומם והודח על ידי מרקוס גירון האמריקאי הבינוני.

מוקדם יותר היו אלה אלכס דה מינור, דניס שפובלוב, דייגו שוורצמן, אסלן קראצב ורוברטו באוטיסטה אגוט שהמשיכו לשלב הבא. האוסטרלי רשם 1:6, 7:5, 1:6, 3:6 על אילייה איבשקה, הקנדי ניצח 4:6, 5:7, 6:4, 6:3, 3:6 את ברנדון נקשימה האמריקאי בתום מותחן. הארגנטינאי-יהודי, שלא הגיע כפייבוריט למפגש ונמצא בתקופה רעה, חזר מפיגור 2:0 במערכות לניצחון על ברנבה זאפטה מיראלס אחרי 4:6 במערכה החמישית.

דייגו שוורצמן (רויטרס)דייגו שוורצמן (רויטרס)

הרוסי שגדל בישראל ניצח 3:6, 7:6(4), 1:6, 2:6 את אלכסיי פופירין, הספרדי רשם ניצחון חלק אחרי 6:7(4), 1:6, 1:6 על וו יאבינג הסיני העולה. קמרון נורי התקשה, אך לבסוף שלח את בנואה פר המקומי הביתה אחרי 5:7, 6:4, 6:3, 1:6, 4:6 בתום 3 שעות ו-36 דקות.

בנוסף, פאביו פוניני, האיטלקי המאוד לא יציב שמתמחה על החימר, הרשים עם 4:6, 4:6, 3:6 על פליקס אוז’ה אליאסים הדועך. בורנה צ’וריץ’ שמלא בכישרון אך גם מאוד לא יציב בתוצאות וביכולת שלו עלה, הקרואטי ניצח 1:3 במערכות את פדריקו קורייה הארגנטינאי. מי שעוד עלו שלב היה אלכסנדר דוידוביץ’ פוקינה, פרנסס טיאפו שהרשים מול פיליפ קראיינוביץ’ הסרבי, ויאניק סינר שפירק את אלכסנדר מולר (101 בעולם).

סביטולינה וגרסיה עלו לשלב הבא בתחרות הנשים

אלינה סביטולינה, אשתו של גאל מונפיס כידוע, ניצחה את מרטינה טרביצאן האיטלקייה עם 2:6, 2:6, קרולין גרסיה רשמה 6:7(4), 6:4, 4:6 על וואנג הסינית. בנוסף, בלינקובה שלחה הביתה את בונאבנטורה הבלגית אחרי 2:6, 0:6 ופוטינצבה ניצחה בסיום קרב צמוד את זנבסקה הבלגית, זה נגמר עם 5:7, 6:7(3) בתום שעתיים ו-18 דקות.

בהמשך, מי שרשמה ניצחון חד וחלק הייתה הברזילאית ביאטריז מאיה-חדד עם 0:6, 1:6 על טטיאנה מריה, המדורגת 14 סגרה עניין תוך שעה ו-6 דקות בלבד. שמידלובה הסלובקית ניצחה את קודרמטובה הרוסייה עם 3:6, 1:6, אך רוסייה אחרת שעלתה היא אלכסנדרובה, כמו גם ילנה אוסטפנקו (17 בעולם), שניצחה את תרזה מרטינקובה הצ’כית.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */