יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:31

נבחרי העונה: בחרו את שחקן העונה בליגה א'

פרויקט מיוחד של ONE וארגון השחקנים: בוחרים את אנשי העונה בכדורגל וגם אתם משתתפים. הפעם: אקסברד, חטיב, פרהוד, חדד, לוי ושפונגין - מי הצטיין?

|
שחקן העונה בליגה א' (ניסים ימין - גרפיקה)
שחקן העונה בליגה א' (ניסים ימין - גרפיקה)

פרויקט נבחרי העונה של ONE יחד עם ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל, הטוטו וחברת הביטוח מגדל ממשיך. גם העונה אנחנו נבחר את מצטייני העונה של ליגת העל בכדורגל, הליגה הלאומית, ליגה א’, ליגת העל לנשים וגם מבין הלגיונרים.

כעת, נבחר את מצטייני העונה בליגה א’ צפון ודרום, כשהגולשים יהוו 70% מהבחירה ו-30% נוספים של ועדה מיוחדת המשותפת לארגון שחקני ושחקניות הכדורגל יחד עם ONE. והפעם: שחקן העונה.

עידו אקסברד (מכבי הרצליה)

הסקורר הכי טוב בכל ליגה א' שכבש 32 שערי ליגה, קבע שיא אישי וקבוצתי שלא נראה מאז עונת 2017/18 וידע לשמור על עצמו אחרי לא מעט פציעות ומספריו גדלו קצת יותר מפי 5 (!) מהעונה שעברה בליגה א' דרום. במכבי הרצליה ירצו לשמור עליו, קבוצות אחרות יחפשו לחטוף אותו אליהן אחרי מה שקרה איתו בעונה המופלאה שהובילה אותו ואת מכבי הרצליה לליגה הלאומית.

עידו אקסברד חוגג (איציק בלניצקי)עידו אקסברד חוגג (איציק בלניצקי)

עלי חטיב (איחוד בני שפרעם)

קפיטנו. אחרי שהופיע בלא מעט קבוצות מליגת העל והליגה הלאומית, חזר הביתה. פיראס מוגרבי, מאמנו, שמכיר אותו היטב, הביא לו את סרט הקפטן והאמין בו לכל אורך הדרך העונה. במרץ חגג 34 אבל השיא עוד לפניו. העונה סיים עם 19 שערי ליגה והיה לאחד מעמודי התווך של איחוד בני שפרעם שעלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הלאומית.

עלי חטיב חוגג (חג'אג' רחאל)עלי חטיב חוגג (חג'אג' רחאל)

סמיר פרהוד (צעירי כפר כנא)

מלך שערי ליגה א' צפון. בעונה שעברה, עד ינואר, היה אחד משחקני מכבי בני ריינה, שהעפילה בסופו של דבר לליגת העל בלעדיו. הוא נחת בצעירי כפר כנא והעונה הצליח להוביל הקבוצה להישג בדמות המקום השני בליגה. לא מעט קבוצות רדפו אחריו במהלך חלון העברות, אבל העדיף להמשיך להוביל הקבוצה של הישאם זועבי למקום טוב בצמרת. אם יהיה חכם וידע לבחור בעבורו את הטוב ביותר, צפוי למצוא את עצמו בעונה הבאה בליגה לאומית ואף בליגת העל.

סמיר פרהוד חוגג (חג'אג' רחאל)סמיר פרהוד חוגג (חג'אג' רחאל)

גיל חדד (מ.ס. דימונה)

הסקורר הטוב ביותר במ.ס דימונה העונה. עם 16 שערים ליגה, מקום שני אחרי עידו אקסברד בטבלת מלכות השערים הכוללת ומלך שערי הקבוצה העונה, חדד שירד מהליגה הלאומית בכדי להוביל את קבוצתו לפלייאוף העליון, עשה זאת בענק, הרבה בזכות יד חופשית מצד רומן זולו, המאמן. אם חדד ימשיך גם בעונה הבאה, דימונה יכולה לזכות בסקורר לשנים הבאות. אין ספק שמעל ראשו לא מעט הצעות שייתכן ויובילו אותו לאתגר הבא.

גיל חדד (יונתן גינזבורג)גיל חדד (יונתן גינזבורג)

שרון לוי (איחוד בני שפרעם)

המגן השמאלי שהוביל את איחוד בני שפרעם לאליפות, די מזכיר את מה שקרה איתו בעונה שעברה עם עירוני טבריה ולפני שנתיים עם מכבי בני ריינה. זו העפלת ליגה שביעית(!) מבחינתו כשחקן כדורגל, כשבעבר עשה זאת עם מכבי הרצליה, הפועל חיפה, מ.ס. כפר קאסם והפועל אום אל פאחם. "קבלן העליות" קוראים לו וככל הנראה שגם בעונה הבאה קבוצה שתרצה ללכת עד הסוף, תרצה לצרף לשורותיה את הקמע.

שרון לוי (חג'אג' רחאל)שרון לוי (חג'אג' רחאל)

יאיר שפונגין (מכבי הרצליה)

הקשר ואחיו של יובל, היה בין השחקנים המצטיינים העונה, זו עונה שנייה ברציפות, כשבעונה שעברה היה מהשחקנים הבולטים בהפועל כפר שלם. העונה התברך במכבי הרצליה והיה חלק מהעלייה לליגה הלאומית. שפונגין היה לשחקן מפתח ברוב משחקי הקבוצה השנה והיה מעורב בלא מעט שערים שהביאו את מכבי הרצליה ללאומית.

יאיר שפונגין (חגי מיכאלי)יאיר שפונגין (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */