יום שישי, 05.07.2024 שעה 17:03
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

"מאוהב בקבוצה, איזה מאמן אני? ערס אשכנזי"

מאמן נתניה, רן קוז'וק, מאושר אחרי ה-1:3 על אשדוד והעליה לגמר הגביע: "בדרך כלל אני לא מתרגש, היום אני מאושר", רן בן שמעון לא הצליח לדבר בסיום

|
רן קוז'וק (ראובן שוורץ)
רן קוז'וק (ראובן שוורץ)

חד וחלק. מכבי נתניה עלתה הערב (שלישי) לגמר גביע המדינה אחרי מחצית ראשונה גדולה ו-1:3 על מ.ס אשדוד באצטדיון בלומפילד. כעת, היהלומים, שעלו לגמר שלישי בעשר השנים האחרונות כאשר בשניים הקודמים הפסידו, ימתינו לראות מי תהיה יריבתם בקרב על הגביע הנכסף, במפגש בין מכבי תל אביב לבית”ר ירושלים. 

“כמו תמיד צריך להבין איך העולם מתנהל, תודה לבורא עולם לפני הכל על הרגעים האלה שהוא נותן לנו לחוות” אמר בסיום המאמן המנצח, רן קוז’וק. “היה לנו מאוד חשוב לנצח את המשחק הזה, בדרך מהמלון למגרש ראינו את כולם לבושים בצהוב, היו רגעים מאוד מאושרים לראות את זה. אני בדרך כלל לא מתרגש, אני יכול להבין היום חד משמעית שהניצחון הזה הוא בשבילם. שאפו ענק לאנשים האלה שבאו מאילת, מקריית שמונה, הגיעו לפה ארבע שעות לפני המשחק. המועדון הזה ראוי לאוהדים כאלה, אני התרגשתי, כל הכבוד לקהל”.

על היתרון המוקדם: “האמת שכבר חווינו את זה נגד אשדוד בליגה, היה לנו חשוב מאוד לפתוח את המשחק הזה אגרסיבי, אני שמח שההתקפות נכנסו, זה כיף לא נורמלי. המחצית השנייה? זו סיטואציה מאוד בעייתית כי מצד אחד ירדנו כבר בתוצאה כזאת מול אשדוד ואז הלהבנו את השחקנים והדברים הסתבכו לנו. אשדוד הגיעו למצבים שלהם, אבל גם אנחנו. אחרי שאיגור זלאטנוביץ’ נכנס המשחק היה שונה. זה היה טבעי שאשדוד ילחצו, זה שהצלחנו לשמור על 1:3 מראה על הרבה בגרות, אני מאוהב בקבוצה הזאת”. 

שחקני מכבי נתניה חוגגים (ראובן שוורץ)שחקני מכבי נתניה חוגגים (ראובן שוורץ)

“איך אני מגדיר את עצמי כמאמן? אני ערס אשכנזי. כשאני רואה את הקבוצה נדלקת לפעמים אני צריך להרגיע אותה ולפעמים להיפך, אני תמיד שואף להוציא את המקסימום מהשחקנים שלי ובזה נמדד מאמן טוב בסופו של דבר”.

על ההחלטה לפתוח בלי עומרי גאנדלמן ואיגור זלאטנוביץ’: “שניהם שחקנים מצוינים שנתנו ויתנו לנו עוד המון השנה, רציתי בקישור עוד שחקן שהוא יותר נוח על הכדור. לגאנדלמן יש דבר אדיר שזה התנועות לעומק שלו, אבל רציתי לתת לקבוצה תחושת ביטחון עם הכדור וזה עבד. מבחינת בילנקי שפתח במקום איגור, הוא יותר פיזי וזו היית הסיבה וזה עבד מצוין. שאפו לצוות שלי שמעלה את הרעיונות, אני שמח שזה עבד”.

על בוריס אינו: “הוא הגיע לפה בגיל 20, התפתח בצורה בלתי רגילה. אלמוג כהן אחראי על כל השחקנים שהגיעו לפה, הוא בעזרת צוות האנליסטים והסקאוט מביאים את השחקנים לאחר אישור של המאמן, אז כן, בוריס הוא עוד אחד שעבר דרך מסך המחשב של אלמוג, אלמוג עושה עבודה אדירה בקטע הזה”.

בוריס אינו חוגג (ראובן שוורץ)בוריס אינו חוגג (ראובן שוורץ)

קפטן היהלומים, אביב אברהם אמר: “השינוי מהראסטות? כבר הרבה זמן חשבתי על זה. במחצית הראשונה היינו מאוד טובים, אי אפשר לשחק בקצב הזה 90 דקות, לחצנו על כל המגרש. היה ברור שהקצב קצת ירד במחצית השנייה, ראיתי פה שחקנים שהתאבדו על המגרש. אני רוצה להגיד מילה טובה לשחקנים, הם עשו משחק אדיר”.

על הגמר הקודם בו הפסיד עם נתניה לבני יהודה בפנדלים ב-2019: “בוא נגיד שלקח לנו כמה שבועות, אפילו כמה חודשים להתאושש מהערב הזה. זה אירוע מרגש, אירוע משמח, אפילו לפני חצי הגמר הרגשנו את התחושות בעיר, מה זה בשבילם גביע, להגיד למעמדים האלה. אני מרגיש את האחריות באופן אישי, אני אתן את המיליון אחוז בשביל שנביא גביע, כל כך מגיע לאוהדים האלה שחוו שיברון לב, מעל 40 שנה לא לקחנו גביע, זה לא פשוט למועדון כמו מכבי נתניה. מגיע למועדון הזה, לקהל הזה”.

סטניסלב בילנקי, כובש הצמד: “זה המשחק הכי טוב שלי בישראל, אני מאוד אוהב את המדינה הזאת, הייתי שמח להישאר כאן. המחצית השנייה? היריבה שלנו גם רצתה לנצח את המשחק והתחילה לשחק יותר אגרסיבי ואיבדנו את הכדור בקלות מדי פעם. היה קשה לשלוט במשחק, אני חושב שבמחצית השנייה היינו יכולים לשחק טוב יותר. זה לא היה משחק קל מבחינתי, אני מנסה לעשות את הטוב ביותר מבחינתי, לנצל את המצבים ואני מאוד שמח שכבשתי פעמיים ועלינו לגמר הגביע. בית”ר או מכבי ת”א? מבחינתי זה לא משנה”.

סטניסלב בילנקי חוגג (ראובן שוורץ)סטניסלב בילנקי חוגג (ראובן שוורץ)

מאמן אשדוד, רן בן שמעון, היה צרוד ושלח את עוזרו משה אוחיון לדבר: “אנחנו מאוד עצובים, הפסד מאכזב מאוד. חשבנו להגיע אחרת היום, אנחנו גאים בשחקנים שהביאו אותנו למעמד הזה, אבל אנחנו מאוד מאוכזבים מהדקות הראשונות”.

“יכול להיות שהמעמד הזה קצת הכניס את השחקנים ללחץ, אין הסבר, ממש טעויות של עונה שלמה. זה מאכזב מאוד לרדת למחצית ב-3:0, היו לנו הזדמנויות לחזור למשחק. ניסינו לעשות הכל, אכזבנו המון משפחות, המון ילדים, אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל”.

רן בן שמעון (ראובן שוורץ)רן בן שמעון (ראובן שוורץ)
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */