יום רביעי, 19.02.2025 שעה 20:26
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה ספרדית 24-25
5125-6524ברצלונה1
5123-5224ריאל מדריד2
5016-3924אתלטיקו מדריד3
4521-3724אתלטיק בילבאו4
4135-4724ויאריאל5
3525-2724ראיו וייקאנו6
3430-2324מיורקה7
3231-3024בטיס8
3233-2924אוססונה9
3135-3224ג'ירונה10
3123-2024ריאל סוסיאדד11
3134-2924סביליה12
3018-2024חטאפה13
2938-3524סלטה ויגו14
2436-2324אספניול15
2435-2224לגאנס16
2341-2924לאס פלמאס17
2338-2524ולנסיה18
2238-2824אלאבס19
1552-1524ויאדוליד20

"לא מבין למה לא בדקו ב-VAR, הכדור היה בחוץ"

קרלו אנצ'לוטי זעם על שופטי המסך שלא בדקו האם הכדור של סילבה עבר את הקו בשער של דה ברוינה. בדיקה הוכיחה שהכדור עבר, אך השער חוקי. ההסבר בפנים

|
הטכנולוגיה של ביין מוכיחה: הכדור של ברנרדו סילבה עבר את הקו. אך האם השער באמת היה צריך להיפסל? (צילו
הטכנולוגיה של ביין מוכיחה: הכדור של ברנרדו סילבה עבר את הקו. אך האם השער באמת היה צריך להיפסל? (צילו

בריאל מדריד זועמים. הבלאנקוס סיימו ב-1:1 את המשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות מול מנצ’סטר סיטי, כאשר במרכז השיח עמדה הטענה של הקבוצה לטעות שיפוט שחרצה את גורל ההתמודדות ואפשרה לאורחת להעביר את ההכרעה לאנגליה בשבוע הבא. 

מדובר כמובן על השער של קווין דה ברוינה. חצי דקה לפני השער, הכדור היה אצל ברנרדו סילבה בסמוך לקו מחצית המגרש, ונראה היה שחצה את הקו במלוא היקפו. הרשת “ביין ספורט” בדקו את המקרה עם טכנולוגיית תלת מימד שקבעה שהכדור עבר בוודאות את הקו במלוא היקפו. למרות זאת יש לציין כי לאחר המקרה, הכדור עבר לשליטה מלאה של שחקני ריאל מדריד עוד לפני השער, כך שהשאלה בדבר חוקיותו של השער נותרה בספק. 

מי שכמובן נשמע מתוסכל בסיום היה מאמן ריאל, קרלו אנצ’לוטי, שאמר: “הכדור היה בחוץ, אני לא מבין למה לא בדקו את המקרה הזה ב-VAR”. אגב, אנצ’לוטי רשם היסטוריה קטנה מבחינתו, כאשר השתווה לאלכס פרגוסון עם 190 משחקים בהם אימן בליגת האלופות, כמאמן שאימן את כמות המשחקים הגדולה ביותר במפעל. 

המאמן הוסיף בעצבים: “הראו בטכנולוגיה שהכדור היה בחוץ, כולם ראו את זה, אבל ה-VAR לא. אנחנו מרוצים מהמשחק שלנו, אבל השופט לא שם לב להרבה דברים. הולאנד? לא התרכזנו בו, המטרה של מודריץ’, קרוס ו-ואלוורדה הייתה לעצור את גונדואן ודה ברוינה בין הקווים. הגיע לנו לנצח, אבל יש תחושה טובה לקראת הגומלין”.

אנצאנצ'לוטי זועם על השופט (רויטרס)

בצד המקצועי, המאמן שיבח את אנטוניו רודיגר, שהחליף את אדר מיליטאו המורחק ושיתק לאורך כל השחק את ארלינג הולאנד: “לרודיגר יש המון ניסיון ואיכות, הוא הגן בצורה נהדרת, הוא ואלאבה היו מצוינים, לסיטי לא היו הרבה מצבים”. 

לוקה מודריץ’ הוסיף: “השופט היה צריך לתת לנו קרן לפני השער של סיטי, חבל. הם לא יצרו הרבה מצבים, ניתן הכל במנצ’סטר. הגיע לנו יותר, מאמינים שאפשר לנצח שם”. דני קרבחאל הוסיף: “השופט אמר שהוא בדק ושהכדור לא יצא מהמגרש”. ארסן ונגר התייחס למהלך וטען: “היו חייבים לבדוק את המהלך ב-VAR”.

אנצאנצ'לוטי בשיחה עם השופט (רויטרס)

מנגד, למרות הזעם של ריאל מדריד, אפילו ב’מארקה’, כלי התקשורת הבכיר של בירת ספרד, נטען כי: “ה-VAR לא יכול לבדוק את זה, כי ההתקפה של האנגלים מתחילה מאוחר יותר, הרבה אחרי איבוד הכדור של קמאבינגה. אי אפשר לבדוק את המהלך כל כך הרבה אחורה".

בתוך כך, ב’יורוספורט’ מדווחים שגורמים באופ”א הודו שהכדור של ברנרדו סילבה אכן היה בחוץ, אבל ב-VAR לא היו יכולים להתערב מאחר שהכדור כבר היה ברגליים של ריאל מדריד ולאחר מכן היא איבדה אותו, ולכן זה נחשב למהלך חדש. הייתה טעות, אבל לא ניתן היה לשנותה.

ברנרדו משתלט (צילום מסך)ברנרדו משתלט (צילום מסך)
לכתבה זו התפרסמו 112 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 112 תגובות ב-73 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
73
סקודה13/05/23, 21:54
אם הכדור עבר ליריב לאחר שיצא החוצה זה כמו חוק יתרון.שער חוקי לחלוטין וטוב עשה השופט
השב   •  00
72
יובל11/05/23, 15:48
זה ביזיון שבvar לא בדקו את זה
השב   •  00
71
אזרח פשוט משקיף מהצד11/05/23, 12:20
לא בוכים על חלב שנשפך מה שהיה היה להסתכל קדימה
השב   •  00
70
מןמחה11/05/23, 10:39
אין טעות השער חוקי וההסבר פשוט חוקת פיפא המתוקנת קובעת שבמקרה כזה היות והכדור הגיע ליריבה המשחק נמשך אם היה מגיע לשחקן סיטי היה מופסק וניתנת בעיטת חוץ זה בדוק במאה אחוז זה נקרא חוק בנגיעה הראשונה זה מאוד דומה למתן יתרון לשחקן אפילו בעבירה אם הכדור נשאר אצל קבוצתו ולא עובר ליריבה המטרה יותר משחק טפחות איבודים זמן תראה כמה מוסיפים באירופה תוספת זמן כמעט 10 דקות ויותר כמעט כל משחק כמו הארכה כלומר 2 הארכות זה השיטה פחות בזבוז זמן
השב   •  00
69
לא בוכים10/05/23, 22:13
על שופטים הם אומרים. עכשיו קשה להם לעשות קומבינות אז מתחילים לבכות
השב   •  00
68
מר קראב10/05/23, 22:04
כמות המשחקים שמכרו לריאל לא משתווה ולא קרוב לטעויות שיפוט שעשו נגדם. קבוצה שתמיד תמצא סיבות להפסד שלה.
השב   •  00
מדרידסטה11/05/23, 04:56
נו אוהד פחצלונה בכיין
לא נורא שנה הבאה תהיה לכם הזדמנות לפגוש אותנו בדרך לעוד גביע אלופות
השב   •  00
ברצלונה בנשמה11/05/23, 15:19
יטמבל ריאל המסכנים האלה עם כל הכסף שלכם אתם משחדים שופטים ימיסכן אמן תמות
השב   •  00
67
ערן10/05/23, 21:46
המנדרילים תמיד בוכים .
פלורנטינו לא שיחד את השופטים .
אכלו לי שתו לי
השב   •  00
66
גיא10/05/23, 20:46
שופט מכור עזבו את החוץ,אבל שלושה פעמים יש יד ברחבה,שתיים באמת היו צמודות אחת היה מגיע פנדל לריאל,השופט פעם אחת לא בודק בvar? צהובים שלא נתנו,ורק שלוש דקות תוספת זמן עם כל השכיבה על הדשא בכל נגיעה.
השב   •  00
אבי11/05/23, 06:06
שום נגיעת יד לא הייתה שווה פנדל כולם היו צמודות לגוף
הגיע הזמן שיבטלו את השטות הזאת של יד ברחבה פנדל עונש גדול מידי אפשר לעשות שתח נגיעות
והחלטה שפנדל ינתן רק עם הכדור היה בדרכן לשער
כמובן שמי שיחסום בכוונה כדור עם היד יענש באדום ופנדל
השב   •  00
מדרידיסטה12/05/23, 18:40
וואלה בקטע הזה אתה צודק לא כל יד קטן זה שריקה לפנדל זה טיפשי רק אם זה ממש בדרך לשער או שזה היה עד מכוונת
השב   •  00
65
חיפה10/05/23, 19:48
כמו המקרה שלנו עם הפועל ירושלים..אותו דבר ואישרו תגול.
השב   •  00
64
דניאל10/05/23, 18:54
מישהו צריך להסביר פה לילדים בני ה13 חוקים פשוטים של כדורגל. אם ריאל היתה לוקחת את הכדור בחזרה אחרי האיבוד לגול של סיטי וריאל היתה מבקיעה, זה היה גול חוקי לכל דבר, בדיוק כמו שהגול של סיטי חוקי. תפסיקו לחפש סיבות לריב, להתלונן ולבכות. תלמדו לקבל עובדות ולהתקדם. הכדור יצא במהלך של הקבוצה הנגדית לכן הגול חוקי.
השב   •  00
63
מדרידאי10/05/23, 16:35
לא מבין על מה המאומה ברעל מדריד . הם הקבוצה עם ההחלטות הבלתי צודקות שהופכות לצודקות שמרבית המקרים נשרקים דווקא לטובתם מכל מיני סיבות של קשרי פלורנטינו פרז עם השופטים ההתאחדות וליגת אלופות…
השב   •   00
62
עדי10/05/23, 16:30
זה נראה שלאופא נמאס שריאל לוקחת כל שנה.הקטארים והדובאיים שופכים מיליארדים אז מה הבעיה לקנות שופטים?
השב   •  00
61
גדי10/05/23, 16:27
שופט מכור!גול חוקי!
השב   •  00
60
מישהו10/05/23, 15:11
הבעיה זה לא מתי התחיל המהלך הבעיה זה השיפוט המגמתי נגד ריאל לאורך כל המשחק.
קמבינגה מקבל צהוב אחרי שהוא בקושי נוגע בשחקן של סיטי ברנרדו סילבה נכנס עם הפקקים לרגל של קמבינגה וזה כרטיס אדום וה var לא התערב(אם זה היה הפוך החינוך הקטלוני של גוורדיולה היה גורם לשחקן סיטי לעשות 3,000 סלטות וסיבובים היה נשכב שעה על הדשא ואז שחקן של ריאל כן היה מקבל אדום).אז לא קמבינגה לא צריך להתפתל מכאבים בשביל שיהיה אדום והיה אדום ברור.
בנוסף השריקות הקטנות וכשאתה שורק נגד קבוצה הרבה כאלה בסוף זה ישפיע וזה מה שקרה.קרן ברורה וחוץ ברור שלא ניתנו לריאל בהפרש של 10 שניות ובסוף זה הוביל לשער של סיטי
השב   •  00
59
אחתי10/05/23, 14:48
לכל אוהדי בארסה שפה. תעזבו שאתם לא אמורים להיות פה בכתבה הזאת כי מה זה קשור אליכם. אתם בליגה אירופה עם שאר הקטנות. אז שקט בבקשה. ותדברו שיהיה לכם על מה. חבורת קנאים
השב   •  00
יוגה10/05/23, 15:33
14 נקודות הפרש .
השב   •  00
מדרידאי10/05/23, 17:56
מתי זכיתם באלופות תזכיר לי
השב   •  00
58
גועל נפש של שיפוט. ורק תירוצים לפדיחה שלהם10/05/23, 14:43
שער לא חוקי ב100 אחוז. מה זה משנה שהכדור היה אצל ריאל אחר כך. כי השופט לא נתן קרן אם היה נותן את הקרן כל מהלך המשחק היה משתנה כנראה. כרגיל מקפחים את ריאל ואז עוד מדברים שהם מקבלים שריקות במקום הפוך. כל השירות של הואר עם ריאל היה נגד ריאל ובגדול.
השב   •  00
ריאל הבכיינים11/05/23, 15:22
חוקי וחצי יחרא
השב   •  00
57
קא10/05/23, 14:29
מה שאומר שכל הכדורגל מושחת ההימורים
השב   •  00
56
אני10/05/23, 12:02
כל כך הרבה אחורה? מה זאת השטויות האלה? מדובר ב30 שניות! היו הרבה תקדימים שהבקעו גולים בסיום המהלך ואז אחרי הבדיקה בסלו את הגול!
השב   •  00
החוץ לא היה חלק מהמהלך12/05/23, 13:32
..
השב   •  00
55
רפי10/05/23, 11:43
נו באמת כמה דקות הוא רוצה ללכת אחורה. רבע שעה לפני השער של ריאל הייתה עבירה?שלא נשרקה אז אולי נפסול את השער. שיפסיקו לבכות ריאל
השב   •  00
54
טל10/05/23, 11:07
כמה עוד אפשר להעזר במצלמות
מה רוצה אנצלוטי שילכו אחורה 10 דק .
מאז שהיה חוץ היתה כדקת משחק של ריאל בכדור
השב   •  00
53
שופט חלש10/05/23, 10:51
בקיצור בלוף הוואר הזה אם הגול לא נפסל.
העיקר כל יד שטותית ברחבה בודקים שעה
השב   •  00
52
דני10/05/23, 10:36
אין קשר ישיר בין החוץ (אם היה). לשער.
הכדור עבר לשחקני ריאל שאיבדו אותו ואז החל המהלך
שבסיומו הובקע השער.
השב   •  00
אריאל10/05/23, 14:21
רק שכחת לציין ששחקני ריאל עצרו את המשחק כשהכדור יצא וחזרו לשחק רק כי לא הייתה להם ברירה.
הכדור הגיע לריאל אחרי שקודם כל הם עצרו את המשחק שלהם
השב   •  00
מה12/05/23, 13:33
מה המצב איזה משחק ראית אדוני
השב   •  00
51
מלכת אירופה10/05/23, 10:13
אנצלוטי יבכיין הרי תפרקו אותם באיטיחאד כמו שאתם עושים לכל קבוצה מאנגליה אז תן להם לפחות להאמין ..
השב   •  00
50
אריק10/05/23, 09:39
ברור שאופא סימנה לה את מי היא רוצה אלופה הכל שקר וכזב שקרנים עם רישיון לשקר מהתאחדות האירופית גם השופטים שקרנים אחד יותר גדול מהשני
השב   •  00
49
דינו מסרביה10/05/23, 09:35
לבאר שבע פסלו שער על חצי מזה,ליפן אישרו שער בדיוק כמו השער הזה !! והמסקנה ?? אם זה היה שער של חיפה היו מאשרים בלי לבדוק !! והמסקנה האמיתית : גנבו ניצחון של 100 אחוז לבאר שבע !! ועכשיו שריאל יעשו חמוצים כי אישרו שער שהיו צריכים לבאר שבע והם בוכים עכשיו בדיוק כמו הבכי של מכבי חיפה !! באליפות זוכים רק ביושר ובכבוד !
השב   •  00
בכיינים10/05/23, 10:11
למה הגול של הפועל ירושלים אושר?
הוואר לא מתערב בדברים האלה
השב   •  00
שי10/05/23, 11:04
די לאובססיביות
תתעסק בקבוצה שלך
השב   •  00
48
הה10/05/23, 09:34
כל ההדמיות חרטא אחת גדולה, השאלה מה זווית הצילום, מכל זווית התוצאה תהיה שונה. מה עוד שגם בתמונה זו, הקו החום אינו מקביל לקווי הדשא ונוטה לכיוון אחד. אז די עם השקר, כולם כבר יודעים שהוואר בוחר את ההדמיה שמתאימה לו .
השב   •  00
47
מישהו10/05/23, 09:34
גול לא חוקי שהיה צריך להיפסל,בדיוק כמו שניפסל לריאל שער מאותו מצב מול אייאקס,כשרוצים מחפשים סיבות לאשר,ביזיון,ריאל ניצחה 0-1.
השב   •  00
46
רועי10/05/23, 09:31
שטויות, טכנולוגיה לא מאושרת ולא ברור איך בדיוק עשו את התמונה הזו מהמצלמות שהוצגו בשידור.. אני רק מניח שהם לא קיבלו זוויות צילום אחרות.
בכל מקרה הואר לא יכל להתערב מאחר וקאמבינגה חטף את הכדור וביטל את המהלך של החוץ..
השב   •  00
45
קשקוש10/05/23, 09:29
זו לא טכנלוגיה רשמית סתם קשקוש שהעלו לאינטרנט ויכול להיות לגמרי פייק. וגם אם הדבר הזה, הצל (שהוסף באופן דיגיטלי) של הכדור נוגע בקו אז כמו השער של יפן מול ספרד זה- הכדור לא יצא במלוא היקפו
השב   •  00
44
נירו10/05/23, 09:23
ריאל יצאו בזול !
שלשה צהובים לקרבאחאל ורודיגר לא קיבלו !
אדום לקאמאוינגה לא קיבלו .
הפחדן גוארדיולה לא עשה אפילו חילוף אחד מרוב פחד וזה הבעיה של הסיטי .
עם מאמן אחר היו אתמול מביסים את ריאל , אבל יעשו את זה באנגליה .
השב   •  00
מישהו10/05/23, 10:35
כן גם מגיע 5 פנדלים לסיטי , ו3 אדומים לריאל , וגם שעל לא חוקי - נבדל של ויניסיוס .
די כבר אוהד קטלוני עם השטיות שלך , מביסים את * , אם היה מאמן אחר לא היו קיימים בכלל הסיטי האלה , לך תלמד כדורגל אוהד 2009 .
השב   •  00
בושה12/05/23, 13:35
הוא צודק אבל חוץ מלרודיגר לא הגיע לו צהובים
השב   •  00
43
ח10/05/23, 09:23
טוב שלא מבקשים לבדוק מה קרה במשחק הקודם כדי לפסול את השער.
חצי דקה עברה מהמקרה. הכדור עבר לשליטתם.
על אותו משקל גם את הגול שלהם היה צריך לפסול כי מתחילת המשחק עד הגול הם עשו מספר עברות שלא נשרקו ולא נבדקו ב var.
השב   •  00
42
יוסף10/05/23, 09:13
דיי פשוט, כול שער נבדק, הכדור יצא החוצה השער לא חוקי
השב   •  00
41
חיים10/05/23, 09:09
ריאל זו חבורה של בכיינים. קבוצה ממש לא ספורטיבית.אם אחרי שהכדור נניח יצא עבר לשליטה מלאה של ריאל,אז מה הבעיה בשער החוקי?
השב   •  00
מאי שם10/05/23, 09:37
אכן בכיינים.
השב   •  00
vnchi10/05/23, 10:34
צודק לחלוטין!
השב   •  00
עופר10/05/23, 14:29
לא הייתה שליטה מלאה, ריאל חילצה את הכדור וקמווינגה מסר תחת לחץ ואיבד את הכדור , יש הבדל גדול מכדור חוץ מאשר לחץ של סיטי על שחקני ריאל באיזור הרחבה של ריאל
השב   •  00
ריאל ורדריד11/05/23, 10:35
זה לא משנה , ברגע שריאל החזיקה בכדור יותר מ10 שניות זה נחשב שליטה מלאב
השב   •  00
40
דוד10/05/23, 09:09
שטויות. כאשר הכדור חוצה את קוי המגרש שם המשחק נעצר ולא משנה כמה מהלכים יהיו אחרי אז שלא עיבודו עליכם
השב   •  00
39
חן10/05/23, 08:41
הכדור יצא החוצה
השב   •  00
38
שאדי שימי10/05/23, 08:38
תראה מי מדבר על שופטים בשביל להפעיל לחץ למשחק השני מדבקים על משהו לא בטוח וקדם לשער וגם אחרי זה הכדור היה אצל קאבאנינגה ואיבד תתאר אם שער כזה היה נפסל על משהו ישן לפני הגול הם שכחו את המתנות שקילו לאורך שנים איזה אפסים
השב   •  00
37
Jas10/05/23, 08:37
ה var משתמשים בו תמיד נגד ריאל מדריד בלבד עושים הכל כדי להוציא מדריד מהמפעל הצמפיון ליג בושה
השב   •  00
בארסה10/05/23, 09:17
חלום שלי שלא תבכו לפחות אחרי משחק אחד.. רק אחד איף
השב   •  00
36
לא משנה10/05/23, 08:35
מה שאני מסיק מהמשחק הזה זה שני דברים, מצד אחד ריאל הקבוצה הכי טובה בליגת האלופות (לא מבחינת יכולת), פשוט יודעים מה הטורניר הזה צריך, לא צריך להיות הכי טוב אלא הכי יעיל וזה מה שהם עושים תמיד כבר כמה שנים, ועל זה אין ויכוח ומגיע להם כל המחמאות .. כל הכבוד (ולא נורא לגנוב ניצחונות לפעמים גם כשאתה פחות טוב ובהרכבים חסרים) ..
אך מצד שני וזה הדבר החשוב באמת, גוארדיולה מאמן בינוני ופחדן ברמות, אין בעיה להעביר את ההכרעה לאנגליה, אבל איך שסיטי שיחקו אתמול ביחס ליכולות שלהם !! פשוט זוועה .. לא שאני חושב שריאל פראיירים ! אבל כמעט ולא היו הזדמנויות לסיטי .. האמת שצפיתי למשחק רב שערים ולא בקושי 4 הזדמנויות ! היה קצת מאכזב .. וגם ללא חילופים !! מה אתה חושב שאתה משחק מול ברייטון ! תרענן את הקבוצה, מאמן פח, סיטי יצאו בזול ואת האמת הגיע לריאל ניצחון לדעתי ..
השב   •  00
35
מאור10/05/23, 08:35
סתם קבוצה הסיטי הולנד סתם שחקן ממתן ליד השער דוחף גולים רודרגיר נתן לו שעור איך לחסום אותו כל כבוד לריאל הסיטי משחקת איטי מדי השחקנים שלהם משחקים בהליכה איפה מאמן פפ ריאל עוברת אותם
השב   •  00
34
אהי10/05/23, 08:25
ריאל ניהיו בכיינים כמו מכבי חיפה ובאר שבע
אם לא היו מאבדים כדור לא היו מדברים מילה
השב   •  00
אוסאמה10/05/23, 09:34
אם לא היו מאבדים את הכדור . הכדור לא היה עובר את הקו בן דוד
השב   •  00
☠ מנ12/05/23, 13:37
מה
השב   •  00
33
מני10/05/23, 08:20
מי מדבר על שופטים חח לפחות ככה ירגישו מה שאחרים הרגישו שנים
השב   •  00
אתה מדבר?10/05/23, 08:49
30 שנה שופטים שורקים לטובתכם, עוד צהוב צבוע,
השב   •  00
32
אני10/05/23, 08:09
ריאל אלופה.זה עניין של מסורת.
השב   •  00
31
בלשן10/05/23, 08:06
מיטב חוקרי השפה לא הצליחו להבין מה כתבת. ״הכדור עבר את הקו״ - איזה קו?
השב   •  00
30
דדי10/05/23, 07:58
ריאל רגיילים שהשופטים לטובתם.
השב   •  00
29
יוסי10/05/23, 07:42
גם קרבחאל היה צריך לקבל 4 צהובים שיפוט על הפניים
שב בצד קרלו
השב   •  00
28
מאיר10/05/23, 07:42
הסיטי רצו וקיבלו תיקו אבל , הם לא שיחקו נכון מול ריאל
השב   •  00
27
Bilbi10/05/23, 07:38
הקבוצה הטובה יותר היא סיטי בכל פרמטר ! ריאל עם מזל ועקיצות שערים בלבד!
השב   •  00
26
יון10/05/23, 07:36
גם אם האוור אינו יכול להחליט או לא בודקים לפעמים זה רק קומבינות של שופטים שמפריעים בשיפוט כדי לאזן והתחשבנות נגד הקבוצה הדומיננטית על המגרש אז אמרו השופט טעה גם לו מותר איפה השופטים של פעם בלי וואר וקוונים שרצו על הקו בלי הפסקה
השב   •  00
25
יריב10/05/23, 07:30
שיפוט טוב. לא היה שום פנדל מכל הידיים שהיו ברחבה.החוץ היה או לא היה זה לא מעניין בכלל. ריאל איבדו כדור בטיפשות אחרי זה.
השב   •  00
מאור10/05/23, 08:51
הכדור בבירור נגע ביד אבל בגלל שזה מחוץ לרחבה הvar אפילו לא בדק, בכל אופן אפילו קרן לא קיבלנו במהלך הזה. שיפוט טוב? פח
השב   •  00
24
גבי10/05/23, 07:27
שריאל מדריד לא תתלונן על var שלא אמור לפעול במצבים כאלו . הכדור לא עבר במלא היקפו את הקו והתמונות מסולפות . מדריד מתלוננת על var שלא היה כי כשיש זה תמיד לטובתה עד כדי כך שאני רואה שופט מתקשר עם var אני לא בטוח אם על הקו לא נמצא גם פלורנטינו פרס
השב   •  00
ריאל10/05/23, 07:50
גבי די תכף אנחנו בוכים ביחד איתך, כואב להיות אוהד ברצלונה ולצפות בזירה הארופית כל פעם כשהקבוצה הלא מוצלחת שלך לא שם וזה מובן באמת, אבל תנסה קצת לא לשנוא את השכנים
השב   •  00
תומר10/05/23, 08:13
ח צא מהסרט שאתה חי בו הקבוצה שלך היא הקבוצה הכי פח תארים של שחיתות ומזל יותר משכל אהבל
השב   •  00
23
עמיתגל10/05/23, 07:21
ריאל מפסידה, סיטי לוקחת את הליגה
השב   •  00
22
דוד10/05/23, 07:17
דבר אחד בטוח את ריאל אסור להספיד לעולם !
השב   •  00
21
אוראל10/05/23, 07:10
השיפוט היה על הפנים וכולם יודעים את זה, מהקרןשלא קיבלנו, עצירת ההתקפה ועד 3 מצבים של פנדל לזכות ריאל..
אפילו פעם אחת לא בדקו את הVAR במשחק הזה.
אם זה היה קורא לסיטי כל האינטרנט היה מוצף בזה שריאל משחדת שופטים וזה חארטה כי רק בארסה עושה דברים כאלה
השב   •  00
20
חזי10/05/23, 07:08
גם כך תפסידו באנגליה אז רדו
השב   •  00
19
יצחק10/05/23, 07:05
אי אפשר לבדוק כל מהלך מבריאת העולם
השב   •  00
18
תומר10/05/23, 06:49
זה תמיד מצחיק אותי לראות את ריאל מתלוננת על שופטים
הקבוצה הכי מושחתת בהיסטוריה רוב התארים שלהם בעזרת שופטים אז שלא ישחקו לי אותה מקופחים השקרנים האלה
השב   •  00
17
מכל זווית ראו שהכדור יצא10/05/23, 06:37
הרגיש לאורך כל המשחק שהשיפוט היה לטובת מנצ׳סטר סיטי!
השב   •  00
מוטי10/05/23, 07:28
וטוב שכך
השב   •  00
16
ברצלונה10/05/23, 06:35
הכדור לא יצא ולא נעליים דיי כל שנה רעאל ליגת האלופות הכסף שהיא מכרה שמה לקניית מישיקים כבר מגעיל
השב   •  00
דוד סופרלאק10/05/23, 07:13
במקום להנות מאליפות ספרד אוהדי ברצלונה מתעסקים בשטויות ביגלל הקנאה לזוללת התארים ריאל מדריד
השב   •  00
15
איךן10/05/23, 06:27
אם לא היה מובקע השער של דה בריינב ריאל לא היו מתלוננים שהכדור עבר את הקו.הם המשיכוו לשחק
השב   •  00
טיי10/05/23, 07:05
נכון
השב   •  00
14
אבי10/05/23, 06:25
ממתי משהו שולי הופך לכותרת
הקון היה הכי קרוב סימן להמשיך
עברו 7 מסירות עד הגול מהכדור שאולי כן אולי לא עבר את הקו
אסור לואר להתערב בדברים כאלה על פי החוקה
אז על מה כל הרעש
השב   •  00
13
אליקו10/05/23, 05:46
גנבו את המשחק
השב   •  00
12
מישהו10/05/23, 05:23
כרגיל ? אתה אמיתי ? ריאל הקבוצה שהכי הרבה נהנית משיפוט. הכדור עבר לרגליים של שחקני ריאל עוד לפני השער ! ולכן הואר לא יכול להתערב.. רק מהלך אחד אחורה הוא יכול
השב   •  00
11
ניר10/05/23, 05:01
הכדור חזר לשליטה מלאה בריאל מושחתים ח איזה דבי.ל
השב   •  00
10
ריאל10/05/23, 04:58
אשקרא כולם נגד ריאל,הכדורגל נהיה מגעיל,כמה צהובים נגד סיטי לא נשרקו והכדור יצא וגם כמה נגיעות יד שנויות במחלוקת,הואר הזה צחוק והוא עובד נגד ריאל
השב   •  00
מישהו10/05/23, 06:54
לואר אסור להתערב בצהוב
השב   •  00
9
ערן10/05/23, 02:24
האמת היא שקשה לקבוע את זה כשהמשחק חי. זה אומנם עבר אבל ממש קשה לראות את זה. וכמו שנאמר הכדור עבר לשליטת מדריד אז אי אפשר לחזור אחורה (אם היה אפשר היו חוזרים 10 דקות אחורה כל פעם לפאול שלא נשרק).
השב   •  00
8
טוב10/05/23, 01:53
אני לא אוהד ריאל סיטי או ברצלונה אבל אמיתי הכדור חזר לריאל בשליטה שלהם כל עוד ריאל לא ביקשו כדור חוץ בזמן שהכגור היה אצלהם אז זה גול חוקי כי עם הכדור הי מסתיים בשער של סיטי אף אחד לא היה מדבר
השב   •  00
לוקיטה10/05/23, 16:07
אבל הם ביקשו חוץ. על זה קרלו קיבל צהוב. ויניסיוס עצר וביקש חוץ
השב   •  00
7
רמי10/05/23, 01:37
מה הקשר פיפא?
השב   •  00
6
קינג10/05/23, 01:36
הכדור עבר את הקו ואז עבר לשליטה של ריאל מה שהוביל למהלך חדש. השופט הרביעי רואה את הכדור עובר את הקו משתי מטר ולא אומר כלום. לא היה שיפוט טוב
השב   •  00
5
גל10/05/23, 01:34
אם הכדור באמת עבר לשליטה של ריאל אחרי שהכדור יצא אז באמת לא אמורים לפסול את השער. אבל אני לא זוכר שהכדור עבר לשליטה של מדריד עד לשער
השב   •  00
4
בן אדם ריאלי10/05/23, 01:13
ח איזה תגובה הזויה עזרה למסי במה ? בגול שלו מ 30 מטר נגד מקסיקו ? בבישול האגדי נגד הולנד ? בלקחת את הבלם הטוב בטורניר לטיול בר מצווה מחצי מגרש? בגול בין 500 שחקנים נגד אוסטרליה ?ההופעה האינדיבידואלית הכי טובה בהסיטוריה של הטורניר
כניראה אתה אוהד ריאל עיוור או שפשוט התחלת לראות כדורגל לפני 5 דקות
השב   •  00
3
מוטי10/05/23, 01:10
כמה שקוף שאתר זה אוהד ריאל .גם אם עבר את הקו למרות שאין הוכחה מוחלטת של זה המשחק המשיך הכדור הספיק לעבור לרגלי ריאל שאיבדו את הכדור ואז מהלך השער הנפלא..די להתבכיין.בליגה בארסה עושה לכם בית ספר.ואפילו מקום שני אתלטיקו תקח לכם.קדימה בארסה
השב   •  00
2
סמי10/05/23, 00:48
כמו שפיפא עזרה למסי לזכות במונדיאל.
כך פיפא גם היום רוצה שסיטי תזכה בליגת האלופות.
מושחתים.הכדור יצא מעבר לקו.
השב   •  00
רון10/05/23, 01:17
חח שמע אתה ממש באבל שמסי זכה במונדיאל אה תפסיק לבכות מה מסי קשור למשחק של ריאל לסיטי יליצן לך תצפה בלוזר שלך משחק בערב הסעודית ובוכה כמו ילדה אחרי שמרוקו העיפה אותו הביתה
השב   •  0 0
1
ואמוס10/05/23, 00:40
כרגיל מקפחים את ריאל
השב   •  00
תבכה10/05/23, 01:22
אתם הקבוצה הכי מלוכלכת בעולם שהשופטים תמיד לטובתם. פעם אחת המשחק היה שווה פחות או יותר מבחינת השיפוט ואתם האוהדים מתלוננים כי השופט לא היה לטובתכם.
שחקו כדורגל במקום לבלבל תשכל
השב   •  00
תום10/05/23, 01:54
מה לעשות יענקלה כנראה אוהד סיטי
השב   •  00
אטוב10/05/23, 02:42
בדוק ח
השב   •  00
סתום10/05/23, 02:44
כרגיל? ח
ממש כרגיל מה אגיד לך
השב   •  00
עמיר10/05/23, 06:36
אוי אוי אוי. ריאל הקבוצה הכי מקופחת בעולם. בוא נבכה ביחד. שלא להגיד הקבוצה הכי שחצנית, עשירה פריוולגית שהיתה אי פעם על כדור הארץ
השב   •  00
יאיר ב10/05/23, 06:36
ח ספר את זה נניח לבופון בפנדל בדקה ה-90 + כרטיס אדום
השב   •  00
אלעד10/05/23, 06:48
כרגיל ריאל מתבכיינים! הכדור עבר לשליטה מלאה שלהם לאחר המהלך! על מה בדיוק אתם בוכים?!
השב   •  00
שם10/05/23, 08:29
ספר את זה לבופון, לבאיירן, לבארסה שבאמת מקופחת
השב   •  00
אסור לפספס
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
נגןמקסיקו: ראמוס מגשים חלום לאוהד צעיר
מקסיקו: ראמוס כבר מגשים חלום לאוהד צעיר
נגןג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
ג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
/* LAST / NEXT ROUNDs */