יום שבת, 29.06.2024 שעה 14:01
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

ברק בכר: יהיה עוד זמן לדבר על רגשות ופרידות

לאחר ה-1:2 על אשדוד, מאמן מכבי חיפה התייחס לעתידו: "נדבר כשדברים יהיו סגורים, בשלב זה כל קבוצה צריכה לשחק בביתה". בן שמעון: "חיפה לא התקשרה"

|
ברק בכר ורן בן שמעון (שחר גרוס)
ברק בכר ורן בן שמעון (שחר גרוס)

מכבי חיפה בדרך הבטוחה לאליפות שלישית ברציפות לאחר ניצחון 1:2 דרמטי הערב (ראשון) על מ.ס אשדוד בזכות שער ניצחון של עומר אצילי בדקה ה-89 בדרמה גדולה.

ברק בכר אמר לאחר הניצחון הקריטי: “בכיתי כי זאת הפעם האחרונה בי”א? אולי, יכול להיות, אין לדעת. אני חושב שמה שחשוב זה שעשינו ניצחון חשוב וצעד משמעותי בדרך לעונה היסטורית. יהיה מספיק זמן לסכם, צריך לתת את הקרדיט לחברה האלה שעשו צעד משמעותי לעבר המטרה”.

על כך שבכה בסיום אמר מאמן מכבי חיפה: “אני בן אדם, ברור שזה משפיע עליי. גם בשבוע שעבר היינו צריכים לנצח, אבל אנחנו אוהבים לעשות את זה קשה. ספגנו בהתקפה אחת בכל המשחק של אשדוד, מה שחשוב זה שניצחנו ועוד נצחון אחד אנחנו יכולים לקחת אליפות. הקהל הזה מרגש אותי, זו תקופה שאני מקבל ממנו הרבה תמיכה ויש אמוציות”. 

ברק בכר ורן בן שמעון (שחר גרוס)ברק בכר ורן בן שמעון (שחר גרוס)

מאמן הירוקים שוב התייחס לתקופה המיוחדת שעוברת עליו כשאמר: “זו תקופה לא פשוטה וקלה, אני יודע להתנתק. יהיה עוד זמן לדבר על רגשות ופרידות, אבל כרגע הזמן לתת לקבוצה ולקהל את המקום. לתת למועדון הזה בדרך לעשות משהו גדול. יהיה מספיק זמן לדבר עליי אחרי זה, נדע על עתידי מתי שהדברים יהיו סגורים. אנחנו לא מסתירים שום דבר, ברגע שזה יהיה חתום נודיע. כרגע זה עוד לא שם ואנחנו רוצים כרגע להשיג את המטרה שלנו וששום דבר יפריע. אני לא רוצה להיות זה שייקח את הפוקוס לקהל המדהים הזה שבא למלא כל אצטדיון”.

עוד אמר בכר: “צריך לסיים את הדבר בגדול הזה ואחר כך יהיה מספיק זמן לדבר גם עליי. התקופה לא קלה, אבל מדהימה. היא מורכבת כי יש הרבה רעשים ודיבורים ואי אפשר להתעלם מזה. אני יודע שיש לי פה אחריות מאוד גדולה לסיים את המשימה הזאת. אני יודע לעשות את ההפרדה, אבל לא קל להתעלם מהדיבורים. השחקנים יודעים לעשות את ההפרדה. אין לי שליטה על זה, אני משתדל לתת לשחקנים את הכלים הכי טובים, הם יודעים מה קורה ולוקחים את זה למקומות טובים. כמובן שכל אחד משחק בשביל העתיד שלו, אבל גם בשביל הקבוצה”. 

שחקני מכבי חיפה חוגגים בסיום (שחר גרוס)שחקני מכבי חיפה חוגגים בסיום (שחר גרוס)

לסיום אמר בכר: “אנחנו לא מחפשים כרגע להיות בשיא, מחפשים לנצח וזה מה שמשנה כרגע. אף קבוצה לא מציגה עכשיו יכולת שיא. זה לא שלב בעונה שנותנים בו הצגות. זה שלב בעונה שבו נותר לנו עוד משחק לעשות את זה וזה מה שנצטרך לעשות מול באר שבע. צריכים לתת לשחקנים ליהנות מהרגעים האלה ולקראת המשחק לפקס אותם למשחק עונה קשה. פיקסנו אותם לקראת המשחק הערב ואני שמח שהם עשו את העבודה, וזה מה שאנחנו מצפים מהם במשחק הבא”.  

בכר התייחס גם לעונש הרדיוס: “אני חושב שבשלבים כאלה כל קבוצה צריכה לשחק בבית שלה, אבל לא אני מחליט את זה. היינו משחקים בשמחה גם בטרנר”.

כובש שער הניצחון, עומר אצילי , שיתף: “עשיתי ספרינט לרחבה באותו רגע, אז הלכתי אחורה לנשום אוויר ואז באתי לכדור ולא חשבתי. אמרתי שאתן בעיטה בכל הכוח לפינה ושמח שזה נכנס. אפשר לברך? לא, עוד לא. יש עוד ארבעה משחקים, אנחנו צריכים לסיים את זה. זה ניצחון חשוב מאוד ואנחנו מאוד שמחים. אני לא חושב שרק למכבי חיפה קשה בי”א, כל הקבוצות באות ומתקשות כאן. זה מגרש קטן ואשדוד קבוצה מאוד ביתית שיודעת איך לשחק כאן. היה מאוד קשה ואלה שלוש נקודות בשיניים”.

עומר אצילי חוגג (שחר גרוס)עומר אצילי חוגג (שחר גרוס)

אצילי דיבר על התחושות לאחר שער השוויון הזמני שספגו הירוקים: “הייתה באסה בדקה שאחרי הגול, אבל עדיין האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה וידענו שתהיה תוספת זמן ארוכה”. על המאבק על מלכות השערים עם ערן זהבי אמר הקשר: “נשארו עוד ארבעה משחקים, כרגע אני לא חושב על זה בכלל. המטרה היא לקחת את האליפות. זאת ממש לא תהיה האליפות הכי קלה מבין השלוש אם נזכה”.  

מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון, אמר לאחר ההפסד: “נתנו לכמה שחקנים לנוח כדי לא לקבל צהוב, אבל עדיף לדבר על אלה שנמצאים. מכבי חיפה? אני לא יודע, לא דיברו איתי. לא הייתה דממת אלחוט, הייתה קליטה אבל לא התקשרו. הטלפון שלי זמין תמיד. כל ההבדלים בעניין הזה, עשינו בול כמו תוכנית המשחק שלנו. היינו צריכים להיות קצת יותר מדויקים ביציאות קדימה. הגולים של מכבי חיפה היו רק במעברים והייתה חסרה לנו איכות בפס קדימה”.

שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים בסיום (שחר גרוס)שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים בסיום (שחר גרוס)

עוד הוסיף מאמן הקבוצה מעיר הנמל: “אני מנסה להסתכל על הצד הטוב, יכולנו לבכות על שחקנים חסרים ועשינו משחק יוצא מן הכלל. מעדיף הפסדים כאלה ולא כאלה שלא משחקים בהם כדורגל. שביט מזל התחיל את המשחק בצורה יוצאת מן הכלל, אבל קצת התעייף. עבור שחקנים שלא משחקים תקופה ארוכה זה קשה, מכבי חיפה לוחצת מהר מאוד. קיבלנו שני גולים שלא קשורים למשחק וטקקטיקה, אלא לחוסר ערנות ותשומת לב וגם לי יש חלק בזה. רציתי שהקבוצה שלי תחזור לשחק כדורגל התקפי ואני יוצא מהמשחק הזה גאה בקבוצה שלי עם הרגשה טובה”.

לסיום התייחס בן שמעון לחצי גמר הגביע מול מכבי נתניה: “המשחק הזה מבטל את כל המשחקים הקודמים שהיו בין שתי הקבוצות. זה משחק אחר שצריך לגשת אליו אחרת. צריך למצוא את האיזון בין מוטיבציה לתהליכי חשיבה, ונצטרך מהר מאוד, בעזרת אינטליגנציה, לצמצם את הפערים. אנחנו משחקים מול קבוצה דינמית שאסור להוריד ממנה את הריכוז. סומך על החבר’ה שלי, אני מאוד גאה בהם. אנחנו יורדים אחרי הפסד כואב ונמשיך לניצחונות הבאים”.

רן בן שמעון (שחר גרוס)רן בן שמעון (שחר גרוס)

שוער אשדוד, יואב גראפי, אמר בסיום: “אני חושב שתיקו היה משקף יותר את המשחק שהיה. אמנם הם שלטו יותר בכדור, אבל לא חושב שהם הגיעו למצבים מסוכנים. קיבלנו גולים קמת רכים ונאיביים, אבל ממשיכים קדימה. היום היינו עם סגל חסר והרבה פציעות ושחקנים שהיו בסכנת ספיגת כרטיס צהוב חמישי לגביע”.

עוד הוסיף השוער: “כמובן שהגביע הוא הדבר הכי חשוב כרגע מבחינתנו, אבל אנחנו רוצים להציג יכולת טובה גם בליגה. אני חושב שבמשחקים האחרונים אנחנו מציגים כדורגל קצת פחות טוב ממה שהתרגלנו, אבל אני לא יכול לבוא בטענות. כולם רצו וכולם התאמצו, ממשיכים מפה קדימה. אנחנו נעברו על הווידאו, ניקח את הדברים הטובים. נעבור גם על הדברים הפחות טובים ונקווה לעבור את נתניה גם בליגה וגם בגביע. מקווה שנגיע לגמר ונעשה פה היסטוריה מבחינת המועדון”.

יואב גראפי (רדאד ג'בארה)יואב גראפי (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
מולר נשאר מולר: בועט על מסך בגג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */