יום שישי, 25.04.2025 שעה 21:48
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

גינצבורג: אלברמן אימן? כהן אימן? אהרון אימן?

המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות עונה למי שאומר שאין לו ניסיון בראיון בלעדי ל-ONE: "לא יכולים להגיע בכל שנה לאליפות אירופה". וגם: גלוך וקרויף

|
בוני גינצבורג (איציק בלניצקי)
בוני גינצבורג (איציק בלניצקי)

בוני גינצבורג הוא זה שמוביל כיום את הנבחרות הצעירות של הכדורגל הישראלי. מי שהיה סגנו של יילה חוס החליף אותו באופן טבעי כמנהל הטכני  כשחוס נשלח הביתה אחרי ששליש מהזמן הוא כלל לא היה פה. שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, הודיע לא מכבר למאמני הנבחרות כי גינצבורג נכנס לתפקיד. הוועדה המקצועית עוד צריכה להתכנס ולאשר את המינוי של מי שנחשב לחרוץ, עובד סביב השעון  וכל הזמן שואף ללמוד ולהתמקצע עוד יותר.

כעת, לאחר שהנבחרות הצעירות הרגילו אותנו לטוב בשנה שעברה עם השתתפות באליפויות אירופה, בשבוע החולף נבחרות הנערים והנוער לא הצליחו לעלות לאליפות, ונרשמה אכזבה גדולה (הגענו למצב טוב). בראיון מיוחד ל-ONE גינצבורג מסביר את מה שעבר על הנבחרות, עונה לביקורת על כך שאין לו ניסיון בתפקיד, על התוכניות למונדיאלטו של הנוער ואליפות אירופה של הצעירה.

בוני, איך אתה מסכם את ההופעות של נבחרת הנערים והנוער, כאשר יש כאלה שהתאכזבו מכך שלא עלינו לאליפות אירופה ונראה שקצת יצאו מפרופורציות פה..
“דווקא זה שיש ציפיות זה אומר שמצבנו טוב. אנחנו לא יכולים להגיע בכל שנה לאליפות אירופה, בנוער זה במיוחד קשה בגלל שיש רק שמונה נבחרות שמשתתפות, אבל בסופו של דבר יש אכזבה בעצם זה שלא הצלחנו להגיע והיה לנו סיכוי טוב לעשות את זה, למרות שבשני הבתים, גם בנוער וגם בנערים, הנבחרות שהתמודדו הן נבחרות חזקות”.

בוני גינצבורג (איציק בלניצקי)בוני גינצבורג (איציק בלניצקי)

אבל זה לא נבחרות מהעלית של אירופה.
“תראה, אם אתה אומר שזה לא נבחרות מהעלית של אירופה, אז אני אשתף אותך שבאליפות אירופה לנוער שבע נבחרות מתוך השמונה האחרונות שהיו בשנה שעברה באליפות לא נמצאות. אז אם אתה מדבר על נבחרות שלא מהעלית, אז אנגליה בחוץ, צרפת בחוץ, גרמניה בחוץ, סרביה בחוץ, הרבה נבחרות גדולות לא מגיעות. אנחנו הגענו בשני הטורנירים למצב שזה היה תלוי בנו, ניצחון בנערים והיינו מעפילים וגם בנוער לא הגענו בגלל הפרש שערים, אז פה יש אכזבה שלא הצלחנו לעשות את זה. אם אני מסתכל על התמונה הכללית אנחנו נמצאים במקום שמבחינתי הכי חשוב זה שהשחקנים מקבלים ניסיון בינלאומי. 

“אנחנו צריכים לזכור מה המטרה שלנו והיא להצמיח שחקנים שבסופו של דבר יהיו בבוגרת. אחד הכלים הוא השתתפות של שחקנים בשלב המוקדמות ובשלב העלית שהם שלבים משמעותיים שנותנים להם הזדמנות להרגיש מה זה כדורגל בינלאומי. המשימה שלנו היא שיגיעו מוכנים לנבחרת הבוגרת. אנחנו מתחילים את זה בגיל מאוד צעיר, מהאקדמיה ודרך הנבחרות שהיהלום שבכתר זה הנבחרת הבוגרת וזה המסלול שאנחנו מכוונים אליו. אם נגיע כל 3-4 שנים לגמר יורו זה יהיה נהדר".

בנבחרת הנערים זה דור פחות מוכשר שיש לנו ולפעמים זה קורה. נבחרת הנוער יש שנתון מאוד מוצלח וזה נראה פספוס.
”באופן טבעי נבחרת הנוער היא נבחרת שהייתה מורכבת משלושה שנתונים. בשנה הראשונה הנבחרת הייתה מורכבת משנתונים 2003 ו-2004 ונכון לעכשיו שנתון 2004 עם שנתון 2005. זאת נבחרת לא חדשה, אבל יש נוכחות משמעותית של שחקנים חדשים. צריך לקחת בחשבון שיש עליות ויש ירידות, אם אתה מדבר על הנערים, אני חושב שהתשתית טובה ואנחנו צריכים לכוון את זה שיהיה להם כמה שיותר ניסיון בין לאומי ואחד הדברים שעולים מהמשוב של השחקנים זה הפער שהם מרגישים בין הליגה שלנו לבין התמודדות בזירה הבין לאומית, גם באינטנסיביות, גם בקצב וזה דברים שהם מרגישים אותם. כדי שנשפר את הכדורגל שלנו הם צריכים לחוות את זה כמה שיותר”.

אז צריך כמה שיותר משחקים בינלאומיים?
”כן, כמה שיותר משחקים בינלאומיים, כמה שיותר משחקים בין הקבוצות הטובות בליגות המקומיות, כמובן גם כל הנושא של הכשרת המאמנים שנוכל להטמיע בהם את הדגשים החשובים. בסופו של דבר, ככל שמגיעים לגילאי בוגרים אנחנו קצת מאחורה. בכל הדברים האלה אנחנו רוצים לטפל עכשיו וגם בעתיד”.

שחקני נבחרת הנוער של ישראל (ההתאחדות לכדורגל)שחקני נבחרת הנוער של ישראל (ההתאחדות לכדורגל)

אתה  המנהל המקצועי בפועל אחרי  שהחליטו להיפרד מיילה חוס , איך אתה מתמרן בתפקיד מבחינתך?
"אני מתנהל באותה צורה, מבחינתי אני ממשיך את אותה הדרך שהתחלנו. אני מאמין בדרך הזו ומרגיש שיש לי גיבוי מלא מהיו"ר שינו זוארץ ומסגנו מורן מאירי".

מצד אחד אומרים שאתה איש כדורגל, חרוץ ומשקיע, אבל חסר ניסיון באימון ואני בטוח שאתה ער לכל מה שאומרים. איך אתה מתייחס לזה?
”גל אלברמן אימן? שי אהרון אימן? אלמוג כהן אימן? אז אפשר להסיר את הדברים האלה. אין ספק שכל הזמן צריך להתפתח וללמוד ובסופו של דבר אני ער לזה שלא נולדתי מנהל מקצועי, אבל באתי מתוך הכדורגל ויש לי הרבה מאוד ידע. כמובן שיש לי דברים שאני צריך להמשיך לרכוש אותם ואני ארכוש אותם. אני לא מרגיש שאני בעמדה נחותה, אני מרגיש שיש לי גם את הרצון ללמוד וגם את הניסיון הרב שרכשתי בשנתיים שהייתי צמוד ליילה וזו גם הייתה המטרה”.

חלק גדול מהתקופה היית לבד, יילה לא היה בארץ.
”נכון, בגלל אילוצים הוא לא היה פה ואני הייתי המנהל בפועל וניהלתי למעשה את הכל וזה בסדר. בסוף אתה צריך צוות חזק של אנשים, כשאתה עובד איתו ומתייעץ וזה קרה וקורה במחלקה הטכנית, כאשר יש לצידי את משה סיני עם הניסיון הגדול ושאר אנשי המחלקה שכל אחד נותן ומוסיף”.

בוני גינצבורג (איציק בלניצקי)בוני גינצבורג (איציק בלניצקי)

העובדה שבשנה שעברה היו הרבה הישגים, גם בנערים, בנוער ובצעירה, ואנשים חשבו שאנחנו מולדת הכדורגל. בוא נשים דברים בפרופורציה הנכונה.
”אני מסכים שגם ההצלחה הייתה מאוד מהירה, אבל היא גם נתנה תקווה שאפשר לעשות פה דברים בכדורגל שלנו. מצד שני, אני חייב להגיד ששיתוף הפעולה שלנו עם מחלקות הנוער הוא טוב וחשוב ואני חושב שמחלקות הנוער בישראל הן מחלקות נוער טובות מאוד והשחקנים מתפתחים שם ויש לזה משקל. ברגע שהם באים מבתי גידול טובים זה נותן תוצאות ואנחנו צריכים לזכור שאנחנו מגדלים שחקנים לנבחרת ישראל הבוגרת ובכלל שיהיו כדורגלנים טובים בישראל וזו המשימה שלנו. כל הטורנירים האלה נותנים לשחקנים שלנו לטעום גם מהמקצועיות וגם מכדורגל ברמה הכי גבוהה”.

אליפות העולם זזה מאינדונזיה לארגנטינה, זה עוד פחות מחודשיים ועדיין לא הייתה הגרלה. איך אתם נערכים לכל הדבר הזה ואיך אתם מחלקים את השחקנים כמו לדוגמה אוסקר גלוך. איך אתה כמנהל מחלק בין הנבחרת הצעירה, לנוער ולבוגרת?
”נכון לעכשיו יהיו בסביבות השישה שחקנים שיהיו גם פה וגם פה. אני ישבתי על הדבר הזה כבר שבועות אחורה ויש לי תוכנית מאוד ברורה איך נעשה את זה. השאלה היא כמה רחוק נגיע באליפות העולם, צריך לקחת בחשבון גם את כל נושא התאוששות, יש פערי שעות ונצטרך לצאת קודם. צריך לקחת בחשבון שהטורניר של הנבחרת עד גיל 21 הוא ב-22.6, כלומר זה גם תלוי כמה רחוק נגיע עם הנוער. בוא נאמר שאם נגיע לגמר המונדיאליטו – כשמבחינתי אם נעבור את הבית שלנו זאת תהיה הצלחה – אבל כשאני מסתכל על העובדות בין הגמר שייערך ב-11.6 לבין תחילת הקמפיין ב-22.6. צריך לראות איך אנחנו משלבים את השחקנים שיהיו בבוגרת, אני צריך לסגור את זה עם יוסי (בניון, ג.ל.), איך אנחנו מתכננים את זה. הנבחרת הצעירה במורכבות יותר גדולה כי חלק יהיו בנבחרת הנוער וחלק יהיו עם הבוגרת. יש שני משחקים לבוגרת נגד באלרוס ואנדורה ונצטרך לראות כמה ישולבו במשחק מול אנדורה וזה משהו שאני אצטרך לתאם עם יוסי ואלון (חזן, ג.ל.) כדי לראות איך אנחנו עושים את הדבר הטוב ביותר”.

בנושא אוסקר גלוך, איפה אתה חושב שהוא יהיה?
”הוא יכול לשחק גם בנוער, גם בצעירה וגם בבוגרים. יש פה מורכבות, הוא גומר את העונה שלו ב-3.6 וזה לא חלון בינלאומי וצריך לדבר עם האוסטרים כדי להבין איפה הדברים עומדים. אני צריך לקבל החלטה אם הוא ישחק בשתי תחרויות או שלוש תחרויות, אני רוצה שהוא ישחק בשתי תחרויות”.

אוסקר גלוך. ישחק בשתי הנבחרות? (ראובן שוורץ)אוסקר גלוך. ישחק בשתי הנבחרות? (ראובן שוורץ)

אי אפשר לסחוט אותו.
”אני חושב שהוא יכול לשחק בשתי מסגרות. זה המצב ויש פה מורכבות לא פשוטה”.

אתה צריך לשבת עם יוסי בניון וגיא לוזון כדי לראות איך עושים את כל הפאזל הזה?
”אני צריך לשבת עם כולם. אני יודע מה אני רוצה שיהיה ויש לי תוכנית בראש שישבנו עליה כבר מלפני חודשיים. זה דורש תכנון ובתכנון הזה אנחנו נעמוד. זה ששחקנים ישחקו בנוער ואחרים ילכו לצעירה, זה דווקא יכול לשרת את הנבחרת הצעירה כי השחקנים יהיו בכושר משחק”.

איך אתם מביאים את הנבחרת הצעירה לאליפות אירופה בכושר?
”הדבר האופטימלי זה שכמה שיותר שחקנים יישחקו. לגיא (לוזון, ג.ל) כמעט ולא תהיה אפשרות לאמן אותם. ב-15.6 יש משחק הכנה מול בלגיה, אנחנו מתוכננים לצאת ב-19 ולשחק את המשחק הראשון ב-22. בגלל המורכבות עם התאריכים של הבוגרת, יהיו שחקנים שיהיו חלק מהנבחרת הבוגרת והם לא יישחקו במשחק ההכנה האחרון. גם עכשיו כשגיא שיחק בקרואטיה ובשווייץ חלק מהשחקנים לא היו. זה מאפשר לו לראות תמונת מצב ואיזה שחקנים הוא יכול להרוויח. כל המורכבות הזאת היא לא פשוטה, אבל אנחנו נעשה את המקסימום ונתמודד איתה כדי שכל הנבחרות יהיו במצב המיטבי”.

גינצבורג: "אצטרך לשבת עם יוסי בניון ולקבל החלטות" (איציק בלניצקי)גינצבורג: "אצטרך לשבת עם יוסי בניון ולקבל החלטות" (איציק בלניצקי)

לאן יכולה להגיע הנבחרת הצעירה? 
”אם הנבחרת הצעירה תצליח לעבור ולהעפיל בין שתי הנבחרות הראשונות זה יהיה הישג מטורף. כשאתה משחק מול אנגליה, גרמניה וצ’כיה שהן מעצמות, אז הסיכוי לא גדול, אבל אנחנו אף פעם לא מרימים ידיים. כשאני מסתכל על תהליכים וזה שיש שחקנים מנבחרת הנוער והנבחרת הצעירה שמשחקים כבר בבוגרת זה תהליך מצוין”.

איך העבודה מול גיא לוזון? אנחנו יודעים שהוא דעתן ולא פשוט.
”אין לי שום בעיה עם אנשים דעתניים ואנשים שיש להם מה לומר. אנחנו עובדים בצורה עניינית, מקצועית ורצינית וכל אחד יודע מה המקום של האחר. העסק מתנהל עם הרבה כבוד והאינטרס של כולנו זה לפתח את הכדורגל הישראלי ולהצליח”.

אנחנו יודעים שבכדורגל יש הרבה נחשים. פתאום כשאתה בפרונט, כמה אתה מרגיש שיש כאלה שרוצים להכיש אותך?
”אני לא למדתי זואולוגיה. אתה לא יכול להיות פופולרי בעייני כולם ואני חושב שהמבחן הגדול זה לא הטורנירים הקרובים של הנבחרות, אנחנו צריכים לייצר שחקנים ולהתחיל הכל מלמטה. אני אולי אפתיע אותך, אבל כל הסיפור של מרכזי הפיתוח והאקדמיה זה בדמנו, זה משהו שאנחנו מבינים גם בעזרת המועדונים שרק שם אפשר לפתח את הכדורגל שלנו. הטורנירים הגדולים הם טורנירים שעוזרים לשחקנים להתמודד כדי שבסוף יוכלו לשחק בנבחרת הבוגרת ואני בטוח שבכל קבוצת גיל יהיו שחקנים מוכשרים שחלקם יהיו שחקני נבחרת בוגרת”.

גינצבורג: "אוהב אנשים דעתניים" (ראובן שוורץ)גינצבורג: "אוהב אנשים דעתניים" (ראובן שוורץ)

היית יכול להיות עכשיו באולפנים, נינוח, בלי הרבה שעות עבודה. איך אתה מרגיש עכשיו כשאתה עובד בלי הפסקה?
”העבודה היא הרבה יותר קשה ממה שהגדרת לפני. החלום שלי לא היה להיות מקצועי, אני באתי מתוך תחושה של שליחות וחשבתי איך אנחנו יכולים לקדם את הכדורגל. יש לנו אנשים טובים ואם אנחנו נתמיד ונהיה סבלניים, אני משוכנע שבעוד כמה שנים נהיה במקום טוב יותר וזאת המטרה. הציעו לי להיות המנהל הטכני וסירבתי כי רציתי להתחיל כמספר שתיים ואני אומר עוד פעם, כל ידע שיכול לעזור לי אני אחבק אותו בשמחה, אבל אני רואה בזה שליחות וציונות וזאת הסיבה שהתגייסתי לדבר הזה. היה לי טוב בטלוויזיה ואני מקווה שכולנו בעתיד נהנה מהעבודה שלנו כי היא עבודה קשה. חשוב לציין את כל האנשים, את המאמנים וכמובן את משה שהוא שותף לדרך והוא עתיר ניסיון בנבחרות ואני שמח שהוא איתי”.

יש איזה מודל ממדינה אחרת שאתה תביא מבחינתך?
”אנחנו לעולם לא נוכל להיות גרמניה ואנגליה, אנחנו צריכים להסתכל על מודלים שהם ריאליים ויש מה ללמוד מכולם. אנחנו צריכים לאפיין את עצמנו לפי ה-DNA שאנחנו צריכים להגדיר לעצמנו, אנחנו צריכים לקחת משהו שמתאים לגודל שלנו, למנטליות שלנו, לערכים שלנו ולא הייתי ננעל על מודל אחד, אנחנו צריכים להיות גמישים פה. יש מדינות בגדלים שלנו שמצליחות ואפשר לקחת מסרביה, קרואטיה, אורוגוואי ושווייץ דוגמא. הנקודה היא שאתה מתחיל משהו אתה צריך לעשות אותו במאה אחוז ולהאמין בדרך שאתה עובד. היו פה שני אנשים זרים שהגיעו לפה, גם ווילי רוטנשטיינר וגם יילה חוס, שהם נתנו מהידע שלהם והחוכמה זה לקחת את הידע הזה, לשמר אותו ולהמשיך אותו. כשאתה מסתכל על כל מה שהיה פה, אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך בדרך וזה מה שאני הולך לעשות, לא צריכים למחוק את כל מה שהיה פה. המודל שאני למשל מסתכל עליו הוא מה שג'ורדי קרויף עשה במכבי ת"א, הוא בא לקבוצה ויצר ארגון סופר מקצועי בפרופורציות ישראליות".

ליאל עבדה, שיכול לשחק גם בצעירה, איפה הוא צריך לשחק בקיץ הזה לדעתך?
”אני אשמח שהוא יישחק גם בצעירה וגם בבוגרת. את כל הדברים האלה אני צריך לסכם עם יוסי ועם אלון, אבל כל שחקן שיש לו את הפוטנציאל לשחק גם בבוגרת וגם בצעירה וזה לא פוגע בבוגרת אני אשמח שהוא יהיה בצעירה”.

גינצבורג: "מסתכל על מה שעשה גגינצבורג: "מסתכל על מה שעשה ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב" (רויטרס)

מבחינה לוגיסטית אתם ערוכים עם כל האנשים וכל מה שצריך גם לאליפות אירופה וגם לאליפות העולם?
”כן, אנחנו מתכוננים לזה כבר הרבה זמן. כשאתה מאמן בבוגרת כמעט ואין לך אפשרות לאמן את השחקנים, אותו דבר לגבי הנבחרת הצעירה והדבר הכי חשוב זה שהשחקנים יישחקו גם עכשיו במקומות שהם נמצאים בהם. אם היו שחקנים כמו רוי רביבו ודור תורג’מן, שלא היה להם מספיק דקות משחק, אנחנו שמחים שהם משחקים עכשיו. בסופו של דבר, זמן האימון שיש למאמנים בנבחרות האלה הוא מצומצם ומוגבל. לגבי אנגליה, גרמניה וצ’כיה אלו נבחרות שאנחנו יודעים ועוקבים אחריהן. ראיתי את הנבחרת של אנגליה הצעירה ויש שם שחקנים ממנצ’סטר סיטי וליברפול אז אתה מבין מול איזה רמה אתה הולך לשחק. מצד שני, זה אתגר נהדר ואנחנו צריכים להיות במיטבנו בתנאים לא אופטימליים”.

לפני חמש שנים הייתי אומר לך שאתה תוביל את הנבחרות הצעירות ולא תהיה בטלוויזיה אז מה היית חושב על זה?
”הייתי אומר לך שאין לך מושג על מה אתה מדבר. אתה יודע החיים מפתיעים, זה הוצע לי. אני חייב לומר שוויתרתי על הרבה בשביל לעשות את התפקיד הזה, היה לי טוב מאוד בטלוויזיה, אבל מה שהניע אותי זה החלום שלי שהכדורגל שלנו יהיה במקום טוב יותר. אני מרגיש גם בקדנציה הקודמת שאנשים תמכו בנו וגם עכשיו אני מרגיש תמיכה מלאה מההתאחדות לכדורגל. השאיפה של כולם היא לפתח את הכדורגל ולהיות במקום טוב יותר, זה החלום של כולנו. אני לא תכננתי את הדבר הזה ואני מרגיש בר מזל שיש לי שלוש קריירות, גם כשחקן, גם כאיש טלוויזיה ועכשיו כמנהל טכני”.

בוני, לסיום, נראה שאתה נהנה מכל דקה.
”אני נהנה מאוד מהעשייה, אני נהנה לעבוד עם אנשים ועם הצוותים והמאמנים שיש לנו, זה כיף גדול להגיע בבוקר ולראות מגרש כדורגל ולדעת שהמשימה שלך – בעזרת אנשים טובים ומצוינים – לפתח את הכדורגל ואני מקווה שאוכל להסתכל בגאווה עוד כמה שנים ולהגיד שזה היה שווה את זה”.

בוני גינצבורג (איציק בלניצקי)בוני גינצבורג (איציק בלניצקי)
לכתבה זו התפרסמו 38 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 38 תגובות ב-36 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
36
יוסף01/04/2023 14:08
בוני אתה עושה עבודת קודש בנבחרת ויש לך הרבה ניסיון ששחקתי בחול אנשים רעים קנאים תמשיך את מה שעשית עד שכשיו בהצלחה
השב   •  01
35
בוזג01/04/2023 11:14
חרטטן כל הנבחרות נכשלו בשבוע אחד הצעירה נגד עלובי לטביב והוא מנגן זמירות הצלחה הבעייה שלא הוא ואחרים בכלל מבינים מה שורש הבעיה כל מאמני הנבחרת הישראלים עד כה היו כשלון מהדהד כי זו הרמה בארץ
השב   •  20
34
מיכאל.01/04/2023 10:09
הכדורגל בארץ.והנבחרת פח אשפה אחד גדול גם בעוד 40 שנה לא יגעו לכלום .חבל על המן שלכם.אן לי אימון בכדורגל שלכם
השב   •  20
33
אפי31/03/2023 21:46
המטרה היא לא להצמיח שחקנים לבוגרת כפי שגינצבורג טוען, המטרה היא להצמיח שחקנים ברמה אירופית גבוהה. הרי גם שחקנים כמו תאי בריבו ושון וויסמן האפורים הצמיחו לבוגרת, אבל זה לא מקדם אותנו בשום צורה כשזו הרמה של השחקנים שאנחנו מייצרים. חייבים מהפכה בכל הליך פיתוח הצעירים, להעלות משמעותית את הסטנדרטים והדרישות.
השב   •  40
32
מועדון31/03/2023 21:18
במועדונים כבר יודעים מזמן שהשחקנים שהולכים לנבחרת זה קומבינה. השחקנים האלו אפילו לא מסומנים לנוער מי שבנבחרת ח
לבונבון וברומבלוף הם טובים.. מדינת הקומבינה
השב   •  20
YPT01/04/2023 02:13
לא מדויק.
במיקרו לוקחים ילד שישי לו כישרון מסויים אבל גם אופי. יש לו זוג הורים.זה תהליך מאוד ארוך שמתחיל בגיל 11-12.צריך לדאוג שהוא אוכל נכון ומתאמן נכון. צריך לדאוג לצד הפסיכולוגי. וכמובן יש את הקטע המקצועי. חייבים מאמנים ברמה גבוהה ( יש הבדל גדול בין מאמן ילדים נוער ובוגרים). במקרו בסוף בסוף זה עניין כלכלי. הילד הזה הוא מוצר. לכן אתה טועה בגדול.כולם רוצים את הכסף הגדול.וויסמן/בריבו זה מוצר של 800000 $. עבדה וסולומון 7000000$.
השב   •  10
31
בלופוני31/03/2023 21:13
אם זה מה שאתה אומר על הנערים אתה כמו הקומבינטור ששם. עדיף שהיית שותק! כל הכוכבים בארץ לא שם יקוקו. כמנהל מקצועי בחיים לא ראיתי אותך במשחק ליגה לנערים. יבלופר.
השב   •  30
30
טל31/03/2023 20:38
בוני איש כדורגל ומחנך למופת
השב   •  23
29
טל31/03/2023 20:18
יותר מידי פוזה.
צא מהסרט שאתה איזה מינימום דוגמן על
מה זה הפועל?
השב   •  41
28
אבי31/03/2023 19:34
האיש שיודע לבלבל את המוח הכי הרבה בלי לומר שום דבר יאללה עזוב אותנו מהחרטה הזה
השב   •  90
27
גאון הדור31/03/2023 19:27
למה יש לו ניסיון קשקשן בכיר בערוץ הספורט זה מספיק היום.
בגלל זה לא נגיע לכלום, עזבו שבוני אין אפילו הכנה למח.
השב   •  60
26
מוטי31/03/2023 18:58
בלוף בדיוק כמו הצמד בבוגרת משלמים כסף בחינם תשאלו את שחר הוא המחלק מתנות
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  20
25
טל31/03/2023 18:56
בוני אתה קומבינטור שחי ומתפרנס בזכות קשרים. אין לך כישורים לשום דבר שקשור לנהל כדורגל. בטח שלא ברמת נבחרות.
אלברמן לא אימן ? אתה משווה את הרצינות והיסודיות של אלברמן לחפיפיניקיות שלך ? מאחל לך להתפרנס בכבוד מעבודה אמיתית בזכות כישורים, אם יש לך - אבל תעשה טובה - עזוב אותנו מהכדורגל. אתה לא קשור. אי אפשר לבלף את האוהדים
השב   •  80
24
אלון31/03/2023 18:55
בחור טוב עם כוונות טובות, אבל כדי להתקדם באמת צריך מישהו מקצועי ממדינת כדורגל
השב   •  31
23
חיים31/03/2023 18:51
גינזבורג היקר כל המוזכרים מתנהלים בקבוצות אתה קופץ ישר לנבחרת ונכשל.
השב   •  30
22
ליאור31/03/2023 18:48
בוני היה שוער מעולה. מהווה דמות למופת ולחיקוי לספורטאים הצעירים.
בטוחני שיצליח בתפקידו.
השב   •  25
21
אדום31/03/2023 18:39
כמה רעש סביב הנבחרות,בסוף מגיעה הנבחרת הלאומית שלנו לשוויץ!!ומה אנחנו רואים שכלום ושום דבר לא השתנה!!היה צריך להיגמר בתבוסה כואבת מאוד , המזל שגלזר היה עירני ומנע בזיון מחפיר,ועדיין לא שיחקנו מול נבחרת מהטופ העולמי כדוגמת ,גרמניה,ספרד,אנגליה!!אז מה קורה פה,למה קרואטיה שהיא מדינה קטנה יותר מאיתנו מצליחה לייצר כדורגל ראוי למה אנחנו לא,למה השאלה הזו לא נשאלת,אני לא מבין ,מה אנחנו בני אנוש והם רובוטים!!חברים הכל מתחיל מלמטה מגיל ילדים צריך לעשות שינוי מהותי עזבו שנפסיד אבל לפחות שמשחק כדורגל ולא משהו דמוי כדורגל כמו שנראנו מול שוויץ!
הדרום מתעורר לחיים
השב   •  50
20
יושר31/03/2023 18:36
אדון בוני איזה קבוצה הייתה לוקחת אותך
כמנהל מקצועי . מה הרקע שלך באימון ? מכבי חיפה זה מעדון פרטי וזכותו של שחר למנות איש משלו . עוד כשחקן ענק . תבדקו חברים מי נתן לבוני את התפקיד . את מי אתה מערבב ידוע שאתה פולטקאי גדול . לפחות תשתוק ותיקח את המשכורת והרכב שאתה מקבל . באף מדינה זה לא היה קורה . תנוח בוני .
השב   •  70
19
קובי31/03/2023 17:31
שחצן מתנשא.
השב   •  50
18
אדי31/03/2023 17:30
ככה מסדרים גובים לאנשים מה לשוער החלש הזה ואימון יאללה כבר לך לפנסיה אתה עושה בדיחה מעצמך תחזור לשדר ליגה לאומית עם החלסנים שם
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  70
17
יהודה31/03/2023 17:28
אולי כדי לפתח כמה שיותר שחקנים לנבחרת הבוגרת ולתת להם ניסיון בינלאומי , דווקא לא צריך שישחקו גם בבוגרת וגם בצעירה וגם בנוער אלא סגלים נפרדים כדי שכמה שיותר שחקנים יקבלו במה ונסיון בינלאומי . אחרת אנחנו תמיד נסתכל על הפיתוח רק לפי תוצאות והישגים ולא לפי תהליכי פיתוח. מציע לחשוב על זה
השב   •  60
16
קובי31/03/2023 17:13
לוקח זמן(כמה שנים) ומאוד תלוי בשנתון. בנבחרת שלנו כולם נראים ילדים לעומת הנבחרות האחרות
אדום עולה בבלומפילד
השב   •  30
15
חבר של דולר31/03/2023 16:20
בעוד שנתיים ימונה למנהל השירותים הספורטיביים בהתאחדות .
מה זה הפועל?
השב   •  71
14
מונרוב31/03/2023 16:11
אחלה בוני. נושם כדורגל ומקצוען אמיתי
השב   •  36
13
Dor31/03/2023 15:51
אין לך מושג היית שוער כושל
השב   •  93
12
הפסל המובטל31/03/2023 15:46
בוני ביום שתעבוד בנבחרת בזכות הכישורים שלך ולא הקשרים שלך אני ארוץ ברחוב הירקון ערום
השב   •  132
11
כמה מילים ללא תוכן31/03/2023 15:05
ראיון ארוך כשכלום לא נאמר בו, צריך כשרון לזה, אבל זאת המומחיות שלו- גם בדיבור וגם בשטח.
השב   •  131
10
מוטי31/03/2023 14:56
כולו פקה-פקה. קיבל סידור עבודה ומקשקש. לך תתחבא שלא יראו אותך.
השב   •  130
9
אבי31/03/2023 14:49
בוני תדאגו כבר להעלות את מכסת הזרים ,אחרת הכדורגל שלנו לעולם לא יתקדם
שוויץ לא באיחוד האירופי ואין שם מגבלת זרים,לא ראיתי זה פוגע בנבחרת שלהם
השב   •  50
8
סמי31/03/2023 14:27
חצי מהשחקנים בנערים לא הייתי בוחר אותם בשכונה
ליצנים
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  80
בערך נכון31/03/2023 21:15
חצי נתת להם מחמאה. 90% לא צריכים להיות שם
השב   •  10
7
גל31/03/2023 14:26
אוהב מאוד את הטלויזיה ואת עצמו. בבובה של לילה הציגו אותו בדיוק. המראה בבית תמיד הייתה מתפוצצת
השב   •  90
6
עוד חרטטן בגרוש31/03/2023 14:26
כל העסקנים האלו לא יביאו תוצאות, רק מאמנים מחול יביאו שינוי
השב   •  140
5
מאיר31/03/2023 14:25
ח בוני גינזבורג מצחיק
מה הוא משחק אותה הוא לא יודע שהכל קומבינה
במיוחד בנערים ובנוער
100% אנטי מכבי
השב   •  100
4
ישראל31/03/2023 14:17
מה לא מבינים? הכל קומבינות בהתאחדות מי שקרוב לצלחת מקבל תפקיד. חזן מאמן על?כמה כבר אימן ?
יוסי בניין ניהל משהו בחיים שלו?
היה בצמרת של אחת הקבוצות כמנהל מקצועי או בכל תפקיד ניהולי?
לא .
השב   •  160
3
רן רשתי31/03/2023 14:10
בוני גינצבורג הוא היה שוער ענק אינטליגנט מאוד . בחירה מאוד טובה לנבחרת ישראל
השב   •  18
2
גד31/03/2023 14:06
מדברים הרבה על הנבחרות של ישראל וחוסר ההצלחה בטורנירים .כדי שזה יקרה המדינה והקבוצות צריכות לשלוח מה שיותר שחקנים מוכשרים לקבוצות באירופה כדי שיחזרו אחרי השבחה
חיפה - עיר הפועלים
השב   •  50
1
דודו31/03/2023 13:30
כל עוד הוא לא בטלוויזיה ומדבר שטויות שיהיה לו בהצלחה ( ושיקח את גוטמן.
השב   •  101
אסור לפספס
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */