יום שבת, 29.06.2024 שעה 07:45
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

פרץ: הכישלונות העונה? האחריות אך ורק עלינו

קשר מכבי ת"א בראיון לפני הפועל ירושלים ב-18:30: "היריבות שלקחו לנו נקודות לא שיחקו כדורגל גדול. 4-4-2? כשאנו אגרסיביים וצפופים זה עובד נהדר"

|
דור פרץ (רדאד ג'בארה)
דור פרץ (רדאד ג'בארה)

הרבה תקוות נתלו בדור פרץ, כשחזר בקיץ למכבי תל אביב אחרי עונה אחת בוונציה. הקשר היה חלק ממסע רכש ישראלי מרשים של הצהובים, אך התוצאות על הדשא מיאנו להגיע והקבוצה מצאה את עצמה במרחק של 10 נקודות מהמקום הראשון. אמש (שישי), פרץ התייצב לאירוע אריזת חבילות המזון לנזקקים של “קרן מכבי ת”א” וארגון “אחים לסמל”  והתייחס למצב הקבוצה.

קודם כל נדבר על האירוע, שהיה מאוד יפה, מעל אלף אוהדים שהגיעו לארוז, 2,333 חבילות, 468 אלף ש”ח.
”מדהים. זו יזמה מאוד מבורכת של המועדון, אני חושב שזה מעיד הרבה על כמה אכפת לכולם פה מהקהילה ועשיית הטוב. אני שמח שכל כך הרבה אנשים נתרמו לכך, זה מבורך. מקווה שרק יימשכו דברים טובים כמו אלה”.

התגובות מהקהל שמגיע ומתגייס למה שאתם עושים, מצד אחד זה כמובן אירוע מדהים, ומצד שני אולי זה גם מלמד על היחסים הטובים שיש בין המועדון לקהל, שהגיעו קצת פחות לידי ביטוי העונה בכמה פעמים.
”כמו שציינת, אני באמת חושב שיש יחסים טובים בין המועדון לקהל והתייחסתי לזה לא פעם. הקהל בסופו של דבר מביע עמדה מסוימת בנוגע למה שהוא רואה וחושב. אנחנו כשחקנים עושים הכי טוב על המגרש, מי שמעלינו עושה הכי טוב להנחות אותנו ומי שמעליו דואג שהקבוצה והמועדון יגיעו הכי רחוק. לפעמים זה נראה לא כרצון האוהדים וזה בסדר, אני חושב שהם מביעים את זה בדרך שלהם. אני מאוד שמח שהיו פה כאלף אוהדים ביזמה החשובה הזו”.

אירוע אריזות המזון של אחים לסמל (רדאד ג'בארה)אירוע אריזות המזון של אחים לסמל (רדאד ג'בארה)

קראנקה דיבר על זה שהוא אהב לראות את האימונים השבוע, ושכאב הראש שלו גדל לקראת המשחק. איך הרגשתם לחזור, ואיך אתה חווית את האימונים במהלך הימים האחרונים?
“זו הרגשה נהדרת לחזור למועדון, לקבוצה ולחברים. זה מאוד כיף לראות את הקצב באימונים כמו כל התקופה האחרונה. אני חושב שעצם העובדה שהוא אמר שיש לו כאב ראש זה דבר חיובי, זה אומר ששחקנים בכושר טוב, נראים טוב ואנחנו באמת נצטרך להביא את שלנו על המגרש, זו העבודה שלנו”.

כשהייתי בשווייץ דיברתי עם הקפטן שלהם, גרניט ג’אקה, שסיפר שבחדר הלבשה יש להם שלט של 10/10, כלומר המטרה שלהם היא לנצח את כל המשחקים. גם לכם יש משהו כזה? אולי תשאבו את הרעיון מהם ותציבו מטרה כזו בפלייאוף ובגביע.
“קודם כל, מדהים, זו באמת יכולה להיות השראה מבחינתנו. אנחנו חושבים כל משחק לגופו, להתקדם משחק אחר משחק וכמה שזה קלישאתי, אנחנו מציבים לעצמנו מטרות קטנות בדרך להתקדם למטרה הגדולה”.

משחקי נבחרת זו הזדמנות לצאת מהליגה וקצת להסתכל מבחוץ על מה שעברתם העונה. נפגשת עם שחקני מכבי חיפה והפועל באר שבע שחלקם בטח חברים. שאלו אותך מה קרה לכם העונה? איפה הייתם, למה אתם כל כך רחוקים ממאבק האליפות?
”כשאנחנו נמצאים בנבחרת מדברים על הכול, וכל אחד מדבר על החוויות שלו בקבוצה. הם כמובן שאלו, וכל אחד מדבר על הסיבות שלו ואיך הוא רואה את הדברים בצורה כזו או אחרת, אבל בסופו של דבר אנחנו נמצאים במקום שאנחנו נמצאים ושואפים קדימה להראות עד סוף הפלייאוף כמה איכות ועוצמה יש בנו. זה מה שיש לי בראש”.

דור פרץ בטירוף (איציק בלניצקי)דור פרץ בטירוף (איציק בלניצקי)

חזרת למכבי עם שער חשוב במדי הנבחרת, שער שנתן לך המון חיוך ושמחה. מה הוא יכול לעשות להמשך העונה שלך?
”שערים זה תמיד חשוב, ברגע שאתה מבקיע שער אחד אתה מרגיש כאילו הוא מתרחב ופתאום שערים נוספים זורמים יותר בקלילות, ועד שאתה מבקיע אותו הכל נראה קשה. כבר פסלו לי שני שערים על נבדל העונה, והלוואי והשער הזה יגרום לי להבקיע יותר”.

המשחק האחרון שלך נגד מכבי נתניה היה אחד המשחקים הטובים של שחקן העונה בליגת העל. איך אתה מתכוון לשחזר את זה, ואיך אתה מרגיש לשחק בשיטה של ה-4-4-2 כשהעבודה ההתקפית וההגנתית מוטלת עליך ועל קשר אחד נוסף בלבד?
”קודם כל, לא שיניתי כלום. אני חושב שכקבוצה הגענו מאוד מוכנים נגד נתניה וכשזה קורה יש את הפריבילגיה לשחק ככה כיחיד ולהראות טוב. כשכולם עובדים כמקשה אחת אז הנתונים מאוד טובים, אני חושב שכולנו נראנו טוב כבודדים ואז זה השפיע על הקבוצה. בסופו של דבר על מנת לשחזר את זה צריך להופיע במלוא הדרנו, להראות אגרסיביות ורצון לנצח מהשנייה הראשונה. במערך הזה אנחנו מרגישים טוב, וזה באמת היה נראה גם טוב נגד נתניה. כשאנחנו אגרסיביים וקומפקטיים, השיטה הזו עובדת נהדר, אבל כל משחק לגופו”.

היית בן 11-12 כשבנו את הגלאקטיקוס של ברקוביץ’, נמני, רוסו ועוד, ואז בקיץ האחרון קרה מה שקרה. כמה פחדתם שיקרה דבר כזה העונה?
”מבחינתי יש אפס מחשבה על זה. קודם כל ההשוואה לשמות הגדולים האלה זה כבר כבוד, שנית זה לא היה לי בראש. אני לא נובע ממקום של פחד, גם אם נכשלים בסופו של דבר יש עוד פלייאוף ארוך ואנחנו נעמוד במטרות הקטנות שלנו. לך תדע מה המטרה הגדולה שתהיה בסוף”.

דור פרץ (איציק בלניצקי)דור פרץ (איציק בלניצקי)

יש תסריט מסוים שרץ אצלך בראש, אולי חישובים שאתה מאמין שאפשר להשיג משהו העונה בליגה?
”אני כל הזמן אופטימי ומאמין. כמו שציינתי מקודם, אני חושב שכדאי להתחיל בשלוש נקודות נגד הפועל ירושלים ואז נחשוב הלאה, רק כך נוכל להתקדם. חישובים? הפער מאוד גדול, אנחנו נתחיל במשחק הקרוב ואז נראה”.

קראנקה ציין שכשמכבי משחקת טוב אף אחת לא יותר טובה ממנה. אתה מרגיש את זה, שאולי הבעיה של מכבי ת”א העונה היא למעשה מכבי ת”א?
”חד וחלק. אני חושב שבכישלונות שלנו העונה, האחריות היא שלנו. אני לא חושב שהיריבות מולנו שיחקו כדורגל גדול, אנחנו יכולים לעבור משחק משחק ואני באמת לא רואה את זה ככה. הבעיה מצביעה על כך שאנחנו אולי מגיעים קצת שאננים, אני לא ידע להסביר למה. אם מגיעים מוכנים ודרוכים, אני בטוח שעם האיכות שיש לנו זה יספיק”.

קראנקה ופרץ מדברים לקראת הפועל י"ם
אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
מולר נשאר מולר: בועט על מסך בגג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */