יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:33

יותר מ-100 מחו באינדונזיה: סלקו את ישראל

הפגנה בג'קרטה נגד נבחרת הנוער לקראת המונדיאליטו עם קריאות "אללה אכבר" ושלט "ישראל האויבת של האיסלם". הנבחרת לא תורגל עם אינדונזיה או עיראק

|
ההפגנה נגד ישראל (צילום מסך)
ההפגנה נגד ישראל (צילום מסך)

בדיוק בעוד חודשיים יחל באינדונזיה גביע העולם עד גיל 20 בהשתתפות נבחרת הנוער שהגיעה לגמר היורו האחרון. בינתיים המקומיים המדינה המוסלמית המאוכלסת ביותר בעולם מחו היום (שני) נגד השתתפותה של ישראל בטורניר עם קריאות "אללה הוא אכבר", "סלקו את ישראל מהמונדיאל עד גיל 20" ושלט שעליו נכתב: "ישראל היא האוייבת של האיסלם".

יותר מ-100 מפגינים יצאו לרחובות הבירה ג'קרטה עם דגלי אינדונזיה ופלסטין, הפריעו לתנועה ואילצו את הרשויות לחסום רחובות. "היסטוריית הדיכוי הארוכה של ישראל את העם הפלסטינאי נותנת לנו מוטיבציה להתנגד לנוכחות של ישראל באינדונזיה", אמרה אחת המפגינות.

יש לציין שלישראל אין קשרים דיפלומטיים עם אינדונזיה הפרו פלסטינאית. עם זאת הובהר כבר שנבחרת הנוער תוכל להשתתף בטורניר שמאורגן על ידי פיפ"א. הגרלת שלב הבתים תתקיים ב-31 במרץ והנבחרת תהיה בדרג הרביעי.

היא תוכל לפגוש את אורוגוואי, ארה"ב, צרפת, סנגל או איטליה מהדרג הראשון, אנגליה, ברזיל, דרום קוריאה, ניו זילנד, קולומביה או אקוואדור מהדרג השני, וניגריה, יפן, אוזבקיסטן, הונדורס או פיג'י מהדרג השלישי. יש לציין שישראל לא יכולה להיות מוגרלת עם אינדונזיה (דרג ראשון) או עיראק (דרג שלישי).

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */