יום שלישי, 02.07.2024 שעה 07:10
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

"קבוצות יתמוטטו אם לא נמשוך בעלים חדשים"

יו"ר המנהלת ארז כלפון בראיון חג בלעדי ל-ONE: הקריטריונים החדשים לקבוצות ("תקציב ואצטדיון ביתי"), קיזוז הפסדים לבעלים, זוארץ והציפיות מזוהר

|
ארז כלפון (רדאד ג'בארה)
ארז כלפון (רדאד ג'בארה)

לארז כלפון יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל, יש עוד לא מעט משימות שהוא שם לעצמו מטרה כדי להשלים אותן. לא הכל תלוי בו, למשל כל עניין המלחמה באלימות. הממשלה הקודמת לא השלימה את עניין העברת הקנסות המנהלתיים, ובממשלה הזו ועדת חוקה, חוק ומשפט עסוקה בהפיכה המשטרית, ונראה שאף אחד שם לא סופר את הכדורגל והאלימות.

גם עניין של מינוי למשל של שופט ספורט, מישהו יכול לדבר כיום עם שר המשפטים יריב לוין, על משהו אחר מלבד המרוץ שלו למהפכה? מה שלפחות טוב מבחינת כלפון, שכיום הוא מתנהל כאשר יש לו פרטנר בהתאחדות לכדורגל בדמותו של היו"ר שינו זוארץ. בתקופה של היו"ר לשעבר, אורן חסון, השניים לא דיברו. כעת, בראיון מיוחד ל-ONE לכבוד חג הפסח, כלפון מדבר על הכל.
 
ארז, היה לכם רצון להילחם בכל האלימות, אבל לאחר החלפת הממשלה, היא עסוקה במהפכה המשפטית, אין לה זמן להתעסק בקנסות מנהלתיים ובשאר הדברים ושום דבר לא זז פה. אתם יכולים להבטיח ולדבר, דיברנו לפני שנה ומשהו והייתם בטוחים שזה יקרה ולא בגללך, בגלל מה שקורה פה עם המדינה, שום דבר לא זז.
”לפני שאני מתחיל, קודם חשוב לי לברך את כל הקבוצות, השחקנים, אוהדי הכדורגל בחג פסח שמח, שקט, עם בריאות לכולם. קודם כל אתה צודק, לצערי הרב הנושא תקוע כרגע בוועדת חוקה ועדיין לא חוקקו את זה. זה היה אמור לתת פתרון נגד אותם עבריינים באופן פרטני, ועל מנת להימנע מענישה קולקטיבית, בתמורה לזה צריך להגיע לאותם עבריינים שהורסים לכולם. זה נתקע בכנסת כי ועדת חוקה עדיין לא כונסה בעניין זה. כולנו רואים מה קורה במדינה, זה נעצר עם הפלת הממשלה הקודמת, אנחנו עושים כל שעל ידינו כדי לבוא יחד עם שר הספורט ולשכנע את חברי הכנסת ולהעביר את הנושא על מנת לתת שקט לאוהדים במגרשים”.

כלפון רוצה לתת שקט לאוהדים במגרשים. צ'ירון שרי מול ערן זהבי (ראובן שוורץ)כלפון רוצה לתת שקט לאוהדים במגרשים. צ'ירון שרי מול ערן זהבי (ראובן שוורץ)

ארז, ועדת חוקה כונסה עשרות פעמים, אבל שמחה רוטמן היו”ר עסוק במהפכה המשטרית שהוא מוביל ולא בדברים אחרים, אז בוא נדייק.
”נכון, לצערי הרב לא היה זמן להתעסק בקנסות המנהלתיים, כדי להביא יותר שקט וביטחון לאוהדי הכדורגל, ואני מאוד מקווה שמיד לאחר חופשת הפסח חברי הכנסת ייתנו את הדעת על כך, יבינו את החשיבות של זה ויעבירו את זה כמה שיותר מהר”.

הם עסוקים בדברים אחרים, אנחנו רואים, בטרפת של החוקה ולא מעניין אותם דברים אחרים.
”נעשה הכל כדי לשכנע אותם לתת זמן גם לנושא החשוב הזה".

"חשוב שבכנסת יבינו את החשיבות". ארז כלפון (רדאד ג'בארה)"חשוב שבכנסת יבינו את החשיבות". ארז כלפון (רדאד ג'בארה)

אנחנו רואים שהמשטרה כבר לא יכולה להיאבק באבוקות, הם הרימו ידיים כי אין את האמצעים. אין לי ביקורת עליהם, הם לא יכולים להתמודד עם הכל, כאשר כל שבוע הם מטפלים בהפגנות. איך אתה רואה את זה?
”אני לא חושב שהמשטרה הרימה ידיים, יש לה משימות בשבועות האחרונים, הם עושים מה שהם יכולים. אבוקות זה דבר שמסכן בריאותית את כל מי שנמצא שם, ראינו את המחקרים הבריאותיים והמחלות שזה יכול לעשות. אני קורא לאותם אנשים שזורקים את האבוקות – הפסיקו לסכן גם את עצמכם וגם את הקהל שבא לראות משחקים באצטדיונים. הדבר הזה מסכן הרבה מאוד אוהדים, ילדים ומשפחות שבאים. צריך להפסיק עם זה, מקווה מאוד שוועדת החוקה תתכנס, תעביר מה שצריך ובזה נוכל לשמור על כלל האוהדים. כולנו רוצים ליהנות מכדורגל ולא להתעסק באלימות ודברים שליליים שרק פוגעים במוצר”.

זה לא יקרה.
”אני מבטיח לך שנעשה כל מה שאפשר כדי שזה יקרה”.

כלפון לא חושב שהמשטרה הרימה ידיים. פרנזי פיירו מול איאד אבו עביד (רדאד ג'בארה)כלפון לא חושב שהמשטרה הרימה ידיים. פרנזי פיירו מול איאד אבו עביד (רדאד ג'בארה)

איפה עומד מבחינתך נושא צמצום הליגה? אנחנו רואים קבוצות שמביאות למשחקי חוץ שישה אוהדים, מאה אוהדים, קבוצות שלא נראה שמקומן מבחינת קהל ועניין הוא בליגה, הן לא מוסיפות עניין.
”יותר נכון לדבר על זה בתנאים של קריטריונים, ושהם יהיו קשיחים כדי באמת לאפשר לקבוצות שכן יכולות לשחק בליגות מקצועניות ולעמוד באותם קריטריונים מקצועיים, כשאנחנו כרגע עובדים על זה בשיתוף פעולה עם הקבוצות, ההתאחדות וגורמים נוספים. המטרה היא לוודא ולסיים את הקריטריונים בהקדם, ואז כשיש קריטריונים על פי זה הקבוצות שירצו לשחק בליגות המקצועניות יצטרכו לעמוד בקריטריונים. מי יכול לשחק בליגה הראשונה והשנייה, ובכך לסיים את כל מה שצריך פעם אחת ולתמיד כדי שנדע שקבוצות שמשחקות בליגות המקצועניות.  הקריטריונים שיקבעו ישפרו את רמת הכדורגל". 

מה יהיו הקריטריונים?
”קריטריונים שמדברים על תקציבי מינימום, מקום שבו מארחים את המשחקים, אצטדיון ביתי וכו’. יש עבודה ע"י צוותים מקצועיים, בוא ניתן לה להסתיים וזה ייצא לכולם בצורה מסודרת”.

כמה יצטרך להיות תקציב המינימום?
”אני לא רוצה לקבוע כרגע, ניתן לצוות לסיים את העבודה. בהחלט שתקציב המינימום חייב לגדול ובהרבה”.

"תקציב המינימום חייב לגדול בהרבה". כלפון (חגי מיכאלי)"תקציב המינימום חייב לגדול בהרבה". כלפון (חגי מיכאלי)

ומה עם קהל, מנויים ואצטדיון?
”ניכנס גם לנושאים האלה, אבל לא רוצה כרגע להיכנס לגבי הקהל אם זה צריך להיות מאה, מאתיים או אלף, אנחנו כן רוצים לראות קבוצות מהפריפריה בליגות המקצועניות ונתייחס לדברים הללו וגם להגדלת תקציב המינימום, אצטדיונים וכו’”.

בניגוד לעבר, עכשיו יש לך שיתוף פעולה טוב עם יו”ר ההתאחדות שינו זוארץ. אתה ואורן חסון, וזה לא סוד, לא שידרתם על אותו גל, ואתה וזוארץ ביחד תחת שיתוף פעולה.
”תמיד היו יחסי העבודה טובים בין ההתאחדות והמנהלת, אין ספק שגם עם כניסתו של זוארץ אנחנו רואים הרבה דברים עין בעין, לשנינו יש מטרה לקדם את הכדורגל הישראלי, כל אחד בתחום אחריותו, אך יש גם דברים משותפים ושנינו רואים  אך ורק את טובת הכדורגל לנגד עינינו”.

"רואים עין בעין". זוארץ (רדאד ג'בארה)"רואים עין בעין". זוארץ (רדאד ג'בארה)

מה קורה כדי שייכנסו עוד אנשי עסקים לכדורגל ושיוכלו לעשות קיזוז הפסדים בחברות הפרטיות שלהם, איפה זה עומד?
”זו רפורמה מאוד חשובה שהתחלנו לעשות אותה עם יו”ר ועדת הכספים הקודם ורשות המסים. לצערי הרב גם זה עקב הפלת הממשלה נפל, אני תמיד אומר שאנחנו יכולים לקדם הרבה דברים בכדורגל המקצועני, אבל בסופו של דבר אין לנו פתרון על נושא של בעלים על קבוצות. אם לא נהפוך את הדבר הזה להיות אטרקטיבי כלכלית על מנת למשוך בעלים חדשים ועל מנת להשאיר בעלים שהיום הם בכדורגל, הם יעזבו בשלב מסוים, זה יכול להביא בסופו של דבר להתמוטטות של קבוצות”. 

“זה לא רק מכבי חיפה או הפועל באר שבע או מכבי תל אביב ובית”ר ירושלים, אלא גם אלפי ילדים ומחלקות נוער. זה נושא חשוב ביותר שגם אני והקבוצות הסברנו לרשות המסים, שר הספורט הבטיח לי שהוא יכנס באופן אישי לאשר את החקיקה של קיזוז ההפסדים על מנת למשוך יותר בעלים לכדורגל הישראלי, כי לצערי הרב כל בעל קבוצה כיום מפסיד כסף, המדינה צריכה להבין שכדורגל זה גם חינוך ומונע בעיות בריאות והשמנה, המדינה תצטרך להיכנס לזה. זה מאמץ חשוב מאוד שישפיע על כל עתיד הבעלות של בעלים בכדורגל הישראלי, גם במדינה, גם מחו”ל וגם להשאיר את הקיימים. רשות המסים מתנדנדת, מקווה שנצליח לשכנע אותה”.

"בשלב מסוים בעלים יעזבו, זה עלול להוביל להתמוטטות של קבוצות". כלפון (חגי מיכאלי)"בשלב מסוים בעלים יעזבו, זה עלול להוביל להתמוטטות של קבוצות". כלפון (חגי מיכאלי)

הזכרת בעלים, כמה אתה מודאג ממה שקורה בהפועל תל אביב עם הבעלים היוצאים והנכנסים, כשיש שם עננה על נושא המשכורות והחובות?
“הפועל ת”א קבוצה מאוד חשובה לליגה. אני מאוד מקווה שהבעלות תעבור בצורה מסודרת, ושכמובן הבעיות בין הבעלים החדשים לאלו שאמורים לעזוב יסתדרו, כי בסוף כולם רוצים לראות הפועל ת”א חזקה בליגה. מקווה מאוד שלא כמו שכתוב בתקשורת, הדברים האלו יסתדרו על הצד הטוב ביותר”.

זה לא מדאיג אותך?
”כל בעיה כלכלית של קבוצה מדאיגה אותי".

הפועל חשובה לליגה. דייויד מינצברג (רדאד ג'בארה)הפועל חשובה לליגה. דייויד מינצברג (רדאד ג'בארה)

שר הספורט מיקי זוהר הכריז שהכדורגל יקבל יותר כסף, שיוכלו להביא יותר זרים ולהשביח שחקנים. איפה זה עומד? הוא הכריז שכל קבוצה תקבל 2-3 מיליון שקלים יותר.
”קודם כל, נכון, ואני יכול להגיד ששר הספורט מכיר את הספורט והיה בעבר יו”ר של קבוצת כדורסל. הרבה דברים הוא מכיר ולא צריך להסביר לו מההתחלה, יש לו באמת רצון לסייע באופן מיטבי וגדול גם לכדורגל וגם לכדורסל. לגבי הליגות המקצועניות בהחלט הובטחה תוספת תקציב, שתינתן על ידי קריטריונים מקצוענים שכל הקבוצות תצטרכנה לעמוד בסטנדרטים, אבל בהחלט שר הספורט אמר שהוא מתכוון לחזק את הליגות בנושא הכספים. מקווים שעם אישור התקציב בסוף מאי נראה את התוספת לקראת העונה הבאה. לשר הספורט זוהר יש כוונות אמתיות לסייע לספורט בישראל ואני מעריך את זה מאוד".

אם הוא באמת יביא את הכסף זו דרמה של ממש.
”בוודאי, זה יעשה שינוי מאוד גדול ויאפשר לקבוצות עוד אנשי צוות כדי לשפר את המקצועיות. הגדולות משמשות היום כדוגמה, וכך הקטנות יוכלו לצמצם את הפער מבחינת הצוות הטכני, אנליסטים, כל מה שמשפר קבוצה. לשם ילכו הכספים ואנחנו מחכים שהתקציב יעבור על מנת שהקבוצות יוכלו לקבל את התקציבים”.

"יש לו באמת רצון לסייע". מיקי זוהר (חגי מיכאלי)"יש לו באמת רצון לסייע". מיקי זוהר (חגי מיכאלי)

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה מאוד ציורי, אך לא מעט משתלח באנשי התקשורת ומדבר לעיתים בהתנשאות. איך המנהלת רואה את זה ומטפלת בזה?
”אף אחד לא צריך להתנהג בהתנשאות, כמו שאני מצפה ופועל כנגד אמצעי תקשורת כאלה ואחרים שמדי פעם לא מכבדים את בעלי הקבוצות, את השחקנים והאוהדים, אנחנו פועלים בתקיפות כנגדם – ככה נפעל נגד בעל תפקיד שלא יידע לכבד את התקשורת. כל מאמן, שחקן ובעל תפקיד צריך לכבד את התקשורת ואנחנו פועלים כדי שכך יהיה. פעלנו גם בנושא של זיו אריה ואנחנו עושים פעילות מול הקבוצות, לא תמיד רואים את הדברים האלה בתקשורת, אני יכול להבטיח לך שלא נראה התנהגות כזאת יותר”.

"אך אחד לא צריך להתנהג בהתנשאות". זיו אריה (אורן בן חקון)"אך אחד לא צריך להתנהג בהתנשאות". זיו אריה (אורן בן חקון)

איך המנהלת דואגת לשיפור המוצר מבחינת הקהל? לפעמים יש יותר מדי תורים, מחירים מופקעים.
”לגבי התורים, זה יעד שאותו שמנו לעצמנו כבר לעונה הבאה. ננסה לבוא ולהגדיל יחד עם המשטרה את מצבת הסדרנים בשערים. צריך להבין שיש אצטדיונים שנבנו לפני הרבה שנים ויש הרבה קהל, יש כמות מסוימת של שערים שאי אפשר לשנות. בהחלט אפשר לשנות את מספר הסדרנים ואת זה נעשה, גם אם לקבוצות זה יעלה יותר. קבוצות לצערי מפסידות בסוף השנה, אבל ננסה להגביר את מספר הסדרנים . אנחנו מוודאים שבכל משחק גדול כל השערים נפתחים".

“אני רוצה להוסיף בנושא של שיפור השירות לקהל, היו מקרים שקבוצות מסוימות הביאו שירותים כימיים לאצטדיונים, לא נאפשר את זה יותר, אישרנו את זה בדירקטוריון האחרון, קבוצה שתעשה זאת תיקנס בחומרה, לא נאפשר לפגוע בקהל האוהדים. אני שמח שיש ליגה מותחת, מאבק על האליפות, מאבק ירידה, יש מאבקים וככל שהם יימשכו עד הסוף נראה יותר אוהדים. אני כיו”ר המנהלת יכול רק לקוות שהליגה תהיה מעניינת ומרתקת עד סוף השנה”.

התורים בכניסה לבלומפילד (פרטי)התורים בכניסה לבלומפילד (פרטי)

בלומפילד למשל עבר שיפוץ וגם שם ממתינים לא מעט.
”נכון, אבל זה קורה גם עקב הכנסת אבוקות וחומרים כאלה ואחרים. המשטרה הרבה יותר מקפידה בבדיקות וזה גורם לתורים. זה יעד מרכזי שלנו לקראת העונה הבאה, ננסה להראות שיפור בנושא הזה, בסוף ברגע שאתה גורם לאוהדים לבוא בהנאה עם מינימום בירוקרטיה ותורים, כמובן שזה ישפר את המוצר ונראה יותר אוהדים. שביעות רצון הקהל מאוד חשובה לנו”.

השעה המוקדמת של המשחקים שהייתה העונה בשעה 15:00, ולאחר מכן 16:00  זכתה להצלחה גדולה. הייתה הרבה ביקורת עליכם לפני כן, השר בצלאל סמוטריץ’ גם ניסה להיות נגד, בסופו של דבר רואים עלייה בקהל.
“נכון, זה מהלך שהובלנו כדי לאפשר ליותר ילדים ומשפחות לבוא וליהנות בזמן הפנוי, לבוא גם כמשפחה, אני מזכיר שעוד צעד זה שהיו שני משחקים תמיד ביום ראשון שידוע כיום שעמוס בתנועה וקשה למצוא חנייה, העברנו עוד משחק מיום ראשון למוצאי שבת כדי להקל על האוהדים. באמצע השבוע הפקקים קשים, אנחנו יודעים את זה, ולכן קל יותר לראות משחק במוצאי שבת כשהעסקים סגורים. עשינו את זה למען האוהדים, זה חלק משיפור השירות, התחלנו ונמשיך בעונות הבאות”.

רואים עלייה בכמות האוהדים. בצלאל סמוטריץ' (רויטרס)רואים עלייה בכמות האוהדים. בצלאל סמוטריץ' (רויטרס)

“גם הקדמת השעות וגם עוד משחק שעבר למוצאי שבת יצר שביעות רצון אצל האוהדים ואני שמח שעשינו את זה. כמות הקהל ממשיכה לעלות, ומעבר לזה שהקבוצות הגדולות ממשיכות למשוך קהל גם בזכות ההצלחה שלהן באירופה וגם השחקנים, אנחנו רואים גם עלייה מורגשת אצל הקבוצות הקטנות יותר, אלו ששנים אמרו שלא מביאות קהל, השנה כן רואים שיפור, כמו מ.ס אשדוד וקריית שמונה. במשחקי הבית שלהן יש שינוי וגם הן תצטרכנה להשתפר. אנחנו רוצים גם את הדור הצעיר, זה חלק מהמשימות ששמנו לקבוצות, לצאת לבתי הספר ולתיכונים ולמשוך את הילדים. בנוסף, סגרנו הסכם עם הגופים המשדרים צ’רלטון וערוץ 5 שבכל בסיס צבאי החיילים הקריביים יוכלו לראות את שידורי הכדורגל ללא עלות, זה המינימום שאנחנו יכולים לעשות למען הקרביים ששומרים עלינו כל השנה”.

בבתי הדין קבוצות משלמות מאוד אלפי שקלים בעונה, זה איבד כל פרופורציות וזה נראה לפעמים ספורט לאומי – העיקר לקנוס את הקבוצות. מה יהיה עם זה?
”קודם כל אתה צודק, וברגע שנעבור מענישה קולקטיבית של קבוצות לענישה פרטנית כמו שדיברנו עם מצלמות זיהוי פנים שיזהו עבריין שזורק למגרש, והוא יקבל את הקנס של ה-5,000 ש”ח, ככה הקנסות מהקבוצות ירדו ולא הבעלים והקבוצות יצטרכו לשאת בזה. אני מתנגד לזה בכל תוקף, אבל ברגע שאין פתרון אלטרנטיבי אחר, אין מה לעשות. ברגע שהחקיקה תעבור, אתה תראה שהקנסות לקבוצות ירדו בצורה ניכרת”.

בבתי המשפט העונשים לעבריינים מצחיקים.
”אני מקווה שהשופטים יחמירו בענישה אחרי שכבר המשטרה מעמידה ומביאה לכתב אישום. שיהיו עונשים כבדים, תראה את האוהד של סלטיק שנכלא לשנה בכלא על זריקת בקבוק למגרש. אני מצפה משופטי בית המשפט שיעזרו לנו למגר את האלימות. המשטרה כבר תופסת ומעמידה לדין, מצפים מהשופטים לענישה קשה. ככה יבינו שמי שבא לצרוך כדורגל צריך לבוא ליהנות מהקבוצות ולאפשר לכולם ליהנות ולא לפגוע. אני מקווה שגם השופטים פה יעשו חושבים וייתנו עונשים יותר קשים”.

בסקוטלנד אוהד נכלא לשנה על זריקת בקבוק למגרש. קהל סלטיק (רויטרס)בסקוטלנד אוהד נכלא לשנה על זריקת בקבוק למגרש. קהל סלטיק (רויטרס)

ארז, לסיום, אתה כבר סוגר ארבע וחצי שנים בתפקיד, היו לך מחשבות לסיים, ועכשיו אתה במלוא המרץ והעשייה. זה ששינו זוארץ נכנס ואתה רואה שיש לך פרטנר לשינויים, זה גרם לך לחשוב להישאר הלאה? ומה המשימות הכי חשובות מבחינתך?
”מה שמשאיר אותי בתפקיד זה המשימות שצריך להשלים אותן, כמו הרפורמה במס לבעלי קבוצות, שמירה על הערך הכלכלי של זכויות השידור והערכות לעתיד הטכנולוגי שיהיה בשידורי הספורט, וכמובן לסיים עם זוארץ משימות שהם בשיתוף פעולה של המנהלת וההתאחדות לשיפור וקידום הכדורגל הישראלי".

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */