יום ראשון, 07.07.2024 שעה 07:10
לוח משחקים
  • בורג אן ברס
  • 89 - 81
  • פאריס

בהפועל ת"א מתמוגגים: לא זכורה לנו אווירה כזו

האדומים בטירוף מהעפלה לרבע גמר היורוקאפ וכבר עם הפנים לבדאלונה. טימור: "יהיה קשה, אבל באים לנצח". בראון: "הכתף בסדר, רוצים לנצח בשביל הקהל"

|
שחקני הפועל תל אביב חוגגים (שחר גרוס)
שחקני הפועל תל אביב חוגגים (שחר גרוס)

אם הייתם שואלים בקיץ את אנשי הפועל תל אביב ואוהדי הקבוצה, אם הם חושבים שהם יהיו ברבע גמר מפעל אירופי, ככל הנראה הייתם מקבלים תשובה שלילית. למרות הכל, האדומים עלו אמש (רביעי) לרבע גמר היורוקאפ לאחר 80:90 על רייר ונציה.

בשבוע הבא יתארחו האדומים בשלב שמונה האחרונות אצל חובנטוד בדאלונה, שגברה הערב 78:89 בבית על לונדון טאוארס. בעקבות ההעפלה, הדרבי התל אביבי שתוכנן ליום ראשון הקרוב בליגת ווינר סל יידחה וצפוי להיערך ב-10 במאי.

בסביבת הקבוצה אמרו לאחר הניצחון: “לא זכורה לנו אווירה כזו משוגעת כמו שהיה כשהשחקנים עלו מהמנהרה לחימום, הקהל נתן כוח לקבוצה. היו שלושה רבעים ברמה הגבוהה ביותר, הגנה טובה וכדורסל קבוצתי. כל פעם שחקן אחר יכול היה לבלוט ואפשר לראות זאת בסטטיסטיקה עם שישה שחקנים בדאבל פיגרס. הישג מדהים, הגענו לכושר שרצינו בזמן למרות שהחזרנו אותם טיפה למשחק לקראת הסוף. מקווים שנעשה את הבלתי ייאמן שזה לנצח בבדאלונה”. 

אוהדי הפועל תל אביב (שחר גרוס)אוהדי הפועל תל אביב (שחר גרוס)

"השחקנים הראו מוכנות אדירה כל השבוע וזה התנקז למשחק היום”, הוסיפו בקבוצה. “האנרגיות מהקהל הרימו אותם למעלה וזכינו לערב נהדר. בסופו של דבר, הניצחון הגדול היה של שחקני הספסל שלנו. בר טימור השווה את שיא הקריירה במפעלים אירופאים, עידן זלמנסון עם דקות אדירות מוקדם ברבע הראשון, גיל בני, ובמיוחד ג׳יי פי טוקוטו, שעם הגנה נהדרת גם פתח את הפער וגם נעל את המשחק. כל העונה כוחנו בעומק האדיר, והערב זה עוד הוכחה לכך”.

בר טימור שבלט עם 13 נקודות אמר: "בעיקר רצנו בהתחלה, הצלחנו לעשות נקודות קלות וזה בנה לנו יתרון להמשך. הקהל? הם מתעלים על עצמם כל פעם מחדש. כשעלינו מהמנהרה הייתה אווירה מטורפת, אולי הכי רועש שהיה פה אי פעם.

עוד הוסיף טימור: “בדאלונה? נתחיל לראות וידאו, האמת שאני אצפה במשחק-שניים כבר עכשיו. נעשה הכנה הכי טובה שיש וניסע לנצח וזה כל הקטע בשיטה הזו, מניח שהקהל יגיע גם לשם. יהיה קשה, אבל באים לנצח”.

בר טימור (שחר גרוס)בר טימור (שחר גרוס)

גם ג’ייקובן בראון דיבר לאחר המשחק ושלח מסר מרגיע: "הכתף בסדר, רק מכה חזקה. דברים קורים, החטאנו זריקות הם קלעו וצמצמו וזה עלינו, נשפר את זה למשחק הבא. ידענו שיהיה משחק קשה ונצטרך לשחק טוב, כשיש לנו את הקהל מאחורינו אנחנו מאוד מסוכנים והם תמיד עוזרים לנו. האווירה הייתה בלתי רגילה, צריכים את תמיכת האוהדים בכל מקום שנהיה ורוצים לנצח כל משחק בשבילם”.

"הייתה אווירה מטורפת, שמח שהחזרנו לאוהדים שתומכים בנו תמיד”, הוסיף גיל בני. “אני עובר עונה מורכבת ואני תמיד מוכן ומוכיח שאני שווה את זה ותמיד מוכן לתת הכל על המגרש ואעשה הכל בשביל הקבוצה. הרגשנו את הלחץ לקראת הסוף ויכולנו לנצח מוקדם יותר, אבל הכי חשוב שניצחנו. הקבוצה שלנו עמוקה ויש לנו הרבה שחקנים שאתה סומך עליהם שייקחו את הזריקה. כשהכדור אצל ג’ייקובן אנחנו רגועים”.

ג'ייקובן בראון על הפרקט (שחר גרוס)ג'ייקובן בראון על הפרקט (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */