יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:29
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

"אמרתי לשחקנים שזה אולי הריקוד האחרון שלנו"

לאחר הבטחת האליפות עם מכבי חיפה, ברק בכר התייחס לעזיבתו הצפויה לכוכב: "הידיעות על המעבר הפעילו עליי לחץ, לפי התוצאות זו חיפה הטובה ביותר"

|
ברק בכר מרוצה (עמרי שטיין)
ברק בכר מרוצה (עמרי שטיין)

הוא עשה את זה. ברק בכר השלים פעם שנייה זכייה שלישית ברציפות עם קבוצה באליפות, כשלפני כן המאמן המעוטר עשה את זה עם הפועל באר שבע. בכך, לבכר כבר יש שש אליפויות בישראל, ורגע לאחר שהבטיח את הצלחת כשמכבי חיפה חגגה עם 1:5 על מכבי נתניה, מאמן הירוקים התפנה לדבר.

בכר פתח את דבריו: “העונה הזאת הייתה מאוד ארוכה ורצינו כבר לסיים את זה. יכולנו לעשות את זה הרבה לפני כן וככל שזה נמשך יותר זה היה יותר מתוק. זו הייתה תקופה מאוד מרגשת, מתישה ויש המון רגשות ומחשבות”.

עוד הוסיף מאמן הירוקים: “מצד אחד חושבים קדימה ומצד שני רוצים לסיים את זה ולא רוצים להסתבך. עשינו את זה הצורה טובה ומתוקה. מה שצריך כרגע זה לחגוג וליהנות מהחוויה הזאת, וסיימנו שלוש שנים אדירות וקמפיין ליגת האלופות –  זה חלום ומשהו שעוד לא היה. מהמשחק הראשון נגד אולימפיאקוס והחזרה נגד הכוכב והמהפכים בליגה – היה אופי מאוד גדול של השחקנים וגם אומץ. הקבוצה הזאת הייתה מאוד אמיצה והם גם גרמו לי להיות אמיץ. יש פה חבר’ה מאוד איכותיים. לא ציפיתי ל-1:5 הערב, אבל זאת הקבוצה שלנו”.

מסע"ת חיפה לאחר הזכיה באליפות!

על הגדולה של הקבוצה הזו של מכבי חיפה אמר בכר: האם זו מכבי חיפה הגדולה ביותר? לפי התוצאות כן. לכל אליפות יש את האיכות שלה, אבל בטח שכשמדובר באליפות שלישית וליגת האלופות זאת היסטוריה ומשהו שלא היה. אני בכלל לא בטוח אם זה משהו שעוד יהיה בעתיד. זה משהו מאוד קשה היום לעשות וכרגע אני מתעסק בלשמוח ופחות לעשות את החישובים.

“יש הרבה רגעים שאתה חושב שזה יכול לברוח, אבל הניצחון על אשדוד, שאם היינו מפסידים ההפרש היה יורד לנקודה, זה היה ניצחון מאוד עוצמתי והכי משמעותי. כשהיינו בפיגור בעשרה שחקנים, אם הם היו כובשים את הפנדל היינו בפער נקודה ולא יודע איפה היינו היום. כל מה שעשינו העונה היה עם לחימה. האליפות הזאת היא של הרבה אופי ואומץ”.

ברק בכר מונף על ידי שחקני מכבי חיפה (עמרי שטיין)ברק בכר מונף על ידי שחקני מכבי חיפה (עמרי שטיין)

עוד אמר המאמן: “זכיתי באליפות במגרש הזה בב”ש מול מכבי ת”א וחשבתי על זה לפני המשחק. איזה אליפות הכי טובה? איזה ילדים אתם הכי אוהדים? את כל האליפויות אני אוהב. גם בב”ש עם קמפיינים באירופה, וגם פה לקחת אליפויות עם קבוצה שאני אוהד, בטח האליפות הזו שזו האליפות האחרונה. התאמנו את עצמנו לשחקנים ולהתפתחות שיש וזו גם ההתפתחות שלי ושל הצוות”. 

על ההתפתחות שלו כמאמן אמר בכר: “רק מי שנמצא בתוך המועדון מבין כמה מעטפת יש שפה. בכל המועדון יש אנרגיות כל כך טובות. בקריית שמונה הייתי הכל והיום זה מתחלק בכל כך הרבה אנשים. לכל אחד יש את הצוות שלו. כולם עושים עבודה כל כך מדהימה, יש כל כך הרבה אנשים שעושים עבודת קודש במועדון הזה וכיף להיות חלק מזה”.

ברק בכר בטירוף (עמרי שטיין)ברק בכר בטירוף (עמרי שטיין)

על מעברו הצפוי של בכר לכוכב האדום בלגרד, עליו פורסם לראשונה ב-ONE, אמר המאמן: “היה הרבה לחץ והיה ברור לי שברגע שיהיו תוצאות פחות טובות הכל יהיה עליי. מהרגע הראשון הסברתי לשחקנים שיכול להיות שזה יהיה הריקוד האחרון שלנו ביחד ויכול להיות שגם יהיו שחקנים שלא יהיו פה בעונה הבאה, ולכן הם הבינו שהיה צריך לסיים את זה בצורה טובה. זה הצריך יותר ממני ומהצוות ועשינו פה משהו מדהים. האם לא אהיה במכבי חיפה בעונה הבאה? נדע את זה בקרוב. אני לא רוצה לחשוף כרגע דברים, זה יהיה לא אחראי”.

עוד הוסיף מאמן האלופה: “כל מה שקורה פה מאוד מרגש ואמוציונלי, אבל נשארו לנו חמישה ימים לשמוח וליהנות, ומספיק נדבר ונדון בעתידי. השירים של האוהדים מאוד נקלטים בראש ואני שר אותם לא רק במקלחת, אלא בנסיעות. באליפות של ב”ש שרתי עם אייל גולן והבנות שלי צוחקות עליי עד היום הזה, אז אני מעדיף לא לעשות את זה עכשיו”. 

דניאל סונדגרן שופך שמפניה על ברק בכר (רדאד ג'בארה)דניאל סונדגרן שופך שמפניה על ברק בכר (רדאד ג'בארה)

בכר התייחס להשוואה לדרור קשטן ודוביד שוויצר: “לא דמיינתי את זה. לא חשבתי על זה במהלך השנה. חשבתי לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. רציתי קבוצה דינמית ותוססת שתביא אליפות. זה כיף גדול להיות ברשימה כזאת מכובדת. השאיפה היא תמיד לרצות עוד, אני מודה לשחקנים על העבודה ולקהל המטורף שלנו על התמיכה כי אין דבר כזה גם באירופה. עכשיו נחגוג”.

דני ענבר אמר: “אחרי ההפסד 3:2 לכפר סבא התחלנו לבנות את הקבוצה מנטלית. שם בדיוק נטע לביא תותח העל וצ’ירון שרי היו שני אנשים ששינו את המבנה של הקבוצה הזאת בעצמם. אחר כך באה השושלת. הקטע הקשה ביותר זה להתחיל את זה, ולביא ושרי עשו זאת”.

ברק בכר בטירוף (רדאד ג'בארה)ברק בכר בטירוף (רדאד ג'בארה)

גיא צרפתי אמר: “זה יום מרגש בשבילנו, יש הרבה דברים שאפשר לומר. עברנו חוויות אדירות. אחד הדברים שהיו חשובים כשהגענו זה להתחבר לקהל. ההתנהלות של כולם כצוות עזרה לנו להגיע לאירופה ולליגת האלופות. הייתה החלטה בפלייאוף העליון לשחק התקפי עם כל הכלים ההתקפיים שלנו, הכי התקפי שיש, בלי לחזק הגנה או קישור. ברק עשה מעשה אמיץ וזה הצליח בגדול. זה ברק בכר, זו הדרך שלו”.

אדם דיוויד שיתף: “לא בטוח שזו אליפות מיוחדת מהקודמות. כל אחת עם הסיפור שלה עברנו עונה ארוכה וזו חוויה מיוחדת”. גיא וייזינגר הוסיף: “האליפות הזאת היא השישית שלי בשמונה השנים האחרונות והיא מיוחדת.  זו פעם ראשונה שקבוצה עושה ליגת אלופות ואז אליפות. היה פה משהו אחר, קשה מאוד לעשות את זה”.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (שחר גרוס)שחקני מכבי חיפה חוגגים (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */