יום רביעי, 03.07.2024 שעה 00:44
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

בהפועל ת"א חוגגים: חזרנו רק בזכות האוהדים

האדומים חגגו הישארות כמו זכייה בתואר: "סוף סוף נגמרו הייסורים". מחמאות לגאנם ורומראטו, במועדון רתחו על קונטה שצפוי לעזוב. וגם: המועמדים לקיץ

|
שחקני הפועל תל אביב בטירוף (ראובן שוורץ)
שחקני הפועל תל אביב בטירוף (ראובן שוורץ)

מסיבת סיום בהפועל תל אביב. אחרי הניצחון החשוב על בני סכנין, החבורה של חיים סילבס ידעה שניצחון על קריית שמונה יסגור סופית את ההסתבכות בירידת ליגה ולא ניצחה, אבל חגגה בסיום. האדומים רשמו אתמול (שבת) קאמבק גדול, כשחזרו מפיגור 2:0 ל-2:2 בעשרה שחקנים במשך למעלה מ-90 דקות בבלומפילד. בזכות התיקו והניצחון של הפועל חדרה, האדומים נמנעו מדרמת ענק במחזור הסיום, נשארו בליגה וקבוצת הרכישה האמריקאית יכולה להמשיך בשקט לקראת כניסתם כבעלים.

"סוף סוף הייסורים נגמרו לעונה הזאת", אמרו בהפועל תל אביב, "זה היה קשה מאוד, אבל היה יכול להיות יותר גרוע. אם לא היינו מוציאים נקודה במשחק הזה היינו יורדים ליגה, כי היה קשה להתרומם מדבר כזה. המחצית השנייה הייתה הכי טובה שלנו מבחינת הרצון והאנרגיות, הרבה בזכות זה בגלל הקהל שנתן הצגה ענקית".

בהפועל תל אביב היו חגיגות גדולות בחדר ההלבשה, כמו זכייה בתואר. שחקני הקבוצה שרובם לא הציגו את יכולת המספיקה למועדון בסדר הגודל כזה, סבלו ברוב שלבי העונה ושחררו הרבה לחץ אחרי שהתבשרו שתם מאבק ההישרדות בליגה. "מועדון כמו הפועל תל אביב צריך לרוץ על כל התארים בכל עונה. ראינו באופן ממשי את עצמנו יורדים ליגה, כי אם היינו מפסידים את המשחק ומגיעים למשחק אחרון בחדרה זה היה נראה כאילו זה הגורל שנגזר עלינו", אמרו שחקנים.

תגובות מאמנים הפועל ת"א וק"ש

במועדון החמיאו לחלק מהשחקנים ולחיים סילבס על כך שעלו במחצית השנייה עם הגב אל הקיר, בחיסרון של שחקן ובפיגור שני שערים הצליחו לחזור למשחק ולצאת עם נקודה שמבטיחה הישארות. מי שקיבלו מחמאות היו כובש השער המצמק קייס גאנם והמבשל דור אלו שהחליף את בן ביטון. "זה היה השער הכי חשוב העונה, זה נתן לכולם את האמונה שאפשר להשוות את התוצאה", אמרו בקבוצה.

מי שהיה ההפתעה הגדולה ביותר הוא גודפריד רומראטו, שרשם את משחקו הטוב ביותר בקבוצה. "חבל שרק עכשיו ראינו את היכולות של רומראטו, היה לו משחק אדיר", אמרו בחודורוב. בקבוצה שיבחו גם את אלן אוז’בולט שהתאמן באופן מלא רק 3 פעמים בשבועיים האחרונים וירד צולע בסיום המשחק.

אלן אוז'בולט (אורן בן חקון)אלן אוז'בולט (אורן בן חקון)

במועדון רתחו על אנטואן קונטה, הבלם הצרפתי-גינאי שסיבך את הקבוצה אחרי 10 דקות בלבד כשקיבל אדום ישיר והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים. קונטה פתח לראשונה בהרכב אחרי ארבעה חודשים והאדום אתמול היה השני בשלושת המשחקים האחרונים שלו. קונטה כבר היה בדרך לעזוב את הפועל לאחר שביקש לא לחזור לישראל במארס מנבחרת גינאה, אבל נדרש לחזור. "קונטה חסר אחריות שכמעט עלה לנו בירידת ליגה. זאת הייתה טעות להביא אותו וגם לפתוח איתו במשחק כזה חשוב", אמרו בכעס גדול במועדון. בעקבות ההרחקה והכעס עליו, קונטה עשוי לעזוב את ישראל כבר בימים הקרובים.

קבוצות הבעלים הנכנסת והיוצאת מתכתשות עדיין לאחר התביעה שהגישה קבוצת מינצברג כפי שנחשף לראשונה ב-ONE. קבוצת מינצברג לא הורגשה עד כה במתחם חודורוב, אבל האמונה שכעת אחרי שהקבוצה נשארה בליגה, יחלו בסידור ובניית הסגל לעונה הבאה. צעד הראשון של הבנייה יתחיל בעמדת המאמן, כאשר יש כבר שני מועמדים סופיים זרים. ניק האמונד נמצא בקשר רציף באמצעות הזום עם מנהל תחום הכדורגל חן סול ובקרוב ידעו מתי האמונד יגיע לישראל.

דייויד מינצברג (רדאד ג'בארה)דייויד מינצברג (רדאד ג'בארה)

די ברור שקבוצת מינצברג תערוך מתיחת פנים מקצועית רחבה גם מבחינה מקצועית ובטח מתיחה שיווקית לרגל חגיגות ה-100 שנים למועדון, שתמשך גם בעונה הבאה. מקצועית, רוב הזרים יעזבו, למעט אלן אוז’בולט שמחזיק בחוזה ואמיליוס זובאס שעשוי להישאר עונה נוספת. הקפטן דן אייבינדר המוצהב, לא קיבל עדייו הצעה עדיין להמשיך, אבל ההערכה שיישאר.

בגזרת הישראלים מועמדים גיא בדש מהפועל ירושלים, כמו שני שחקני קריית שמונה זיו מורגן ומוחמד שכר. לגבי האחרון, שרשם 8 שערים ו-8 בישולים בכל המסגרות, יש התעניינות רבה. המגן הימני אלון אזוגי שעלה ליגה עם מכבי פתח תקווה צפוי לחזור לפתיחת האימונים מהשאלה, כמו גם שביט מזל ממ.ס אשדוד. שחקני קבוצת הנוער שימריאו עם הקבוצה לטורניר מיליון הדולר בארה"ב בתחילת יוני, יקבלו הזדמנות משמעותית להוכיח את יכולתם.

שביט מזל (עמרי שטיין)שביט מזל (עמרי שטיין)

אוהדי הקבוצה נתנו מפגן עידוד אדיר, אבל הדלקת האבוקות שנזרקו אל כר הדשא במחצית השנייה תוביל להפחתת נקודה. האולטראס הדליקו אבוקות במחצית הראשונה, אבל לא זרקו אותן על כר הדשא, מה שכן קרה במחצית השנייה. כזכור, בעקבות אירועי האבוקות בטדי בניצחון על בית"ר ירושלים, הושת על הקבוצה עונש על תנאי של הפחתת נקודה אחת בכל מצב שבו אבוקות יעצרו את המשחק.

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */