יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:18

ניב גולדשטיין ימונה למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל

כפי שפורסם ב-ONE: חברי הוועדה המליצו על מינויו של מי ששימש בעבר בתפקיד בנתניה, זוארץ: "בזכות כישוריו, יכולותיו ואופיו - הוא המתאים ביותר"

|
ניב גולדשטיין (שחר גרוס)
ניב גולדשטיין (שחר גרוס)

כפי שפורסם ב-ONE, מנכ”ל חדש להתאחדות לכדורגל. חברי הוועדה לבחירת מנכ"ל ההתאחדות, יו"ר ההתאחדות והוועדה שינו זוארץ, פרופסור שמואל האוזר ואווה מדז'יבוז', החליטו להמליץ להנהלת ההתאחדות על מינויו של ניב גולדשטיין, מנכ”ל מכבי נתניה בעבר, לתפקיד. המלצת הוועדה תובא לאישור בישיבת ההנהלה הקרובה במהלך חודש אפריל. 

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, אמר: "אני מבקש להודות לשני חברי הוועדה, פרופסור האוזר והגברת מדז'יבוז', וכן ליעל אפק מנכ"לית Jobinfo, על תרומתם הגדולה והייחודית להליך איתור מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל. הייתה לנו הזכות לראיין לתפקיד המשמעותי והתובעני של מנכ"ל ההתאחדות מועמדים ומועמדות מצוינים, שהרשימו מאוד עם רקורד מוכח של עשייה וחזון מבטיח”.

זוארץ הוסיף: “מצאנו את ניב גולדשטיין, על שלל כישוריו, יכולותיו, אופיו ועשייתו, כמתאים ביותר להוביל את ההתאחדות לאתגרים וליעדים שנכונו לה בשנים הקרובות. זאת הזדמנות נוספת לומר תודה ליוסי שרעבי, המנכ"ל היוצא, על תרומתו להתאחדות".

שינו זוארץ (שחר גרוס)שינו זוארץ (שחר גרוס)

גולדשטיין כיהן כמנכ"ל מכבי נתניה בין 2017 ל-2022. גולדשטיין היה האיש החזק במועדון תחת הבעלים אייל סגל, כאשר הוא סיים את תפקידו בשורות היהלומים בתום העונה שעברה ובחודשים האחרונים מייעץ למספר חברות בתחום העסקי.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */