יום חמישי, 04.07.2024 שעה 09:16
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

שרון מימר: אחד ההישגים הגדולים בקריירה שלי

מאמן מכבי בני ריינה דיבר לאחר הבטחת ההישארות בליגה: "אולי זה ילמד את כל בעלי הבית לנשום קצת אוויר". דן עזריה: "אין ספק שהייתה ירידת מתח"

|
שרון מימר (חגי מיכאלי)
שרון מימר (חגי מיכאלי)

הישג עצום למכבי בני ריינה. העולה החדשה הבטיחה הערב (שבת) את ההישארות בליגת העל עם ניצחון 0:1 על בית”ר ירושלים, שהושג בזכות שער בפנדל של מארק קוסטה. 

שרון מימר סיכם את המשחק לאחר שאנשי המועדון והשחקנים התפרצו לראיון בחגיגות: חשוב מאוד להגיד, אין דבר כזה עשיתי בכדורגל. יש פה מועדון שלם, שכל אחד תרם את החלק שלו. אני רוצה להגיד לצוות שלי שבלעדיו לא היינו במקום הזה. לשחקנים המדהימים שלי, שהגיעו במאני טיים, מגיע את כל הכבוד, עבדנו בתנאים לא קלים העונה. ריינה זה מועדון עם הרבה לב ונשמה, אבל עדיין לא שם בתנאים שלו, עוד בונים את עצמינו. מגיע להנהלה גם כל הכבוד, שלא הלכו בדרך הרגילה של לפטר בזמנים הקשים, היו איתנו ובגדול. ריינה זה כפר קסום, זה קסם גדול מה שריינה עשתה השנה. אחד ההישגים הגדולים שלי בקריירה. לא מובן מאליו מה שעשינו פה העונה.

“אני כבר מנוסה בכדורגל”, הוסיף מימר ויש את הסטיגמה של הפיטורים וחילופי מאמנים. כמו שנה שברה עם הפועל ירושלים, השנה ריינה בחרו להתנהל בצורה שפויה. בחנו דרך ולא תוצאות, כי בכל זאת 15 משחקים ללא ניצחון, זה לא קל לשרוד את התקופה הזאת. הסתכלו על הדרך, האמינו בדרך והלכו עם המאמן והשחקנים. אולי זה ילמד קצת את כל בעלי הבית לנשום אוויר קצת. לא חילופי מאמנים בצורה כזאת מוגזמת. הטרנד שקוראים לו המימרים, בא בגלל התנהלות וחוסר סבלנות. אנחנו המאמנים רק רוצים לקבל את השקט גם בתקופה פחות טובה”.

צפו: מימר ושחקני ריינה חוגגים הישארות

על החלוץ מארק קוסטה אמר המאמן: “אי אפשר להתעלם מהשדרוג הזה עם קוסטה. הקבוצה הייתה צריכה אותו, חלוץ מוביל שכובש שערים, זכינו. אי אפשר להביא חלוץ כזה בינואר. אבל  אני לא רוצה לגמד את מה שהשאר עשו. כמו שמאמן לא עושה לבד, גם שחקן לא עושה דברים לבד.  עבדאללה ג'אבר, אניסט, עמית מאיר, גוסטבו, זה העמיק את הסגל וגרם לאנשים להתעורר על החיים שלהם. ציון לעונה? 100, לא פחות. אם תבינו מה זה ריינה, אולי אז תבינו מה עשינו פה השנה”.

סעיד בסול הבעלים של מכבי בני ריינה סיכם את ההישארות בהתרגשות: “לא נהנינו מהכדורגל מרוב שהיינו במרוץ נגד הזמן. כל הזמן רק רצינו לעלות ליגה והשנה רק רצינו להילחם על החיים שלנו ורצינו להישאר בליגה. זה קשה להיות בטוב, אבל יותר קשה לשמור עליו”. 

“לא התרגשתי מכל הפרשות”, הוסיף בסול. “המצפון שלי נקי ואני ישן טוב בלילה כי אני יודע שלא גנבתי כסף מאף אחד. שמחים שנשארו, נחגוג היום ונתחיל להתכונן לעונה הבאה. עשינו הרבה כבוד לקבוצות מהמגזר הערבי. נתחיל לארגן קבוצה, הפעם נדאג לעצמינו”.

שחקני בני ריינה חוגגים בסיום (חגי מיכאלי)שחקני בני ריינה חוגגים בסיום (חגי מיכאלי)

“כל השח-מטים שהיו בהחלפת המאמנים, עשה רע לקבוצות האלו”, אמר הבעלים. “ידענו תמיד איפה הייתה הבעיה והיא לא הייתה המאמן. אנחנו התקשנו מאוד להביא את הסגל שרצינו. לשחקנים היה קשה לבוא ולתת אמון. אני מקווה שעונה הבאה יהיה יותר קל. ממשיכים לתת אמונה בשרון מימר. הוא יישאר איתנו עוד עונה. מימר נתן ציון 100? אני נותן 1000. אם ריינה נשארה בליגה זה אומר הכל”.   

“מה אפשר להגיד, אני עדיין בסחרחורת”, סיכם שלומי אזולאי. “מזכיר חגיגות אליפות? חד משמעית. הקבוצה באה מאפס ולא היה פשוט להביא שחקנים לפה. מאוד מקווה ששנה הבאה יהיה פה יותר קל, אני נשאר פה כמובן ואין מאושר ממני”.

“הבעלים דיבר איתי וישבנו לא מעט”, שיתף אזולאי. “הוא אמר לי שהוא בונה משהו טוב והוא שמח עלי. רציתי להיות חלק מהבנייה של הסגל  ולהיות משהו חשוב במועדון. שמח שנשארתי, כי אני מרגיש שתרמי לזה גם מחוץ למגרש, גם מבחנה חברתית. מקווה ששנה הבאה נפיק לקחיפ, כדי שיהיה יותר קל”.

שלומי אזולאי (חגי מיכאלי)שלומי אזולאי (חגי מיכאלי)

עוד אמר אזולאי: “במהלך השנה נכנסנו למרה שחורה של 15 משחקים ללא ניצחון. והיו משחקים גם שלא בעטנו לשער. 99 אחוז מהאנשים כבר איבדו אמונה, שרון לא איבד אמונה. אני רוצה להיות מאמן אחרי הקריירה ולמדתי ממנו המון. לא נראה שהוא מנסה להיות אופטימי, הוא פשוט כזה”.

גל כהן שהחליף את יוסי אבוקסיס דיבר גם כן: “בחצי הראשון שיחקנו טוב, עשינו מהלכים טובים והגענו לכמה מצבים טובים. אין ספק שיש לנו משימה גדולה, שזה גמר הגביע וכמובן שחשבנו גם על המשחק הזה, אבל כל משחק בבית”ר ירושלים הוא חשוב והוא מייצג את הקבוצה. היו טעויות שלא מחויבות למציאות, היה לנו קשה לחזור”.

עוד הוסיף כהן: “שחקנים שבדרך לכל פחות משחקים, אז לקבל הזדמנות בבית”ר ירושלים זה משחק חשוב. אין לי שום טענות לשחקנים. הם באו ושחקו כדורגל. ניסינו, נתנו וזה לא היה מספיק. חסרו לנו כמה שחקנים חשובים. כמובן שהראש בגמר גביע. כל משחק וכל אימון בבית”ר זה הזדמנות. ניקח את הדברים הטובים, נתקן את הפחות טובים ואיתם נגיע לגמר שזה רגע השיא של העונה שלנו”.

גל כהן. מחליף את אבוקסיס המורחק על הקווים (חגי מיכאלי)גל כהן. מחליף את אבוקסיס המורחק על הקווים (חגי מיכאלי)

דן עזריה ששיחק היום לראשונה עם סרט הקפטן סיכם: “היו רגעים טובים יותר ורגעים טובים פחות. באנו לנצח. אין ספק שהייתה טיפה ירידת מתח, אבל כל אחד שעלה לשחק היום רצה לנצח לצערי זה לא הלך. נלמד מהדברים הפחות טובים וניקח את הטובים”

“הירידת מתח? זה קורה באופן טבעי, אבל עדיין אנחנו בית”ר ירושלים, באים לנצח כל משחק, לצערי היום זה אל קרה. אנחנו צריכים להכין את עצמינו כמה שיותר טוב לגמר. המשחק בשבוע הבא נגד קריית שמונה חשוב לנו ונבוא אליו בצורה הטובה ביותר. סרט הקפטן? ציון דרך מרגש עבורי. מאוד התרגשתי ואני גאה בזה”. 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */