יום שלישי, 02.07.2024 שעה 07:52
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

בזכות הפרש סלים: תמונת מצב של מכבי ביורוליג

הצהובים נכנעו 68:67 לז'לגיריס אך הבטיחו מקום בפלייאוף וכעת אף המקום החמישי בהישג יד. היריבות האפשריות ברבע הגמר וכל התרחישים האפשריים בפנים

|
הספסל של מכבי ת
הספסל של מכבי ת"א בטירוף (באדיבות ז'לגיריס)

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 68:67 לז’לגיריס קובנה, אך למרות זאת הבטיחה את מקומה בפלייאוף היורוליג בזכות הפרש סלים עדיף. המאבק על מקום בין שמונה הראשונות הפך לדרמטי במיוחד והצהובים, שכאמור כבר הבטיחו את מקומם, יכולים לסיים בכל אחד ממקומות 5-8. כך זה נראה:

תמונת מצב בקרב על הפלייאוף

מקום 5 – פנרבחצ’ה 14:19
מקום 6 – מכבי ת”א 14:19
מקום 7 – בסקוניה 15:18
מקום 8 – פרטיזן בלגרד 14:18 (תשחק מחר אצל מונאקו)
מקום 9 – ז’לגיריס קובנה 15:18

התרחישים האפשריים של מכבי

מקום חמישי: מכבי תנצח את ריאל מדריד בבית ופנרבחצ’ה תפסיד לכוכב האדום בבלגרד.

מקום שישי: מכבי תנצח את ריאל, פנרבחצ’ה תנצח את הכוכב האדום ופרטיזן בלגרד תפסיד פעמיים, או שמכבי תנצח, פנר תפסיד ופרטיזן תנצח פעמיים.

מקום שביעי: מכבי תפסיד לריאל, פנרבחצ’ה תפסיד לכוכב האדום, ז’לגיריס תנצח את באיירן מינכן, פרטיזן תנצח פעם אחת ותפסיד פעם אחת ובסקוניה תנצח את אולימפיאקוס.

מקום שמיני: מכבי תפסיד לריאל וז’לגיריס ובסקוניה ינצחו, כשגם מקרה בו פרטיזן תנצח משחק אחד עד סיום העונה או שפנרבחצ’ה תפסיד לכוכב האדום יביא לתוצאה זהה.

היריבות האפשריות בפלייאוף

מונאקו: מקום 4, 11:21 – הצרפתים בעונתם השנייה בלבד במפעל הבטיחו פלייאוף שני ברציפות, כשבשנה שעברה הגיעו עד משחק חמישי מול אולימפיאקוס ולבסוף לא העפילו לפיינל פור. את הקבוצה מובילים מייק ג’יימס (16.8 נק’) שחזר לאחרונה מהשעיה, אלי אוקובו (12.6) וג’ורדן לויד (12.1), אקס הפועל אילת ואלוף NBA עם טורונטו, כשגם ג’רון בלוסומגיים ששיחק בעירוני נהריה נכלל בסגל. כשמונאקו הגיעה להיכל מכבי ביצעה קאמבק ממינוס 19 וניצחה 70:78, אך בחוץ הצהובים התפרקו ברבע הרביעי והפסידו 86:67.

סגל הקבוצה: אלי אוקובו, ג'ורדן לויד, מייק ג'יימס, מת'יו סטראזל, יאקוב אווטארה, ג'רון בלוסומגיים, אלפא דיאלו, צ'ימה מונקה, ג'ון בראון, יואן מקונדו, דונטאס מוטיונאס ודונטה הול.

מייק ג'יימס (איציק בלניצקי)מייק ג'יימס (איציק בלניצקי)

ריאל מדריד: מקום 3, 10:22 – הבלאנקוס פירקו את מכבי בסדרת רבע הגמר בעונה שעברה ובקיץ צ’וס מתאו תפס את מקומו של פאבלו לאסו על הקווים. עם סגל עמוק במיוחד הלבנים מתחרים עם אולימפיאקוס על פסגת הטבלה ונהנים מעונת שיא של דזנאן מוסא (15.5 נק’), שנעזר בגבריאל דק (12.2) ואדי טבארס הענק שמעמיד העונה ממוצע של 10.6 נק’ ו-6.5 ריב’. ריאל כאמור תגיע בשבוע הבא להיכל, אך במשחק הראשון ביניהן העונה ניצחה 65:98 מוחץ.

סגל הקבוצה: נייג'ל וויליאמס גוס, סרחיו רודריגס, סרחיו יוי, פביאן קוזר, רודי פרננדס, אלברטו אבאלדה, אדם האנגה, מריו הזוניה, גבריאל דק, פטר קורנלי, גרשון יאבוסלה, דזנאן מוסא, אנתוני רנדולף, וינסנט פוארייה ואדי טבארס.

וולטר טבארס חוגג (ראובן שוורץ)וולטר טבארס חוגג (ראובן שוורץ)

ברצלונה: מקום 2, 10:22 – הקטלונים לא איבדו את התקווה לפסגה, אך ברקע יש המון בעיות וחוסר שביעות רצון מהמאמן שרונאס יסיקביצ’יוס. ניקולה מירוטיץ’, ה-MVP אשתקד, מוביל גם העונה עם 16 נק’ למשחק, כשניקולס לפרוביטולה מסייע לו עם 11.2 ו-4.6 אס’. ברצלונה היא אחת משתי קבוצות יחידות שניצחו העונה בהיכל והיא עשתה זאת עם 79:86. בפלאו בלאוגרנה הצהובים כבר הובילו בדו ספרתי, אך נכנעו לרבע רביעי משובח והפסידו 83:78.

סגל הקבוצה: רוקאס יוקובאיטיס, תומאס סטורנסקי, ניקולס לפרוביטולה, קורי היגינס, סרג’י מרטינס, ניקולה קליניץ', אלכס אברינס, קייל קוריץ', ניקולה מירוטיץ', מייק טוביי, אוסקר דה סילבה, סרטאץ' שאנלי ויאן וסלי.

ניקולה מירוטיץ' (טוויטר)ניקולה מירוטיץ' (טוויטר)

אולימפיאקוס: מקום 1, 9:23 – עונת שיא של יורגוס ברצוקאס ושחקניו, שטרם הבטיחו את הפסגה אך נראים פשוט נפלא בהובלת סשה וזנקוב, השחקן הטוב עונה במפעל, שרושם 17.5 נקודות (40.3% לשלוש) ו-6.9 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה הקבוצה מפיראוס נעצרה בחצי הגמר עם שלשת ניצחון דרמטית והפעם היא תנסה ויכולה ללכת עד הסוף. היוונים הפסידו העונה 90:84 בהיכל אחרי קאמבק צהוב מרשים וניצחו בהיכל השלום והאחווה 89:95.

סגל הקבוצה: קוסטאס סלוקאס, תומאס ווקאפ, אייזיאה קנאן, יאנוליס לרנצקיס, מיכאליס לונציס, שאקיל מקיסיק, סשה וזנקוב, קוסטאס פאפאניקולאו, אלק פטרס, ג'ואל בולומבוי, טאריק בלאק ומוסטפה פאל.

שאקיל מקיסיק (הטוויטר של אולימפיאקוס)שאקיל מקיסיק (הטוויטר של אולימפיאקוס)
אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */